11.01.24, 06:00
IV kwartał 2023 r.: Radio Zet i VOX FM w górę
Najchętniej słuchaną stacją radiową pozostaje Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 października 2023 r. do 31 grudnia 2023 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Liderem rynku radiowego pozostaje Radio RMF FM. Udział krakowskiej stacji w IV kwartale 2023 r. wyniósł 29,2 proc. (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). W porównaniu do IV kwartału 2022 r. oznacza to spadek tzw. słuchalności o 1 p.p. Swoją pozycje umocniło drugie w zestawieniu Radio Zet (wzrost o 0,6 p.p.), a trzecie miejsce należy do Jedynki (strata 0,3 p.p.).
Kolejne miejsca zajęły takie stacje jak: VOX FM (wzrost o 0,6 p.p.), TOK FM (udziały bez zmian), Antyradio (strata 0,2 p.p.), Radio Maryja (wzrost o 0,3 p.p.), Trójka (strata 0,5 p.p.), RMF Classic (strata 0,1 p.p.), Polskie Radio 24 (udziały bez zmian), Dwójka i Muzo.fm (udziały bez zmian) oraz Radio Wnet (wzrost o 0,1 p.p.).
Udział stacji w rynku
październik 2022 : grudzień 2022 | styczeń 2023 : marzec 2023 | kwiecień 2023 : czerwiec 2023 | lipiec 2023 : wrzesień 2023 | październik 2023 : grudzień 2023 | |
RMF FM | 30,2% | 29,9% | 30,2% | 29,1% | 29,2% |
Radio ZET | 13,3% | 13,5% | 13,5% | 14,1% | 13,9% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 5,5% | 5,1% | 4,8% | 5,4% | 5,2% |
Radio VOX FM | 2,8% | 3,0% | 3,4% | 3,3% | 3,4% |
Radio TOK FM | 3,2% | 3,1% | 3,1% | 2,9% | 3,2% |
Antyradio | 2,6% | 2,5% | 2,4% | 2,7% | 2,4% |
Radio Maryja | 1,7% | 1,6% | 1,8% | 1,8% | 2,0% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 2,3% | 2,1% | 2,0% | 1,9% | 1,8% |
Radio RMF Classic | 1,7% | 1,6% | 1,5% | 1,4% | 1,6% |
Polskie Radio 24 | 1,2% | 1,1% | 1,2% | 1,2% | 1,2% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,4% | 0,5% | 0,5% | 0,5% |
Radio Muzo.fm | 0,4% | 0,5% | 0,5% | 0,4% | 0,4% |
Radio Wnet | 0,2% | 0,2% | 0,2% | 0,1% | 0,3% |
Fale:
październik 2022 : grudzień 2022 (wielkość: 21 030)
styczeń 2023 : marzec 2023 (wielkość: 20 939)
kwiecień 2023 : czerwiec 2023 (wielkość: 20 963)
lipiec 2023 : wrzesień 2023 (wielkość: 21 036)
październik 2023 : grudzień 2023 (wielkość: 21 039)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 545 225 (2 019 048 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze