26.01.24, 08:30

#ZnamTeNumery. Kolejni partnerzy kampanii społecznej Telewizji Puls

Trwa ogólnopolska kampania społeczna #ZnamTeNumery, zainicjowana w październiku 2023 r. przez Telewizję Puls, Komendę Główną Policji, ekipę serialu „Lombard. Życie pod zastaw” i Fundację TV Puls „Pod Dębem”.

Celem kampanii jest edukacja osób starszych i ich bliskich oraz zwrócenie uwagi na grożące im próby wyłudzenia danych osobowych czy pieniędzy. Do akcji dołączyli kolejni partnerzy, wspierając ją poprzez konkretne inicjatywy i działania informacyjne. Znalazły się wśród nich Polskie Koleje Państwowe S.A., które przed Dniem Babci i Dniem Dziadka rozpoczęły kampanię informacyjną na wybranych nośnikach na dworcach kolejowych, a także Polski Związek Kół Gospodyń Wiejskich oraz Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów. Kampanię od listopada wspierają także: Poczta Polska, Związek Banków Polskich i FinCERT.pl. Na potrzeby akcji powstała specjalna strona internetowa.

Wcześniej plakaty trafiły do wybranych placówek pocztowych, komend policji i miejsc spotkań kół gospodyń wiejskich w całej Polsce. W 2024 r. planowane są szerokie, ogólnopolskie działania, a także konkursy i spotkania dla społeczności lokalnych przy wsparciu Polskiego Związku Kół Gospodyń Wiejskich oraz Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów. Ponadto, Telewizja Puls we współpracy z TikTokerami planuje wyzwanie, dzięki któremu na problem zwrócą uwagę także dzieci i wnuki, co stanie się pretekstem do dyskusji między pokoleniami.

Telewizja Puls po raz kolejny zabiera głos w ważnej społecznie kwestii. Dzięki zasięgom i naszym partnerom jesteśmy w stanie mieć realny wpływ na bezpieczeństwo seniorów. Cieszymy się, że kampanię #ZnamTeNumery wspierają Polskie Koleje Państwowe S.A., Polski Związek Kół Gospodyń Wiejskich, Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów czy Związek Banków Polskich. W nowym sezonie serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który przygotowujemy na wiosnę, pojawią się m.in. specjalne odcinki, poruszające ten temat. Pierwsze odcinki związane z kampanią, które powstały w 2023 r., można oglądać on-line (...)” – mówi Justyna Ganczarek, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Telewizji Puls. „Otrzymujemy liczne głosy poparcia dla kampanii #ZnamTeNumery. Ten pozytywny odzew niezmiernie nas cieszy a nadchodzący Dzień Babci i Dzień Dziadka to tylko okazja do dodatkowych działań, by chronić naszych seniorów” – dodaje Erin Dąbska, Prezes Fundacji TV Puls „Pod Dębem”, od 10 lat działającej na rzecz seniorów.

Zaangażowaliśmy się w promocję kampanii #ZnamTeNumery, wiedząc, jak bardzo potrzebne jest to działanie. Polskie Koleje Państwowe S.A. od lat dbają o bezpieczeństwo podróżnych na dworcach kolejowych, a wsparcie kampanii #ZnamTeNumery wpisuje się w naszą strategię działań CSR-owych. Materiały promujące akcję są wyświetlane na dworcach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. W ramach kampanii powstaną także m.in. materiały poświęcone bezpiecznemu poruszaniu się pasażerów po dworcach kolejowych oraz umożliwiające zlokalizowanie znajdujących się na nich ważnych punktów” – powiedział Michał Stilger, rzecznik prasowy PKP S.A.

Akcję #ZnamTeNumery promują aktorzy z „Lombardu” – Dominik Dąbrowski, Małgorzata Szeptycka i Henryk Gołębiewski. Kampania #ZnamTeNumery ruszyła 4 października 2023 r. Obejmuje szereg działań, m.in.: kampanię autopromocyjną na antenie kanałów TV Puls i PULS 2, outdoorową, mailingową, działania on-line oraz w social mediach „Lombardu”, Telewizji Puls, Policji i Fundacji TV Puls „Pod Dębem”, a także liczne aktywności wśród partnerów akcji. Na potrzeby kampanii stworzono specjalną stronę internetową, na której znajdują się m.in. materiały edukacyjne i instruktażowe, jak uniknąć oszustwa, a także odcinki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” poruszające wątek niebezpieczeństw, na jakie narażeni są seniorzy.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.