26.01.24, 08:30
#ZnamTeNumery. Kolejni partnerzy kampanii społecznej Telewizji Puls
Trwa ogólnopolska kampania społeczna #ZnamTeNumery, zainicjowana w październiku 2023 r. przez Telewizję Puls, Komendę Główną Policji, ekipę serialu „Lombard. Życie pod zastaw” i Fundację TV Puls „Pod Dębem”.
Celem kampanii jest edukacja osób starszych i ich bliskich oraz zwrócenie uwagi na grożące im próby wyłudzenia danych osobowych czy pieniędzy. Do akcji dołączyli kolejni partnerzy, wspierając ją poprzez konkretne inicjatywy i działania informacyjne. Znalazły się wśród nich Polskie Koleje Państwowe S.A., które przed Dniem Babci i Dniem Dziadka rozpoczęły kampanię informacyjną na wybranych nośnikach na dworcach kolejowych, a także Polski Związek Kół Gospodyń Wiejskich oraz Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów. Kampanię od listopada wspierają także: Poczta Polska, Związek Banków Polskich i FinCERT.pl. Na potrzeby akcji powstała specjalna strona internetowa.
Wcześniej plakaty trafiły do wybranych placówek pocztowych, komend policji i miejsc spotkań kół gospodyń wiejskich w całej Polsce. W 2024 r. planowane są szerokie, ogólnopolskie działania, a także konkursy i spotkania dla społeczności lokalnych przy wsparciu Polskiego Związku Kół Gospodyń Wiejskich oraz Polskiego Związku Emerytów, Rencistów i Inwalidów. Ponadto, Telewizja Puls we współpracy z TikTokerami planuje wyzwanie, dzięki któremu na problem zwrócą uwagę także dzieci i wnuki, co stanie się pretekstem do dyskusji między pokoleniami.
„Telewizja Puls po raz kolejny zabiera głos w ważnej społecznie kwestii. Dzięki zasięgom i naszym partnerom jesteśmy w stanie mieć realny wpływ na bezpieczeństwo seniorów. Cieszymy się, że kampanię #ZnamTeNumery wspierają Polskie Koleje Państwowe S.A., Polski Związek Kół Gospodyń Wiejskich, Polski Związek Emerytów, Rencistów i Inwalidów czy Związek Banków Polskich. W nowym sezonie serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który przygotowujemy na wiosnę, pojawią się m.in. specjalne odcinki, poruszające ten temat. Pierwsze odcinki związane z kampanią, które powstały w 2023 r., można oglądać on-line (...)” – mówi Justyna Ganczarek, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Telewizji Puls. „Otrzymujemy liczne głosy poparcia dla kampanii #ZnamTeNumery. Ten pozytywny odzew niezmiernie nas cieszy a nadchodzący Dzień Babci i Dzień Dziadka to tylko okazja do dodatkowych działań, by chronić naszych seniorów” – dodaje Erin Dąbska, Prezes Fundacji TV Puls „Pod Dębem”, od 10 lat działającej na rzecz seniorów.
„Zaangażowaliśmy się w promocję kampanii #ZnamTeNumery, wiedząc, jak bardzo potrzebne jest to działanie. Polskie Koleje Państwowe S.A. od lat dbają o bezpieczeństwo podróżnych na dworcach kolejowych, a wsparcie kampanii #ZnamTeNumery wpisuje się w naszą strategię działań CSR-owych. Materiały promujące akcję są wyświetlane na dworcach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Katowicach. W ramach kampanii powstaną także m.in. materiały poświęcone bezpiecznemu poruszaniu się pasażerów po dworcach kolejowych oraz umożliwiające zlokalizowanie znajdujących się na nich ważnych punktów” – powiedział Michał Stilger, rzecznik prasowy PKP S.A.
Akcję #ZnamTeNumery promują aktorzy z „Lombardu” – Dominik Dąbrowski, Małgorzata Szeptycka i Henryk Gołębiewski. Kampania #ZnamTeNumery ruszyła 4 października 2023 r. Obejmuje szereg działań, m.in.: kampanię autopromocyjną na antenie kanałów TV Puls i PULS 2, outdoorową, mailingową, działania on-line oraz w social mediach „Lombardu”, Telewizji Puls, Policji i Fundacji TV Puls „Pod Dębem”, a także liczne aktywności wśród partnerów akcji. Na potrzeby kampanii stworzono specjalną stronę internetową, na której znajdują się m.in. materiały edukacyjne i instruktażowe, jak uniknąć oszustwa, a także odcinki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” poruszające wątek niebezpieczeństw, na jakie narażeni są seniorzy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze