15.03.24, 14:06
Vectra w przetargu wybiera KINESSO
Vectra, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych i największy operator kablowy w Polsce, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
W ramach współpracy KINESSO odpowiada za opracowanie strategii, doradztwo oraz planowanie i zakup mediów online, koncentrując się szczególnie na działaniach w obszarach ecommerce i performance marketingu.
Pierwsze wspólne kampanie sprzedażowe i wizerunkowe ruszyły już w styczniu 2024 i obejmowały takie kanały komunikacji jak Social Paid, SEM, SEO, programmatic oraz afiliacja. Aktualnie zespół KINESSO realzuje w szerokiej gamie kanałów zasięgowych kampanię „Mówisz, Masz” promującą nową ofertę operatora.
„Na wybór KINESSO w przetargu wpłynęły przede wszystkim trafna odpowiedź na brief, wynikająca ze zrozumienia naszych celów strategicznych i biznesowych oraz ciekawe, oparte na danych i technologii rozwiązania. Za nami pierwsze miesiące współpracy i z satysfakcją oraz apetytem na więcej obserwujemy wyniki naszych wspólnych działań” – mówi Iwona Kospał-Pawłowska, Kierownik Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej Grupy Vectra.
Audytorem przetargu Vectra była firma Media Strategy.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze