21.03.24, 15:30
CANAL+ Advertising. CANAL+ Polska i Grupa Kino Polska mają wspólne biuro reklamy
CANAL+ Advertising to nowe biuro reklamy, które ma łączyć ofertę kanałów telewizyjnych CANAL+ Polska i Grupy Kino Polska. Połączenie biur reklamy nadawców to kolejny efekt synergii w ramach Grupy CANAL+.
Biuro reklamy CANAL+ Advertising obejmuje portfolio łącznie 21 kanałów telewizji premium CANAL+ Polska i kanałów Grupy Kino Polska. Oferuje produkty reklamowe, które adresowane są do widzów telewizji tradycyjnej, jak i serwisu CANAL+ online. W ofercie znalazły się takie rozwiązania jak: lokowanie produktu, sponsoring, reklamy w dedykowanych blokach reklamowych, jak również zintegrowane kampanie 360 stopni, obejmujące digital, telewizję, outdoor i media partnerów. Połączonym biurem reklamy obydwu podmiotów kieruje Michał Wojtczak, który objął stanowisko Advertising Directora.
Oferta połączonych biur reklamy CANAL+ Advertising obejmuje różnorodne kanały z kategorii sport, filmy i seriale, lifestyle, kanały dla dzieci. W przypadku CANAL+ Polska są to kanały: CANAL+SPORT, CANAL+SPORT2, CANAL+SPORT3, CANAL+SPORT4, CANAL+SPORT5, ALE KINO+, CANAL+ DOMO, CANAL+ KUCHNIA, PLANETE+, MINI MINI+, TELE TOON+, CANAL+ FAMILY, NOVELAS+, NOVELAS+1, CANAL+PREMIUM. W ramach Grupy Kino Polska są to: Zoom TV, Stopklatka, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon.
Połączenie biur reklamy CANAL+ Polska i Grupy Kino Polska jest kolejnym przykładem współpracy w ramach powiększonej grupy medialnej. W kwietniu 2023 r. Grupa M7 (z Grupy CANAL+), zwiększyła udziały w SPI International do 100 proc. Po zakończeniu tej transakcji w sierpniu, Grupa CANAL+ pośrednio kontroluje 66 proc. kapitału zakładowego Grupy Kino Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze