20.04.24, 08:00

Onet ruszył z czwartą edycją akcji - Niech Żyje Planeta. Partnerem głównym akcji został Electrolux

Onet Niech żyje planeta, fot.: materiały prasowe

Najnowsza edycja inicjatywy "Niech Żyje Planeta" kładzie nacisk na cztery żywioły: powietrze, wodę, ziemię i ogień. Każda z tych kampanii tematycznych, realizowanych w ramach akcji, zaplanowana jest na okres dwóch lub trzech miesięcy i zostanie zakończona raportem udostępnionym online. Centralnym motywem tej inicjatywy pozostaje niezmiennie ekologia.

"W nowej odsłonie serwisu Niech Żyje Planeta użytkownicy i użytkowniczki znajdą pogłębione materiały dotyczące m.in. niemarnowania żywności, odpowiedzialnych zakupów czy energii odnawialnej, wnikliwe analizy, wywiady, raporty i angażujące akcje partnerskie. Partnerem głównym tegorocznej edycji akcji został Electrolux" – mówi Dominik Pilarski, koordynator akcji Niech Żyje Planeta w ramach współprac partnerskich, Ringier Axel Springer Polska.

Działania prowadzone w ramach akcji "Niech Żyje Planeta" od trzech lat angażują w temat działania na rzecz planety. W ciągu trzech edycji projektu komunikacja dotarła do prawie 30 mln odbiorców. Akcję wzbogaciło ponad 700 materiałów redakcyjnych, które wygenerowały niemal 27 mln odsłon. Istotnym elementem akcji "Niech Żyje Planeta" są również Narodowe Testy Ekologiczne, które w ciągu trzech lat wypełniło ponad pół miliona Polaków.

"Od samego początku kibicowaliśmy tej akcji, w tym roku z dumą dołączamy do Niech Żyje Planeta i łączymy siły z Onetem, aby pokazać jak proste może być codzienne działanie powalające oszczędzać zasoby. Misją marki Electrolux jest wprowadzanie na rynek innowacyjnych produktów w najwyższych klasach energetycznych, które mają mniejszy wpływ na środowisko, ale też zachęcanie użytkowników do odpowiedzialnego ich używania, np. wybierania ekologicznych programów, które pozwalają oszczędzać wodę, albo wyboru niskiej temperatury wody podczas codziennego prania, pieczenia z parą, żeby oszczędzać energię elektryczną. (...)" – mówi Natalia Kostera – Head of Marketing Electrolux Group

Nie pierwsza taka inicjatywa RASP

#NiechŻyjePlaneta jest kolejną inicjatywą Ringier Axel Springer Polska na rzecz ochrony klimatu. W 2021 r. otrzymała srebrne Effie w kategorii Positive Influence. W maju 2021 r. Ringier Axel Springer Polska ogłosiła, że zarówno sama firma, jak i wszystkie jej marki, zredukowały swój ślad węglowy do zera, a w 2019 r. jako pierwszy wydawca i medium w Polsce, została partnerem United Nations Global Compact i zobowiązała się do promowania i realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju oraz agendy ONZ 2030.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.