19.05.24, 19:16

Lidia Garbaczuk, była szefowa Biura Strategii Medialnych PAP, dołącza do Newserii

Lidia Garbaczuk, fot.: materiały prasowe

Lidia Garbaczuk w maju br. dołączyła do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP. W Newserii będzie kluczowym członkiem zespołu, wspierającym rozwój agencji oraz zwiększającym jej wpływ na rynku medialnym.

W Newserii widzę przede wszystkim dynamiczną multimedialną agencję, w której wspólnie z zespołami będziemy mogli tworzyć nowoczesne produkty z zakresu komunikacji (...). Moim celem jest dostarczenie kompleksowych usług medialnych, a Newseria daje mi możliwość ich realizacji na najwyższym poziomie. Ogromnie się cieszę, że dołączam do zespołu agencji, która miała tak znaczący wpływ na zmiany na polskim rynku medialnym już od ponad 10 lat” – mówi Lidia Garbaczuk.

Lidia Garbaczuk posiada 20-letnie doświadczenie pracy w mediach oraz biznesie. Swoją karierę zawodową zaczynała w wydawnictwie Bonnier Business Polska, gdzie początkowo zajmowała się sprzedażą prenumeraty, następnie odpowiadała za sprzedaż eventów i projektów specjalnych. W latach 2015–2017 była dyrektorem zarządzającym w Wydawnictwie Business Manager Magazine, odpowiadając za rozwój i sprzedaż. W latach 2017–2018 pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz zastępcy dyrektora biura komunikacji w KUKE (Grupa PFR).

Dołączenie Lidii Garbaczuk do zespołu Newserii stanowi istotny element strategii naszego dalszego rozwoju. Jej bogate doświadczenie i wszechstronna znajomość rynku medialnego wesprze dział sprzedaży w rozwoju nowych produktów oraz usług. (...).” – podkreśla Artur Woliński, prezes zarządu Newserii.

Czym zajmuje się Newseria?

Agencja informacyjna Newseria od 12 lat przygotowuje multimedialne materiały informacyjne dla mediów. Posiada trzy serwisy: Biznes, Innowacje i Lifestyle. Materiały tworzone przez Newserię są cytowane przez prasę, radio, telewizję i serwisy internetowe. Dodatkowo agencja tworzy relacje wideo z wydarzeń i filmy korporacyjne, a także zajmuje się obsługą i organizacją konferencji prasowych oraz kongresów, jak również szkoleniami medialnymi.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?