19.05.24, 19:16
Lidia Garbaczuk, była szefowa Biura Strategii Medialnych PAP, dołącza do Newserii
Lidia Garbaczuk w maju br. dołączyła do zespołu Newserii jako osoba odpowiedzialna za rozwój oferty agencji oraz współpracę ze strategicznymi klientami. Przez ostatnie cztery lata była szefową Centrum Prasowego Polskiej Agencji Prasowej oraz pełniła funkcję dyrektora Biura Strategii Medialnych PAP. W Newserii będzie kluczowym członkiem zespołu, wspierającym rozwój agencji oraz zwiększającym jej wpływ na rynku medialnym.
“W Newserii widzę przede wszystkim dynamiczną multimedialną agencję, w której wspólnie z zespołami będziemy mogli tworzyć nowoczesne produkty z zakresu komunikacji (...). Moim celem jest dostarczenie kompleksowych usług medialnych, a Newseria daje mi możliwość ich realizacji na najwyższym poziomie. Ogromnie się cieszę, że dołączam do zespołu agencji, która miała tak znaczący wpływ na zmiany na polskim rynku medialnym już od ponad 10 lat” – mówi Lidia Garbaczuk.
Lidia Garbaczuk posiada 20-letnie doświadczenie pracy w mediach oraz biznesie. Swoją karierę zawodową zaczynała w wydawnictwie Bonnier Business Polska, gdzie początkowo zajmowała się sprzedażą prenumeraty, następnie odpowiadała za sprzedaż eventów i projektów specjalnych. W latach 2015–2017 była dyrektorem zarządzającym w Wydawnictwie Business Manager Magazine, odpowiadając za rozwój i sprzedaż. W latach 2017–2018 pełniła funkcję rzecznika prasowego oraz zastępcy dyrektora biura komunikacji w KUKE (Grupa PFR).
“Dołączenie Lidii Garbaczuk do zespołu Newserii stanowi istotny element strategii naszego dalszego rozwoju. Jej bogate doświadczenie i wszechstronna znajomość rynku medialnego wesprze dział sprzedaży w rozwoju nowych produktów oraz usług. (...).” – podkreśla Artur Woliński, prezes zarządu Newserii.
Czym zajmuje się Newseria?
Agencja informacyjna Newseria od 12 lat przygotowuje multimedialne materiały informacyjne dla mediów. Posiada trzy serwisy: Biznes, Innowacje i Lifestyle. Materiały tworzone przez Newserię są cytowane przez prasę, radio, telewizję i serwisy internetowe. Dodatkowo agencja tworzy relacje wideo z wydarzeń i filmy korporacyjne, a także zajmuje się obsługą i organizacją konferencji prasowych oraz kongresów, jak również szkoleniami medialnymi.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze