31.05.24, 21:45

Piąty salon Reserved (LPP) w Wielkiej Brytanii

LPP otwiera nowy salon w Wielkiej Brytanii, fot.: materiały prasowe

LPP kontynuuje ekspansję w Europie Zachodniej otwierając piąty salon Reserved w Wielkiej Brytanii. Otwarciu towarzyszyć będzie zakrojona na szeroką skalę kampania marketingowa oraz wprowadzona właśnie do sprzedaży kolekcja „Welcome to the Club” inspirowana brytyjskimi tradycjami old-fashioned i stylem sportowym.

Po ubiegłorocznych otwarciach kolejnych sklepów w Londynie oraz w Mediolanie LPP buduje rozpoznawalność swoich marek modowych i wzmacnia obecność na kluczowych rynkach Europy Zachodniej. Tym razem marka Reserved otworzy nowy salon w Westfield London – jednym z największych centrów handlowych brytyjskiej stolicy.

„Po blisko siedmiu latach od naszego debiutu na Oxford Street i otwarciu w 2023 r. kolejnych salonów Reserved w strategicznych lokalizacjach Londynu, przyszedł czas na zdobycie uznania mieszkańców zachodniej części miasta. Uruchomienie piątego już sklepu Reserved w Wielkiej Brytanii to potwierdzenie, że mimo wymagających warunków rynkowych mamy pomysł na dalszy rozwój silnej, globalnej marki modowej. I chociaż nadal branża odzieżowa mierzy się z wieloma wyzwaniami wierzymy, że oferując nowoczesne i stylowe kolekcje dopasowane do oczekiwań Brytyjczyków jesteśmy gotowi zawalczyć o jeszcze większe zainteresowanie klientów na tak konkurencyjnym rynku” – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu LPP.

Westfield London to jedno z największych centrów handlowych w Europie, które pod swoim dachem gromadzi wiodące firmy odzieżowe. Szeroka oferta marek, od tych luksusowych po sklepy wielkopowierzchniowe, w połączeniu z różnorodnymi propozycjami spędzania wolnego czasu sprawia, że wybór tej lokalizacji na nowy salon Reserved w Wielkiej Brytanii nie był przypadkowy.

Jesteśmy dumni, że możemy otworzyć kolejny już sklep, tym razem w tętniącym życiem Westfield London. To dla nas szczególny moment, nie tylko jeśli chodzi o budowanie świadomości marki wśród Brytyjczyków. To potwierdzenie ogromnego zaangażowania naszego zespołu, a także wsparcia wyjątkowej społeczności, jaką przez tych siedem lat udało nam się zgromadzić wokół Reserved. Chcemy nadal pielęgnować te relacje i umacniać obecność naszej marki w najbardziej prestiżowych i cieszących się popularnością punktach handlowych kraju” – mówi Corinne Facey, dyrektor zarządzająca Reserved UK.

Oferta skierowana do klientów odwiedzających nowy salon o powierzchni blisko 1900 m2 obejmować będzie pełny asortyment odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej. Debiutowi w kolejnym centrum handlowym w Londynie towarzyszyć będzie także promocja ostatniej kolekcji marki - „Welcome to the Club”. „Najnowsza kolekcja Reserved to odpowiedź na mocno widoczny trend przenikania do mody inspiracji światem sportu, odwołujący się również do angielskiej, tradycyjnej elegancji. Wierzymy, że zaplanowana przez nas najnowsza kampania promująca tę wyjątkową kolekcję spotka się z dobrym przyjęciem klientów, nie tylko tych poszukujących ciekawych trendów i inspiracji modowych w Westfield London” – mówi Agata Sawicka, dyrektor komunikacji marki Reserved.

Tym razem marka postawiła na mocne zaznaczenie swojej obecności w przestrzeni miejskiej zachodniej części Londynu, w tym w Brixton Academy, Hammersmith Academy i Wood Lane. Zdecydowała się m.in. na szerokozasięgową kampanię outdoorową w środkach komunikacji miejskiej - autobusach, metrze. Równolegle postawiła na współpracę z kluczowymi influencerami, stylistami i redaktorami, którzy kształtują i wpływają na brytyjskiego nabywcę. W ten sposób Reserved dąży do wzmocnienia świadomości marki nie tylko wśród miłośników mody, ale także mieszkańców Londynu.

Komentarze

Powiązane

07.03.25, 11:00
| biznes i technologie |
Marek Kozłowski dołącza do XTB jako Brand Director
XTB, międzynarodowy fintech oferujący aplikację inwestycyjną, rozszerza zespół marketingowy. Marek Kozłowski dołączył do firmy na stanowisko Brand Directora, gdzie będzie odpowiedzialny za zarządzanie marką XTB na rynkach globalnych.
16.02.25, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Rusza druga edycja konkursu Uwolnij wyobraźnię TVN Warner Bros. Discovery
TVN Warner Bros. Discovery ogłosił zwycięzców pierwszej edycji konkursu „Uwolnij wyobraźnię” i rozpoczął nabór do kolejnej edycji. Cztery wybrane scenariusze zostały zrealizowane w TVN XR Studio, z pomocą ekspertów grupy mediowej.
07.02.25, 16:45
| biznes i technologie » informacje
Orange Polska i Polski Światłowód Otwarty będą współpracować
Polski Światłowód Otwarty i Orange Polska zawarły umowę, dzięki której Orange może oferować swoje usługi światłowodowe na sieci FTTH należącej do PŚO. Pierwsi klienci już zaczęli korzystać z superszybkiego Orange Światłowodu na infrastrukturze partnera.
04.02.25, 16:30
| biznes i technologie » informacje
Adam Żołnowski w Zarządzie Fiberhost
1 lutego br. funkcję CFO i Wiceprezesa Zarządu w Fiberhost objął Adam Żołnowski. Na stanowisku CEO pozostaje Marta Wojciechowska oraz w roli COO/CTO Krzysztof Jaskólski.
02.02.25, 16:00
| biznes i technologie » informacje
Grupa Muszkieterów zanotowała w 2024 r. prawie 11 mld zł obrotu
W 2024 r. Grupa Muszkieterów osiągnęła łączny obrót w wysokości 10,93 mld zł w ramach sieci Intermarché i Bricomarché, notując wzrost o 6,3 proc. w porównaniu do roku poprzedniego. To wynik znacząco wyższy niż średni wzrost rynków, na których Grupa jest obecna.
11.01.25, 13:18
| biznes i technologie » informacje
Łukasz Chałaczkiewicz obejmuje nową funkcję Szefa Regionu Europy Południowej w LIPTON Teas & Infusions
Łukasz Chałaczkiewicz objął stanowisko Szefa Regionu Europy Południowej w LIPTON Teas & Infusions, odpowiadając za rozwój rynków w takich krajach jak Włochy, Grecja, Hiszpania, Cypr i Portugalia.
09.01.25, 12:09
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Enterprise Investors inwestuje w eTravel. Firmy zapowiadają konsolidację rynku
Enterprise Investors Fund IX wspólnie z Europejskim Bankiem Odbudowy i Rozwoju jako współinwestorem mniejszościowym, podpisał umowę w ramach której obejmie znaczący mniejszościowy pakiet akcji eTravel - największej w Europie Środkowo-Wschodniej firmy technologicznej specjalizującej się w zarządzaniu podróżami służbowymi.
08.01.25, 22:29
| biznes i technologie » informacje
Rekordowy 2024 rok Grupy InPost. Ponad miliard obsłużonych przesyłek
Grupa InPost, działająca w sektorze rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, w 2024 roku po raz pierwszy w historii przekroczyła wolumen miliarda obsłużonych przesyłek – osiągając 1 091 644 003 paczek, co stanowi wzrost o 22 proc. rok do roku. 
03.01.25, 14:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » książki
Polacy coraz chętniej czytają, ale księgarnie znikają i toną w długach
Wyniki najnowszego „Badania o książkach” przeprowadzonego przez IMAS International na zlecenie Krajowego Rejestru Długów i Rzetelnej Firmy wskazują, że czytelnictwo w Polsce ma się nieźle. Dobre wieści kończą się, gdy spojrzy się na sytuację księgarń stacjonarnych. Jak wynika z danych KRD, ich zadłużenie na koniec października br. wyniosło 8,795 mln zł.
29.12.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Już 9 tys. automatów paczkowych DPD Polska
Firma DPD Polska uruchomiła dziewięciotysięczny automat paczkowy w sieci DPD Pickup. Na tym jednak nie koniec. W ramach strategii rozwoju firma planuje w następnym roku zwiększyć tę liczbę o kolejne 3 tysiące.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.