09.07.24, 14:58
Radio Zet znów w górę. RMF FM dalej liderem
Radio Zet zanotowało największy wzrost tzw. słuchalności - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 kwietnia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Liderem rynku pozostaje RMF FM, jednak krakowska stacja zanotowała 0,8 p.p. mniejszy udział w rynku słuchalności w porównaniu z analogicznym okresem sprzed roku (100 proc. to czas słuchania radia ogółem). Drugie miejsce zajmuje Radio Zet, które zanotowało wzrost aż o 2,1 p.p. Stacja aktualnie ma 15,6 proc. udziału w rynku. Na podium jest jeszcze Jedynka (0,1 p.p. wzrostu).
Kolejne miejsca w rankingu najchętniej słuchanych ogólnopolskich i ponadregionalnych stacji są: VOX FM (strata 0,6 p.p.), TOK FM (strata 0,5 p.p.), Antyradio (strata 0,1 p.p.), Trójka (udziały bez zmian), Radio Maryja (wzrost o 0,1 p.p.), RMF Classic (strata 0,1 p.p.), Polskie Radio 24 (strata 0,5 p.p.), Radio Wnet (wzrost o 0,4 p.p.), Dwójka (wzrost o 0,2 p.p.), Muzo.fm (udziały bez zmian).
Udziały stacji radiowych w rynku
kwiecień 2023 : czerwiec 2023 | lipiec 2023 : wrzesień 2023 | październik 2023 : grudzień 2023 | styczeń 2024 : marzec 2024 | kwiecień 2024 : czerwiec 2024 | |
RMF FM | 30,2% | 29,1% | 29,2% | 29,1% | 29,4% |
Radio ZET | 13,5% | 14,1% | 13,9% | 14,6% | 15,6% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 4,8% | 5,4% | 5,2% | 4,7% | 4,9% |
Radio VOX FM | 3,4% | 3,3% | 3,4% | 3,1% | 2,8% |
Radio TOK FM | 3,1% | 2,9% | 3,2% | 3,1% | 2,6% |
Antyradio | 2,4% | 2,7% | 2,4% | 2,5% | 2,3% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 2,0% | 1,9% | 1,8% | 2,3% | 2,0% |
Radio Maryja | 1,8% | 1,8% | 2,0% | 2,2% | 1,9% |
Radio RMF Classic | 1,5% | 1,4% | 1,6% | 1,5% | 1,4% |
Polskie Radio 24 | 1,2% | 1,2% | 1,2% | 0,5% | 0,7% |
Radio Wnet | 0,2% | 0,1% | 0,3% | 0,6% | 0,6% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,6% | 0,6% |
Radio Muzo.fm | 0,5% | 0,4% | 0,4% | 0,4% | 0,5% |
Fale:
kwiecień 2023 : czerwiec 2023 (wielkość: 20 963)
lipiec 2023 : wrzesień 2023 (wielkość: 21 036)
październik 2023 : grudzień 2023 (wielkość: 21 039)
styczeń 2024 : marzec 2024 (wielkość: 21 042)
kwiecień 2024 : czerwiec 2024 (wielkość: 21 037)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 29 441 761 (2 061 127 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze