12.07.24, 11:30

Mecz Hiszpania – Francja obejrzało w TVP1 i TVP Sport blisko 6 mln osób

Mecz Hiszpania - Francja, fot.: Getty Images

5,8 mln widzów zgromadził we wtorek, 9 lipca br. mecz Hiszpania - Francja transmitowany na antenach TVP. Ponad 5 mln widzów śledziło spotkanie przed telewizorami w domach, a 744 tys. widzów oglądało półfinałowy mecz Euro 2024 poza domem. Była to najliczniej oglądana propozycja programowa minionego dnia.

9 lipca na stadionie w Monachium Hiszpania pokonała Francję 2:1 i zagra w finale Euro 2024. Transmisję spotkania w TVP1 i TVP Sport w domach śledziło ponad 5 mln widzów. Łączny udział TVP1 i TVP Sport w czasie transmisji spotkania wyniósł 44,4 proc. W TVP1 w domach mecz oglądało 3,5 mln widzów, z udziałem w czasie transmisji na poziomie 31,9 proc. W TVP Sport półfinał Euro 2024 obejrzało 1,4 mln osób przy udziałach w paśmie na poziomie 12,6 proc. Poza domem (OOH) rozgrywce kibicowało kolejne 744 tys. widzów (dane: Nielsen Media, in home+OOH)

W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz Hiszpania - Francja miał aż 1 mln odtworzeń.

We wtorek TVP1 z udziałem na poziomie 13,1 proc. w grupie 4+ była anteną pierwszego wyboru, a grupa TVP notując 28 proc. udziałów (4+) wygrała z konkurencją. Zarówno Jedynka, jak i grupa TVP były liderami nie tylko w grupie 4+, ale także w grupach komercyjnych. W poniedziałek, 8 lipca TVP Sport z udziałem dziennym na poziomie 3,8 proc. znalazł się w TOP10 anten dnia.

W czołówce najliczniej oglądanych propozycji na rynku telewizyjnym we wtorek znalazło się wydanie głównego programu informacyjnego Telewizji Polskiej „19.30”. Program w TVP1 i TVP Info obejrzało prawie 1,2 mln widzów, przy łącznych udziałach na poziomie 13,5 proc. Do TOP10 dnia trafiło także wydanie „Teleexpressu”, który w TVP1 przyciągnął 1 mln widownię, udział kształtował się na poziomie 14,7 proc.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.