28.07.24, 13:59
Sport.pl i „Wyborcza” wspólnie na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu
Redakcje Sport.pl oraz „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl połączą siły podczas XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Materiały sportowe dostępne będą online i na łamach dziennika.
Sport.pl i „Wyborcza” podejmują współpracę w ramach zbliżających się Letnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Gazeta.pl będzie reprezentowana przez dziennikarzy Sport.pl: Agnieszkę Niedziałek i Łukasza Jachimiaka, natomiast „Wyborcza” i Wyborcza.pl przez Rafała Steca i Radosława Leniarskiego. Treści będą publikowane online, zarówno na stronach Sport.pl i Gazeta.pl, jak i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach redakcyjnych w mediach społecznościowych.
„Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy czytelniczki i czytelnicy „Wyborczej” i Sport.pl dostaną najbogatszą relację z igrzysk olimpijskich na polskim rynku. Będziemy w centrum wydarzeń – w Paryżu i stamtąd będziemy relacjonować sportowe zmagania oraz, mamy nadzieję, wiele polskich sukcesów” – mówi Marcin Wesołek, szef działu sport w „Wyborczej”.
Powstanie też specjalne wydanie Magazynu Sport.pl, który w podobnej formie zadebiutował podczas tegorocznego Euro. Publikowane będą w nim teksty dotyczące, m.in. społeczeństwa czy historii, których wspólnym mianownikiem jest sport. Na łamach Magazynu poruszone zostaną m.in. tematy dotyczące sportowo-politycznego krajobrazu z wojnami i historycznymi bojkotami w tle czy wspomnienia dotyczące pierwszego polskiego medalu.
„Magazyn Sport.pl na Euro spotkał się z dobrym przyjęciem czytelników, a pogłębione, jakościowe treści były świetnym uzupełnieniem bieżącej obsługi redakcyjnej Euro. Postanowiliśmy kontynuować ten projekt podczas igrzysk tym razem we współpracy z redakcją „Wyborczej” – mówi Łukasz Cegliński, redaktor naczelny serwisu Sport.pl.
Zaplanowane zostały również trzy magazyny, przygotowywane przez dziennikarzy Sport.pl i „Wyborczej”, które zostaną dołączone do papierowych wydań „Gazety Wyborczej”, ukazujących się 29 lipca, 5 sierpnia i 12 sierpnia br. Czytelnicy i czytelniczki Wyborcza.pl otrzymają także olimpijski newsletter, stworzony we współpracy z redakcją Sport.pl. Akcji redakcyjnej towarzyszy specjalna "Mistrzowska oferta" subskrypcji Wyborcza.pl, zapewniająca nowym użytkownikom dostęp do treści serwisu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze