30.07.24, 07:30
Maciej Moszczyński od sierpnia dyrektorem biura reklamy Grupy Eurozet
Na początku sierpnia br. Maciej Moszczyński stanie na czele struktur sprzedażowych Grupy Eurozet. Będzie mu podlegać sprzedaż agencyjna, bezpośrednia, działalność eventowa pod szyldem Eurozet Live oraz Studio ZET.
Moszczyński swoją karierę w branży medialnej rozpoczął w 2000 r., dołączając do CR Media, pierwszego niezależnego brokera mediowego w Polsce. W ciągu kolejnych dwóch lat pełnił funkcję media plannera w RRM, biurze reklamy Radia ZET. Od 2005 r. był odpowiedzialny za tworzenie i rozwój działu planerskiego w pionie radiowym Agory. W 2009 r. awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego sprzedażą reklamy agencyjnej. Odegrał kluczową rolę w tworzeniu marki Tandem Media, która w 2015 r. rozszerzyła swoją działalność o samodzielne biuro sprzedaży reklamy kinowej dla sieci Helios. Na początku 2023 r., po przejęciu Eurozetu przez Agorę został dyrektorem zarządzającym sprzedażą agencyjną w połączonej Grupie Eurozet i funkcję tę będzie nadal pełnił.
Obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora biura reklamy Grupy Eurozet, Maciej Moszczyński będzie odpowiadał kompleksowo za sprzedaż. Tym samym przejmuje obowiązki Macieja Strzeleckiego, prezesa spółek Grupy Eurozet, który od lipca dołączył do zarządu Grupy Agora.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze