13.08.24, 09:30

Mecz siatkówki Francja – Polska obejrzało blisko 5 mln widzów

Finał siatkówki Francja - Polska, fot.: Getty Images

Prawie 5 mln widzów zgromadziło w sobotę br., 10 sierpnia finałowe spotkanie Igrzysk Olimpijskich Francja – Polska w siatkówce mężczyzn, transmitowane w TVP1.

Ogromnym zainteresowaniem cieszył się mecz Biało - Czerwonych z Francją, w którym reprezentacja polskich siatkarzy zdobyła pierwszy medal Igrzysk Olimpijskich od 1976 r. W sobotę, 10 sierpnia br. transmisję spotkania w TVP1 w domach śledziło 4 mln widzów. Udział TVP1 w czasie transmisji spotkania wyniósł 45,6 proc. Walkę Polaków o srebrny medal na Igrzyskach Olimpijskich w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło 4,6 mln widzów. Poza domem (OOH) kibicowało kolejne 1 mln widzów (dane: Nielsen Media, in home+OOH). W serwisach internetowych Telewizji Polskiej: TVP Sport, TVP VOD i TVP GO mecz Francja – Polska miał aż 1,043 mln odtworzeń.

Ceremonię medalową Igrzysk Olimpijskich, transmitowaną również sobotę w TVP1 oglądało 2 mln osób (27 proc. udziału).

Finałowa rozgrywka polskich siatkarzy znalazła się na pierwszym miejscu w TOP5 wszystkich transmisji Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Drugą najliczniejszą transmisją była ceremonia otwarcia Igrzysk Olimpijskich, którą 26 lipca w TVP1 oglądało 2,7 mln widzów (udział 28,9 proc.). Kolejne trzy miejsca zajmują: siatkówka kobiet – mecz Polska – Japonia rozegrany 28 lipca, z widownią w TVP1 na poziomie 2,3 mln widzów i udziałem na poziomie 24,3 proc., transmisja z lekkoatletyki kobiet w TVP1, którą 6 sierpnia w TVP1 oglądało 2,3 mln widzów (20 proc. udział w rynku). Historyczną wygraną polskich siatkarzy z reprezentacją USA w ubiegłą środę w TVP2 oglądało średnio 2,2 mln widzów 25,9 proc. udziałów.

Liderem weekendu była TVP1 uzyskując w grupie 4+ udziały odpowiednio: w piątek - 7,7 proc., w sobotę aż 15,9 proc. i w niedziele – 9,1 proc.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.