22.11.24, 06:00
Program Kuba Wojewódzki wciąż bezkonkurencyjny. Wzrosła widownia programu
Najnowszy sezon talk-show ”Kuba Wojewódzki” (TVN) dobiegł końca. Program zapewnił stacji TVN ponad dwukrotną przewagę nad konkurencją. Program odnotował 25 proc. wzrost oglądalności w stosunku do sezonu poprzedniego.
Najnowsza odsłona talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN osiągnęła średnio ponad 11 proc. udziału w grupie komercyjnej (20-54, dane: Nielsen Media), przy czym najbliższa podium stacja notowała w tym czasie 4,70 proc. To ponad dwukrotna przewaga stacji TVN na tle pozostałych.
Dodatkowo najnowsza odsłona „Kuby Wojewódzkiego” przyciągnęła przed ekrany TVN większą widownię niż w poprzednich sezonach. Jesienią program zaliczył wzrost udziału w grupie o prawie 25 proc. w stosunku do sezonu wiosennego oraz prawie 3 proc. w porównaniu z jesienią 2023 r.
W top najchętniej oglądanych odcinków „Kuby Wojewódzkiego” w tym sezonie znaleźli się: odcinek szósty (ponad 14 proc. w grupie komercyjnej 20-54) z udziałem Dawida Wolińskiego i Tomasza Oświecińskiego, ósmy (ponad 13 proc.) z Kasią Nosowską & Błażejem Królem oraz Danielem Midasem, a także dziewiąty (prawie 13 proc.), w którym na kanapie gospodarza zasiedli Blanka i Piotr Trojan.
Po każdym odcinku „Kuby Wojewódzkiego” na użytkowników Playera czeka także „Kuba Wojewódzki. Ciąg dalszy”, zawierający fragmenty nieemitowane w telewizji. Oba tytuły znajdują się w czołówce najchętniej oglądanych tytułów w serwisie. Podobnie jak w serwisie Max, gdzie „Kuba Wojewódzki” również plasuje się w gronie najpopularniejszych pozycji w ofercie serwisu.
Stacja TVN zapowiada kolejny sezon programu na wiosnę 2025 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze