22.11.24, 06:00

Program Kuba Wojewódzki wciąż bezkonkurencyjny. Wzrosła widownia programu

Kuba Wojewódzki, fot.: materiały prasowe

Najnowszy sezon talk-show ”Kuba Wojewódzki” (TVN) dobiegł końca. Program zapewnił stacji TVN ponad dwukrotną przewagę nad konkurencją. Program odnotował 25 proc. wzrost oglądalności w stosunku do sezonu poprzedniego.

Najnowsza odsłona talk-show „Kuba Wojewódzki” w TVN osiągnęła średnio ponad 11 proc. udziału w grupie komercyjnej (20-54, dane: Nielsen Media), przy czym najbliższa podium stacja notowała w tym czasie 4,70 proc. To ponad dwukrotna przewaga stacji TVN na tle pozostałych.

Dodatkowo najnowsza odsłona „Kuby Wojewódzkiego” przyciągnęła przed ekrany TVN większą widownię niż w poprzednich sezonach. Jesienią program zaliczył wzrost udziału w grupie o prawie 25 proc. w stosunku do sezonu wiosennego oraz prawie 3 proc. w porównaniu z jesienią 2023 r.

W top najchętniej oglądanych odcinków „Kuby Wojewódzkiego” w tym sezonie znaleźli się: odcinek szósty (ponad 14 proc. w grupie komercyjnej 20-54) z udziałem Dawida Wolińskiego i Tomasza Oświecińskiego, ósmy (ponad 13 proc.) z Kasią Nosowską & Błażejem Królem oraz Danielem Midasem, a także dziewiąty (prawie 13 proc.), w którym na kanapie gospodarza zasiedli Blanka i Piotr Trojan.

Po każdym odcinku „Kuby Wojewódzkiego” na użytkowników Playera czeka także „Kuba Wojewódzki. Ciąg dalszy”, zawierający fragmenty nieemitowane w telewizji. Oba tytuły znajdują się w czołówce najchętniej oglądanych tytułów w serwisie. Podobnie jak w serwisie Max, gdzie „Kuba Wojewódzki” również plasuje się w gronie najpopularniejszych pozycji w ofercie serwisu.

Stacja TVN zapowiada kolejny sezon programu na wiosnę 2025 r.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.