09.12.24, 07:30

Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom już po raz piąty

Zapowiedź bloku reklamowego, fot.: materiały prasowe

Po raz piąty TV Puls wyemituje w Święta Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom. Wpływy z Bloku zostaną przekazane Fundacji Telewizji Puls „Pod Dębem”, która od 11 lat działa na rzecz poprawy jakości życia Seniorów w Polsce.

Specjalny blok reklamowy zostanie wyemitowany we wtorek 24 grudnia o godz. 17.40 przed francuską komedią „Asterix i Obelix kontra Cezar”.

„Telewizja Puls stara się dawać na co dzień nie tylko radość i pozytywne emocje, ale również zapewniać niezbędną pomoc. Dlatego powołaliśmy do życia Fundację „Pod Dębem”, aby wspierać najbardziej potrzebujących seniorów. Wigilijny Blok Reklamowy to jedno z naszych licznych wspólnych działań – jesteśmy dumni ze współpracy z naszymi Partnerami, którzy od lat dzielą wizję Fundacji „Pod Dębem” i angażują się w pomoc. Dziękujemy za ten piękny i niezwykle ważny gest solidarności” – mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls. „Wigilijny Blok Reklamowy w Telewizji Puls to wyjątkowa inicjatywa, dzięki której możemy realnie wspierać seniorów w potrzebie. Już od 11 lat Fundacja Telewizji Puls „Pod Dębem” niesie pomoc starszym osobom, przeciwdziałając ich wykluczeniu społecznemu i dbając o godne warunki życia. Każda sekunda tego specjalnego bloku reklamowego to impuls do dalszego działania i szansa na realną zmianę w życiu wielu seniorów. Jestem ogromnie wdzięczna wszystkim Partnerom za zaangażowanie i wsparcie tej akcji, które umożliwia nam realizację naszej misji. Wierzę, że wspólnymi siłami możemy odmienić los tych, którzy najbardziej tego potrzebują” – dodaje Erin Dąbska, Prezes Fundacji Telewizji Puls „Pod Dębem”.

Wpływy z poprzednich edycji Wigilijnego Bloku Reklamowego #TvPulsSeniorom zasiliły budżet, z którego Fundacja Telewizji Puls „Pod Dębem” realizuje projekty dla swoich podopiecznych Seniorów - mieszkańców 73 Domów Pomocy Społecznej oraz rezydentów Domów Dziennej Pomocy – w sumie to 6,2 tys. osób.

Czym zajmuje się Fundacja Telewizji Puls „Pod Dębem”?

Fundacja „Pod Dębem” została założona przez Telewizję Puls w grudniu 2013 r. Prezesem Fundacji jest Erin Dąbska. Celem Fundacji jest praca na rzecz poprawy jakości życia osób starszych, głównie poprzez pomoc Seniorom mieszkającym w Domach Pomocy Społecznej i przebywającym w Domach Dziennej Pomocy w całej Polsce, a także prowadzenie akcji edukacyjnych na temat potrzeb Seniorów. Fundacja wspiera DPS-y zaopatrując je w niezbędny sprzęt, jak również inicjując szereg cyklicznych projektów. Fundacja współpracuje z Telewizją Puls przy projektach łączących pokolenia.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.