09.12.24, 07:30

Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom już po raz piąty

Zapowiedź bloku reklamowego, fot.: materiały prasowe

Po raz piąty TV Puls wyemituje w Święta Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom. Wpływy z Bloku zostaną przekazane Fundacji Telewizji Puls „Pod Dębem”, która od 11 lat działa na rzecz poprawy jakości życia Seniorów w Polsce.

Specjalny blok reklamowy zostanie wyemitowany we wtorek 24 grudnia o godz. 17.40 przed francuską komedią „Asterix i Obelix kontra Cezar”.

„Telewizja Puls stara się dawać na co dzień nie tylko radość i pozytywne emocje, ale również zapewniać niezbędną pomoc. Dlatego powołaliśmy do życia Fundację „Pod Dębem”, aby wspierać najbardziej potrzebujących seniorów. Wigilijny Blok Reklamowy to jedno z naszych licznych wspólnych działań – jesteśmy dumni ze współpracy z naszymi Partnerami, którzy od lat dzielą wizję Fundacji „Pod Dębem” i angażują się w pomoc. Dziękujemy za ten piękny i niezwykle ważny gest solidarności” – mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls. „Wigilijny Blok Reklamowy w Telewizji Puls to wyjątkowa inicjatywa, dzięki której możemy realnie wspierać seniorów w potrzebie. Już od 11 lat Fundacja Telewizji Puls „Pod Dębem” niesie pomoc starszym osobom, przeciwdziałając ich wykluczeniu społecznemu i dbając o godne warunki życia. Każda sekunda tego specjalnego bloku reklamowego to impuls do dalszego działania i szansa na realną zmianę w życiu wielu seniorów. Jestem ogromnie wdzięczna wszystkim Partnerom za zaangażowanie i wsparcie tej akcji, które umożliwia nam realizację naszej misji. Wierzę, że wspólnymi siłami możemy odmienić los tych, którzy najbardziej tego potrzebują” – dodaje Erin Dąbska, Prezes Fundacji Telewizji Puls „Pod Dębem”.

Wpływy z poprzednich edycji Wigilijnego Bloku Reklamowego #TvPulsSeniorom zasiliły budżet, z którego Fundacja Telewizji Puls „Pod Dębem” realizuje projekty dla swoich podopiecznych Seniorów - mieszkańców 73 Domów Pomocy Społecznej oraz rezydentów Domów Dziennej Pomocy – w sumie to 6,2 tys. osób.

Czym zajmuje się Fundacja Telewizji Puls „Pod Dębem”?

Fundacja „Pod Dębem” została założona przez Telewizję Puls w grudniu 2013 r. Prezesem Fundacji jest Erin Dąbska. Celem Fundacji jest praca na rzecz poprawy jakości życia osób starszych, głównie poprzez pomoc Seniorom mieszkającym w Domach Pomocy Społecznej i przebywającym w Domach Dziennej Pomocy w całej Polsce, a także prowadzenie akcji edukacyjnych na temat potrzeb Seniorów. Fundacja wspiera DPS-y zaopatrując je w niezbędny sprzęt, jak również inicjując szereg cyklicznych projektów. Fundacja współpracuje z Telewizją Puls przy projektach łączących pokolenia.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.