10.12.24, 07:30

Kupuj świadomie. Nowy program Katarzyny Bosackie w TVP3 Warszawa i w paśmie wspólnym TVP3

Logo programu "Kupuj świadomie", fot.: materiały prasowe

9 grudnia br., w TVP3 Warszawa odbyła się premiera programu „Kupuj świadomie” Katarzyny Bosackiej, który ma wprowadzić odbiorców w świat świadomych zakupów. Od 10 grudnia cykl emitowany będzie także w TVP Kobieta i paśmie wspólnym TVP3.

Czym jest oznaczenie „Produkt polski”? Dlaczego warto zwracać uwagę na certyfikaty takie jak „Rolnictwo ekologiczne” czy „Bez GMO”? Program Katarzyny Bosackiej ma rozwikłać te zagadki, jednocześnie inspirując widzów do wspierania lokalnych producentów i krajowego rolnictwa.

Prowadząca podpowie, jak wybrać miód z etykietą „Chronione oznaczenie geograficzne ”. Wskaże produkty z certyfikatem „Rolnictwo ekologiczne” takie jak ekologiczną kapustę kiszoną do tradycyjnych pierogów czy pstrąga wędzonego ekologicznie, idealnego na wigilijny stół.

Każdy odcinek programu to wyprawa na zakupy i gotowanie w domowej kuchni. W lekkim, stylu Katarzyna Bosacka ma pokazywać, jak znaleźć produkty idealne do przygotowania tradycyjnych potraw świątecznych.

Za kreację i produkcję 10-odcinkowej serii odpowiada warszawski oddział TVP. „Kasia Bosacka dołączyła do nas w listopadzie jako prowadząca „Dobrego dnia”, dlatego jej udział w programie „Kupuj świadomie” był naturalnym krokiem, by skorzystać z jej wiedzy i doświadczenia” – mówi Jakub Sito, dyrektor i redaktor naczelny TVP3 Warszawa. „Pracowaliśmy nad koncepcją cyklu, a dzięki Katarzynie scenariusze pisały się niemal same. To wyjątkowy program, który łączy edukację z praktycznymi poradami na święta” – dodaje Sito.

Program jest częścią ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej „Kupuj świadomie” prowadzonej przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Jego celem jest zwiększenie świadomości konsumentów na temat oznaczeń produktów rolno-spożywczych. Wszystkie przepisy Katarzyny Bosackiej z programu i nagrania odcinków widzowie znajdą na intenetowej stronie TVP3 Warszawa.

Cykl od 10 do 19 grudnia o godz. 15:20 będzie emitowany również w paśmie wspólnym TVP3 oraz w TVP Kobieta codziennie o godz. 11:50.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.