30.12.24, 14:56

Lady Love bije rekordy popularności

Kadr z serialu "Lady Love", fot.: materiały prasowe

20 grudnia br. odbyła się premiera pierwszej lokalnej produkcji realizowanej pod marką Max Original – „Lady Love”. Serial znalazł się na szczycie najchętniej oglądanych obecnie produkcji Max w Polsce oraz w TOP 5 na świecie.

Od 20 grudnia – dnia swojej premiery – „Lady Love” plasuje się na podium najchętniej oglądanych pozycji serwisu w Polsce, a także w TOP 5 w pozostałych krajach, gdzie obecny jest Max (dane platformy). Premierowe odcinki swoją popularnością dorównują takim zagranicznym hitom jak: „Diuna: Proroctwo” czy „Pingwin”. Szczególną popularnością produkcja cieszy się w USA i Hiszpanii, gdzie pierwsze odcinki serialu gromadziły rosnącą widownię.

„Lady Love”, historia obyczajowa z wątkiem kryminalnym, jest pierwszą produkcją od początku realizowaną pod marką Max Original. Serial zabiera użytkowników serwisu do pełnego pokus i zagrożeń świata branży dla dorosłych. A także kolorowego świata lat 80. w RFN oraz 90. w budzącej się do życia Polsce.

Scenariusz „Lady Love”, inspirowany prawdziwymi historiami, opowiada o losach Lucyny Liss, młodej dziewczyny z małego PRL-owskiego miasteczka, która marząc o wolności i życiu na własnych zasadach, uciekła za granicę. W RFN - europejskiej fabryce snów lat 80. - trafiła na okładki pism dla dorosłych i szybko stała się gwiazdą filmów porno znaną pod pseudonimem „Lucy Love”. Ale upór, determinacja i ambicja zmieniły bieg jej losów. W błyskawicznym tempie z modelki magazynów i aktorki filmów erotycznych stała się bezkompromisową bizneswoman oraz ikoną niemieckiej popkultury lat 80. Szczególny talent do interesów oraz wyczucie potrzeb publiczności pomogły Lucynie dokonać rewolucji w branży porno. W najbardziej męskim świecie wprowadziła nowe zasady gry. Zaczęła produkować filmy pornograficzne, w których odwróciła męską dominację, stawiając w centrum akcji kobiecą przyjemność.

Serial „Lady Love” jest przygotowywany dla platformy Max przez Dział Fabularny TVN Warner Bros. Discovery. Pomysłodawcami serialu są Mikołaj Wit i Dariusz Goczał z Bongo Media. Scenariusz inspirowany prawdziwymi historiami napisały Ewa Popiołek, pełniąca też funkcję scenarzysty formatującego i Dorota Jankojć-Poddębniak. Projekt reżyseruje Bartosz Konopka, a za zdjęcia odpowiada Jacek Podgórski. Producentami są Adrianna Przetacka (TVN WBD) oraz Dariusz Goczał i Mikołaj Wit (Bongo Media).

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.