30.12.24, 14:56
Lady Love bije rekordy popularności
20 grudnia br. odbyła się premiera pierwszej lokalnej produkcji realizowanej pod marką Max Original – „Lady Love”. Serial znalazł się na szczycie najchętniej oglądanych obecnie produkcji Max w Polsce oraz w TOP 5 na świecie.
Od 20 grudnia – dnia swojej premiery – „Lady Love” plasuje się na podium najchętniej oglądanych pozycji serwisu w Polsce, a także w TOP 5 w pozostałych krajach, gdzie obecny jest Max (dane platformy). Premierowe odcinki swoją popularnością dorównują takim zagranicznym hitom jak: „Diuna: Proroctwo” czy „Pingwin”. Szczególną popularnością produkcja cieszy się w USA i Hiszpanii, gdzie pierwsze odcinki serialu gromadziły rosnącą widownię.
„Lady Love”, historia obyczajowa z wątkiem kryminalnym, jest pierwszą produkcją od początku realizowaną pod marką Max Original. Serial zabiera użytkowników serwisu do pełnego pokus i zagrożeń świata branży dla dorosłych. A także kolorowego świata lat 80. w RFN oraz 90. w budzącej się do życia Polsce.
Scenariusz „Lady Love”, inspirowany prawdziwymi historiami, opowiada o losach Lucyny Liss, młodej dziewczyny z małego PRL-owskiego miasteczka, która marząc o wolności i życiu na własnych zasadach, uciekła za granicę. W RFN - europejskiej fabryce snów lat 80. - trafiła na okładki pism dla dorosłych i szybko stała się gwiazdą filmów porno znaną pod pseudonimem „Lucy Love”. Ale upór, determinacja i ambicja zmieniły bieg jej losów. W błyskawicznym tempie z modelki magazynów i aktorki filmów erotycznych stała się bezkompromisową bizneswoman oraz ikoną niemieckiej popkultury lat 80. Szczególny talent do interesów oraz wyczucie potrzeb publiczności pomogły Lucynie dokonać rewolucji w branży porno. W najbardziej męskim świecie wprowadziła nowe zasady gry. Zaczęła produkować filmy pornograficzne, w których odwróciła męską dominację, stawiając w centrum akcji kobiecą przyjemność.
Serial „Lady Love” jest przygotowywany dla platformy Max przez Dział Fabularny TVN Warner Bros. Discovery. Pomysłodawcami serialu są Mikołaj Wit i Dariusz Goczał z Bongo Media. Scenariusz inspirowany prawdziwymi historiami napisały Ewa Popiołek, pełniąca też funkcję scenarzysty formatującego i Dorota Jankojć-Poddębniak. Projekt reżyseruje Bartosz Konopka, a za zdjęcia odpowiada Jacek Podgórski. Producentami są Adrianna Przetacka (TVN WBD) oraz Dariusz Goczał i Mikołaj Wit (Bongo Media).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze