28.02.25, 10:50

Piąte urodziny pasma Puls Kids w kanale Puls 2. Stacja przygotowała spotkania z Jeżykiem w centrach handlowych

Piąte urodziny Puls Kids, fot.: materiały prasowe

Wielogodzinne pasmo z animacjami Puls Kids na kanale Puls 2, świętuje w marcu br. piąte urodziny. Z tej okazji Telewizja Puls przygotowała niespodzianki dla najmłodszych widzów, m.in. spotkania w centrach handlowych w strefie Puls Kids, a na antenie Puls 2 – premierę kolejnego odcinka serialu „Jeżyk i Przyjaciele”.

Wielogodzinne pasmo z animacjami Puls Kids na kanale Puls 2, świętuje w marcu br. piąte urodziny. Z tej okazji Telewizja Puls przygotowała niespodzianki dla najmłodszych widzów, m.in. spotkania w centrach handlowych w strefie Puls Kids, a na antenie Puls 2 – premierę kolejnego odcinka serialu „Jeżyk i Przyjaciele”.

Od pięciu lat konsekwentnie rozwijamy markę Puls Kids, która jako pasmo z animacjami nieprzerwanie utrzymuje pozycję lidera wśród widowni dziecięcej, co potwierdzają znakomite wyniki oglądalności. Wiosną wzbogacimy ofertę programową Puls Kids o nowe odcinki topowych animacji. Pięć lat temu stworzyliśmy też unikalnego Brand Hero - uwielbianego przez dzieci Jeżyka, oraz jego animowany świat. Ten świat sukcesywnie rozwijamy nie tylko w produkowanym przez nas serialu „Jeżyk i Przyjaciele”, ale również poza anteną, dzięki bogatej i dynamicznie rozwijającej się ofercie merchandisingowej. Nieustannie pracujemy nad uruchomieniem miniparków rozrywki, których oferta ma zapewniać dzieciom edukację poprzez zabawę. Przed nami wiele ambitnych planów, realizowanych z myślą o najwyższej jakości treściach dla naszych najmłodszych widzów” – mówi Dariusz Dąbski, Prezes Telewizji Puls.

Zasięg skumulowany (COV) pasma Puls Kids w grupie all 4+ wynosi 31,4 miliona. Oznacza to, że 90 proc. osób w Polsce widziało Puls Kids. Kanał Puls 2, w ramach pasma Puls Kids, niezmiennie pozostaje liderem zarówno w grupie dziecięcej 4-12 w Naziemnej Telewizji Cyfrowej (DVBT) z wynikiem 21,31 proc. SHR, jak i w grupie All 4-12 z wynikiem 7,54 proc. % SHR (dane: Nielsen, 01.01.2022-23.02.2025, 07:00-19:59, pon.-pt. bez świąt; In-Home Consolidated +2d plus OOH Live ).

Z okazji piątych urodzin Puls Kids, Telewizja Puls przygotowała niespodzianki dla widzów. W piątek, 28 lutego i w sobotę, 1 marca dzieci będą miały okazję spotkać się z Jeżykiem i jego przyjaciółmi w strefie Puls Kids, stworzonej na terenie warszawskiego Centrum Handlowego Targówek. W programie przewidziano wiele atrakcji, m.in. występ Kuby Jurzyka (28 lutego, godz. 17.00), który wykonuje tytułową piosenkę do serialu „Jeżyk i Przyjaciele”, konkursy z nagrodami i zabawy. Spotkania w centrach handlowych na terenie całego kraju będą się odbywały do końca kwietnia br. Za realizację projektu odpowiada agencja X5 Productions oraz Zespół Puls Kids. W styczniu dzieci mogły spotkać się z Jeżykiem w CH Focus w Białymstoku.

Puls Kids przygotowało też ofertę z serialami, w tym premierę szóstego odcinka serialu „Jeżyk i Przyjaciele”. Premiera została zaplanowana na piątek, 7 marca o godz. 17.50. Scenariusz do serialu napisała, przy współpracy z Telewizją Puls, Marzena Nehrebecka - twórczyni filmów animowanych, autorka książek i seriali dla dzieci. Nad całością produkcji czuwa Małgorzata Bogucka-Serek, Dyrektor ds. rozwoju marki Puls Kids.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.