FCB Warsaw integruje agencję z globalną strukturą firmy
FCB wzmacnia swoją obecność w Polsce, integrując FCB Warsaw z globalną strukturą firmy. W nowym modelu operacyjnym FCB Warsaw działa jako część Keino Grupy, obok agencji mediowej Mido oraz domu produkcyjnego Joho. Dzięki temu klienci z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej zyskują dostęp do ponad 5 tys. specjalistów zajmujących się strategią, kreacją i nowoczesnymi rozwiązaniami marketingowymi.
FCB Warsaw funkcjonuje jako część Keino Grupy, zapewniając pełen zakres usług obejmujących strategię, kreację, produkcję oraz planowanie i zakup mediów. W skład grupy wchodzą także agencja mediowa Mido oraz dom produkcyjny Joho. Keino Grupa liczy 70 pracowników i współpracuje z takimi markami jak Zdrofit, Stokrotka, UNICEF czy WWF.
"Ewolucja naszej działalności w FCB Warsaw otwiera nowy rozdział naszej obecności w Polsce i umacnia wieloletnie partnerstwo z Tomaszem Pawlikowskim i jego zespołem, którzy od lat kształtują rynek reklamowy w regionie […] Lokalna wiedza i doświadczenie, wsparte globalną siecią FCB, pozwolą nam jeszcze skuteczniej wspierać klientów w wykorzystywaniu kreatywności jako siły napędowej ich biznesu” – powiedział Tyler Turnbull, globalny CEO FCB.
Ekspansja FCB w Warszawie wpisuje się w globalną strategię firmy, której celem jest umocnienie pozycji sieci oraz wdrażanie nowych inicjatyw podnoszących poziom kreatywności i standardy obsługi klientów, w tym czołowych marek na świecie. To kolejny etap rozwoju po sukcesach z 2024 r., kiedy FCB zdobyło globalne kontrakty AOR dla takich firm jak Kellanova, Kenvue, Kimberly-Clark i Perfetti Van Melle. Agencja otrzymała również nagrody kreatywne, m.in. na ADC, Cannes Lions, D&AD i The One Show, a także drugi rok z rzędu zdobyła tytuł „Sieci Roku” w globalnym rankingu The One Club for Creativity.
"FCB od zawsze wyznacza kierunki w kreatywności w naszej branży […] Naszym celem jest bycie najbardziej kreatywną agencją w regionie. Bliższe powiązanie naszej działalności z globalną siecią FCB da naszym klientom dostęp do światowej klasy kompetencji. To ekscytujący nowy etap dla nas, w pełni zgodny z filozofią 'Never Finished', która napędza naszą sieć.” – dodaje Tomasz Pawlikowski, współzałożyciel FCB Warsaw.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze