18.03.25, 06:00
Andrzej Piaseczny twarzą kampanii Radia Złote Przeboje
Pod hasłem "Największe przeboje lat 80. i 90." ruszyła kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje. Towarzyszą jej działania antenowe. Twarzą kampanii został Andrzej Piaseczny.
Najnowsza kampania Radia Złote Przeboje objęła nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach, w których można usłyszeć rozgłośnię, a także wybrane portale internetowe oraz media społecznościowe.
Jak tłumaczy stacja, udział Andrzeja Piasecznego w kampanii nie jest przypadkowy. To jedna z polskich gwiazd muzycznych lat 90. XX wieku, wciąż obecnych na rynku. Teraz słuchacze Radia Złote Przeboje mają okazję poznać go jeszcze bliżej za sprawą cyklu "Największe przeboje lat 80. i 90. według Andrzeja Piasecznego". Artysta będzie pojawiać się na antenie codziennie od poniedziałku do piątku po godz. 10:00. W audycjach pojawią się rozmowy o muzyce, filmie, modzie i innych tematach związanych ze wspomnieniami z lat 80. i 90.
To nie jedyne aktywności antenowe towarzyszące kampanii stacji. Od 17 marca słuchacze mogą wziąć udział w konkursie, w którym do wygrania są radyjka z limitowanej serii Radia Złote Przeboje sygnowane nazwiskiem Andrzeja Piasecznego. Żeby otrzymać nagrodę słuchacze muszą słuchać uważnie programu i zebrać w odpowiedniej kolejności ukryte w ciągu dnia słowa piosenkarza, które składają się w trzywyrazowe zdanie. Następnie nagrać je na sekretarkę wraz z odpowiedzią na pytanie: „Za co najbardziej lubisz Radio Złote Przeboje?”.
Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiadał Dział Marketingu Grupy Eurozet.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze