13.11.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Mateusz Damięcki ambasadorem Gillette. Rusza kampania pod hasłem Gillette. Bo chcę.
Pod hasłem „Gillette. Bo chcę.” ruszyła kampania promująca maszynkę Gillette ProGlide. Za strategię, koncept kreatywny działań oraz nadzór produkcyjny odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, która już od siedmiu lat pracuje z Procter & Gamble w ramach modelu SMOLL.
31.01.17, 22:22
| reklama & PR » informacje
Gillette sponsorem turnieju League of Legends Intel Extreme Masters World Championship Katowice 2017
Gracz League of Legends xPeke został globalnym ambasadorem marki Gilette. Jednocześnie firma została sponsorem League of Legends Intel Extreme Masters World Championship Katowice 2017.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.