06.11.20, 17:48
| reklama & PR » informacje
Żyj pod prąd. Marcin Dorociński gospodarzem rozmów w cyklu marki OPEL
MediaCom Warszawa, obsługujący markę Opel od stycznia 2018 r., zaplanował i zakupił media w niestandardowej proekologicznej kampanii tego brandu z Marcinem Dorocińskim w roli głównej. 
27.03.19, 12:00
| reklama & PR » informacje
My produkujemy auta, Wy tworzycie historie. 120 lat Opla w kampanii reklamowej
Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i kreację kampanii „My produkujemy auta, Wy tworzycie historie” marki Opel, która obejmuje takie kanały jak: Digital display na największych portalach horyzontalnych, radio, działania niestandardowe DOOH oraz social media.
23.11.17, 11:50
| reklama & PR » informacje
MediaCom przejmuje budżet mediowy marki Opel
Dom mediowy MediaCom przejmuje obsługę budżetu mediowego marki Opel od Carat Polska. Przejęcie budżetu jest wynikiem wygrania europejskiego przetargu organizowanego przez Grupę PSA. 
25.09.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Digital Kingdom odpowiada za social media marki Opel
Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na obsługę marki Opel w social media.
08.04.17, 20:00
| reklama & PR » informacje
OS3 dla Opla
OS3 podjęło współpracę z Oplem w obszarze obsługi digitalowej marki. Do kluczowych zadań agencji należy zbudowanie i wdrożenie na polskim rynku strategii komunikacji online. 
27.10.16, 21:00
| reklama & PR » informacje
Opel z dniówkę w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl
28 października br. zostanie wyemitowana dniówka na stronie WP.pl zakupiona w modelu programmatic direct. Reklama ma promować dwa nowe modele samochodów marki Opel MOKKA X oraz Opel Zafira. Kampanię przygotował dom mediowy Carat Polska przy współpracy Amnet Polska.
16.11.15, 02:00
| reklama & PR » informacje
Nowa Astra drażni klasę wyższą. Kampania reklamowa Opla Astry
Trwa kampania „Nowa Astra drażni klasę wyższą” flagowego kompaktu w ofercie Opla – Opel Astra. Działania reklamowe obejmują telewizję, online oraz reklamę Out Of Home i kino. 
23.06.15, 19:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła społecznościowa kampania Opla Adama
Grupa Auto Żoliborz, jeden z największych autoryzowanych dealerów samochodowych marki Opel w Polsce, rozpoczął współpracę z agencją kreatywną Green Parrot w celu realizacji interaktywnej kampanii w mediach społecznościowych.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.