17.06.09, 22:35

Programy O.TV znajdą się na antenie kanału ZigZap

Canal+ Cyfrowy, producent i nadawca Canal+ oraz innych kanałów telewizyjnych, a także operator platformy Cyfra+, rozpoczyna współpracę z Jurkiem Owsiakiem oraz Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Canal+ Cyfrowy, producent i nadawca Canal+ oraz innych kanałów telewizyjnych, a także operator platformy Cyfra+, rozpoczyna współpracę z Jurkiem Owsiakiem oraz Fundacją Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Programy realizowane przez redakcję O.TV znajdą się na antenie kanału dla dzieci i młodzieży ZigZap już we wrześniu br.

Zgodnie z porozumieniem należący do spółki Canal+ Cyfrowy kanał dla dzieci i młodzieży ZigZap uruchomi we wrześniu br. wieczorne pasmo Owsiak TV. Wprowadzenie nowego bloku programowego umożliwi poszerzenie dotychczasowej grupy docelowej stacji o starszą widownię - będzie ono skierowane do młodzieży 14+, która interesuje się muzyką, sportami ekstremalnymi, podróżami, jest otwarta na świat i problemy innych. Przygotowywane przez redakcję O.TV programy będą emitowane od poniedziałku do piątku. Pasmo obejmie m.in. programy: „Kim jestem”, „Off-Road”, „Ratujemy i uczymy ratować”, „Muza z oklaskami” oraz „Złoty Bączek”.

Widzimy w podejmowanej współpracy bardzo duży potencjał, głównie ze względów społecznych i edukacyjnych. Inicjatywy Jurka Owsiaka, w tym Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, czy Przystanek Woodstock na trwałe wpisały się już w kalendarz ważnych wydarzeń. Sam Jurek Owsiak to niekwestionowany autorytet i idol młodych ludzi, a promowane przez niego wartości wpisują się w linię programową kanału ZigZap” - powiedział Bertrand Le Guern, prezes zarządu CANAL+ Cyfrowy.

Rozpoczęcie współpracy z CANAL+ traktuję jako ogromne wyzwanie i zupełnie nowy etap w mojej pracy producenta telewizyjnego. Nowy partner daje mi możliwość zaprezentowania tego, co dzieje się wokół Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, czyli ogromnej twórczej aktywności młodych Polaków, dużo szerszej liczbie widzów. Dlatego z całym, nielicznym, ale doświadczonym i niezwykle efektywnym zespołem produkcyjnym OTV, zabieramy się mocno do pracy i mamy nadzieję, że jej efekty już niedługo zobaczycie Państwo na ekranach telewizorów. Serdecznie już dziś zapraszam” – powiedział Jurek Owsiak.

Oprócz produkcji programów dla kanału ZigZap, współpraca dotyczyć będzie również partnerstwa w organizowanych wydarzeniach. Pierwszym z nich jest Festiwal Przystanek Woodstock, który odbędzie się w dniach 31 lipca – 2 sierpnia br. w Kostrzynie. Jego partnerami są platforma Cyfra+ oraz stacja Canal+,  na antenie której znajdą się relacje z tego kultowego muzycznego wydarzenia.

Przypomnijmy, Telewizja n 28 czerwca br. zakończy współpracę z Jerzym Owsiakiem i tym samym z oferty operatora zniknie kanał O.TV.

ZigZap to stacja dla dzieci i młodzieży adresowana do grupy wiekowej 8-14 lat. Kanał istnieje od 2004 roku. Nadaje program od godziny 6.00 do 21.00. Jako jedyny z kanałów młodzieżowych produkuje i emituje własne, autorskie programy, których tematami przewodnimi są moda, sport, muzyka oraz ciekawostki z życia gwiazd. W ofercie programowej znajdują się również popularne seriale. W wieczornym paśmie codziennie od godziny 21.00 do 01.00 nadawany jest Hyper – jedyny w Polsce blok programowy poświęcony w całości grom video, anime oraz najnowszym tendencjom multimedialnym.  ZigZap dostępny jest w sieciach kablowych w całej Polsce oraz na platformie cyfrowej Cyfra+. Obecnie dociera do 2,9 mln gospodarstw domowych. Producentem i nadawcą kanału ZigZap jest spółka Canal+ Cyfrowy.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.