TV Puls – będzie coraz lepsza



TV Puls wprowadzi w przyszłym roku nową ramówkę i może zmienić nazwę. Z marginesowej stacji może wyrosnąć poważny gracz.
Udziały rynkowe Telewizji Puls mieszczą się w granicach błędu statystycznego, ale wkrótce może się to zmienić. Dzięki pieniądzom i know-how inwestora, czyli News Corp.
Nie mamy limitu wydatków. Mamy zbudować dobrą telewizję, która osiągnie sukces i spełni oczekiwania obu akcjonariuszy - mówi Dariusz Dąbski, szef rady nadzorczej TV Puls.

Nieograniczone możliwości finansowe ma niewiele graczy na rynku, ale w Telewizji Puls jest bardzo dużo do zrobienia. Stacja - zatrudniająca kilkanaście osób - ma roczne przychody rzędu kilku milionów złotych, a jej zasięg techniczny sięga zaledwie 17 proc. Na razie szefowie stacji stawiają na program, który pomoże im zbudować silną markę.
Uatrakcyjnieniem programu zajmuje się zarząd i skutki tych działań zobaczymy po nowym roku - twierdzi Dariusz Dąbski.

Na razie stacja przeprowadza się do nowej siedziby przy ul. Chełmskiej i przejmuje produkcję programów od związanej z Polsatem firmy Antena 1. Do tej pory była praktycznie całkowicie uzależniona od firm powiązanych ze stacją Zygmunta Solorza. Ale krajowi producenci programów telewizyjnych mówią, że TV Puls prowadzi z nimi rozmowy o zakupie programów. I to najlepszych.
Podejście osób reprezentujących TV Puls, które rozmawiają o programach z najwyższej półki, jest bardzo poważne. Sądzę, że inwestują, licząc na to, że otwarcie cyfrowe w Polsce nastąpi szybciej, niż się spodziewamy. Wskazuje to też na działania budujące mocny brand - twierdzi Tomasz Kurzewski, prezes ATM Grupa.

Telewizja Puls chce też czerpać z biblioteki News Corp., co pozwoli jej na rozpowszechnianie na antenie światowych hitów, które w Polsce mogą mieć równoczesną premierę. To może dać stacji kolejną przewagę nad konkurentami.
Od inwestora strategicznego bardziej oczekujemy know-how niż pieniędzy. Dlatego za sprawy produkcyjne odpowiada Lewis Robertson, bardzo doświadczony menedżer od lat związany z News Corp. - mówi Dariusz Dąbski.

Stacja zapewnia, że zachowa społeczno-religijny charakter. To okaże się na początku przyszłego roku, gdy na antenie pojawi się nowa ramówka. Wraz z ramówką stacja może wprowadzić nową nazwę.
Nie wykluczamy zmiany nazwy, jeżeli będzie to marketingowo uzasadnione. Z jednej strony, Telewizja Puls to dzieło, które od lat nie może się rozwinąć, ale z drugiej - mamy nadzieję, że wszystkich widzów przekonamy do każdej nazwy, a przede wszystkim koncepcji programowej. Takie możliwości stwarza nowy inwestor - mówi Zdzisław Dzido, prezes TV Puls, w wywiadzie opublikowanym na stronach internetowych stacji. Ponadto w bliższej lub dalszej przyszłości może dojść do zmiany akcjonariatu - na razie News Corp. ma zaledwie jedną czwartą udziałów TV Puls.
W przyszłości może się to zmienić - prognozuje Ewan Mirylees z News Corp.

Akcjonariusze i właściciele nie określają na razie ani celów komercyjnych, ani udziałów rynkowych. Na pewno TV Puls ma wyjść na plus.
Akcjonariusze oczekują przede wszystkim sukcesu komercyjnego i wypełnienia misji zapisanej w koncesji. Zakon franciszkanów również chce osiągnąć zyski z telewizji, które przeznaczy na inne swoje dzieła - zapewnia Dariusz Dąbski.

Źródło: Puls Biznesu

Komentarze

Powiązane

12.07.24, 10:30
| radio » informacje
Koncert Agi Zaryan w ramach cyklu Jazz.PL w Dwójce
12 lipca br. w ramach cyklu „Jazz.PL” na antenie Dwójki będzie transmitowany koncert Agi Zaryan. Transmisja została zaplanowana od godz. 18.00 na antenie Programu 2 Polskiego Radia oraz – w formie streamingu wideo – na: Facebooku, stronie internetowej stacji i kanale YouTube Dwójki.
11.07.24, 13:30
| radio » informacje
Premiera podcastu „Przedwojnie” w TOK FM. Format prowadzi Maciej Miłosz
TOK FM przygotował premierę podcastu „Przedwojnie” w czwartek 11 lipca br. Program prowadzi Maciej Miłosz.
11.07.24, 07:30
| radio » informacje
Polskie Radio Dzieciom z nowymi audycjami na wakacje
Polskie Radio Dzieciom zaprasza na nowe audycje w okresie wakacyjnym. W godzinach porannych przewidziano treści dla najmłodszych. Wieczorem pojawią się odcinki z audycji "Strefa Rodzica".
10.07.24, 10:00
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje
Lato z Radiem i Telewizją Polską. Ponad 60 artystów wystąpi na koncertach kultowej audycji
Wspólna akcja Polskiego Radia i Telewizji Polskiej „Lato z Radiem i Telewizją Polską” rozpocznie się 13 lipca br. Inaugurujący trasę koncert odbędzie się w Zakopanem.
10.07.24, 06:30
| radio » badania rynku
Eska nadal najchętniej słuchaną siecią radiową. RMF MAXX w górę
Na podium najchętniej słuchanych sieci radiowych bez zmian - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 kwietnia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. (sieci radiowe).
09.07.24, 14:58
| radio » badania rynku
Radio Zet znów w górę. RMF FM dalej liderem
Radio Zet zanotowało największy wzrost tzw. słuchalności - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez Kantar Polska dla KBR obejmującego okres od 1 kwietnia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
08.07.24, 12:30
| radio » informacje | internet » informacje
Maria Skłodowska-Curie bohaterką nowego serwisu specjalnego Polskiego Radia
Z okazji 90. rocznicy śmierci polskiej noblistki, Polskie Radio przygotowało serwis specjalny, który skupia się na historii polskiej uczonej. 
08.07.24, 09:06
| radio » informacje
Wielka Wyprawa Maluchów. Polskie Radio Kierowców relacjonuje charytatywny rajd
80 Fiatów pojawi się na trasie Warszawa - Monte Cassino. Wydarzenie „Wielka Wyprawa Maluchów” rozpoczęło się 5 lipca br., a uczestnikom w trasie towarzyszyć będą dziennikarze Polskiego Radia Kierowców.
08.07.24, 08:30
| radio » informacje
Fundusz Wczasów Pogodowych powraca do Radia Pogoda
Startuje wakacyjna ramówka Radia Pogoda. Tegoroczne lato stacja powitała 28 czerwca potańcówką w Krakowie, którą poprowadził poranny duet stacji - Joanna Kruk i Zygmunt Chajzer.
08.07.24, 07:30
| radio » informacje
Lato w RMF MAXX. Wakacyjny konkurs i nowe audycje
W te wakacje RMF MAXX będzie towarzyszyć słuchaczom na festiwalach muzycznych, a w ramówce znajdą się m.in. „Głosówki z wakacji” i codzienne sety DJ’skie.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.