06.09.10, 20:18
Autoswiat.pl w nowej odsłonie
Motoryzacyjny serwis autoswiat.pl z portfolio Axel Springer Polska wystartował w nowej odsłonie. Relaunch objął głębokie zmiany w strukturze portalu i jego warstwie graficznej. Zmianie uległa także organizacja redakcji.
Motoryzacyjny serwis autoswiat.pl z portfolio Axel Springer Polska wystartował w nowej odsłonie. Relaunch objął głębokie zmiany w strukturze portalu i jego warstwie graficznej. Zmianie uległa także organizacja redakcji.
Redakcja uprzygotowała bazę z ponad 100 tysiącami ocen kierowców o samochodach, które nadesłane zostały do "Auto Świata" w ramach ogólnopolskiej akcji Narodowy Auto Test. Do tej pory wyniki badania publikowane były jednorazowo w papierowym wydaniu tygodnika. Kompendium wiedzy o samochodach jest również Katalog aut, czyli obszerna baza z danymi technicznymi, opisem, wymiarami, zdjęciami i innymi ważnymi informacjami na temat większości popularnych modeli.
Kolejną nowością w serwisie jest Dziennik pojazdu. Nowa funkcjonalność pozwala użytkownikom na bieżącą rejestrację wszystkich wydatków, napraw i zdarzeń związanych z eksploatacją auta. W swoim dzienniku pojazdu można odnotować takie czynności serwisowe jak wymiana opon, oleju czy okresowe przeglądy. Dziennik pozwala również na kontrolę wydatków na paliwo, a każdy z nich można dokładnie opisać. W połączeniu z możliwością notowania przebytej trasy dziennik umożliwia wygenerowanie dokładnego obrazu spalania w dowolnie wybranym okresie.
Prace nad zmianami w serwisie trwały od początku tego roku. Oprócz nowych funkcjonalności i kategorii tematycznych autoswiat.pl przygotował także nowy layout i zmodyfikowane logo. Głębokie zmiany objęły architekturę informacji na stronie, a dzięki uproszczonej nawigacji korzystanie z serwisu stało się łatwiejsze i bardziej intuicyjne.
Jednocześnie ze zmianami w serwisie nastąpiła reorganizacja redakcji. Dziennikarze piszący dotychczas dla poszczególnych serwisów motoryzacyjnych wydawcy zostali włączeni do wspólnej redakcji autoswiat.pl, a pozostałe serwisy zostały merytorycznie powiązane z głównym portalem. Szefem redakcji autoswiat.pl jest Piotr Burchard, redaktor naczelny serwisów motoryzacyjnych w Axel Springer Polska. Projektem relaunchu serwisu kieruje Adam Plona, szef projektów internetowych w segmencie motoryzacyjnym wydawcy.
Relaunch serwisu wsparty jest kampanią promocyjną w internecie (m.in. wp.pl, nk.pl, mobile.eu) oraz tytułach prasowych i serwisach internetowych Axel Springer Polska. Zakup mediów i kreację wydawca przygotował we własnym zakresie. Kampanii towarzyszy hasło "Prowadzi w sieci", będące rozwinięciem hasła promocyjnego papierowego wydania Auto Świata - "Dobrze prowadzi".
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze