25.01.11, 19:11

Okiem Kamery po angielsku

Ruszyła angielska wersja strony Łukasza Karwowskiego, reżysera, scenarzysty, producenta i operatora, poświęcona prezentacji jego aktualnych produkcji filmowych i reklamowych. 

 

Ruszyła angielska wersja strony Łukasza Karwowskiego, reżysera, scenarzysty, producenta i operatora, poświęcona prezentacji jego aktualnych produkcji filmowych i reklamowych. Jest to odpowiedź na duże zainteresowanie poza Polską projektami Karwowskiego oraz stale rosnącą liczbą zagranicznych jego znajomych na dedykowanym profilu na portalu Facebook, który regularnie czytuje ponad 1100 osób. 

Strona www.lukaszkarwowski-eng.blogspot.com jest angielską wersją strony "Okiem kamery", która działa od września 2009 roku i zawiera najświeższe wiadomości dotyczące działalności Łukasza Kawowskiego – reżysera filmowego i reklamowego, scenarzysty, producenta i operatora, twórcy takich filmów, jak thriller Listopad, dramat Południe-Północ czy komedia romantyczna Mała wielka miłość. Inspiracją dla strony był blog www.ottonkarwowski.blogspot.com autorstwa dziennikarza Tomasza Bielickiego, poświęcony pracy nad dokumentem Karwowskiego Doktor, który został uznany za najważniejsze wydarzenie filmowe w 2009 roku w województwie kujawsko-pomorskim. 

Okiem kamery prezentuje informacje na temat realizowanych projektów Karwowskiego, jak też nowego filmu – komedii sensacyjnej Zabójcza miłość w reżyserii Kuby Nieścierow, do którego zdjęcia ruszają w maju b.r. Jego producentami są Łukasz Karwowski i Marcin Kaniewski. Poza tym na stronie zapoznać się z dorobkiem reklamowym, jaki Karwowski zrealizował w ostatnim okresie. Promocja strony odbywa się m.in. poprzez profil Okiem kamery na portalu Facebook, który śledzi aktualnie ponad 1100 osób, a ich liczba z dnia na dzień rośnie. 

Z reklamą Karwowski związany jest od ponad 10 lat. Pracował w Warszawie, Paryżu, Londynie i Los Angeles. W swoim portfolio ma ponad 150 filmów zrealizowanych dla takich klientów jak Nestle, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, PZU,  Kia Motors, Bella, Plus GSM, Grupa ING, PLL LOT, Daewoo, AIG, Danone, za które zdobył wiele nagród na festiwalach reklamowych, w tym m.in. Złoty Orzeł za kampanię "Ogień. Woda. Złodzieje" dla PZU S.A. 

W ubiegłym roku Karwowski dokonał inwestycji w najnowszy sprzęt i technologie do produkcji i postprodukcji reklamowej i filmowej, dzięki którym niemal wszystkie prace wykonane są na miejscu, co przekłada się na znaczne obniżenie kosztów realizacji zamówienia przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności działania i skróceniu czasu jego wykonania.  Nawiązana w listopadzie współpraca z Anną Przedrzymirską, doświadczoną konsultantką PR pozwoliła na poszerzenie oferty firmy o doradztwo w zakresie tworzenia kompleksowych strategii komunikacji i działań PR. 

 

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.