25.01.11, 19:11
Okiem Kamery po angielsku
Ruszyła angielska wersja strony Łukasza Karwowskiego, reżysera, scenarzysty, producenta i operatora, poświęcona prezentacji jego aktualnych produkcji filmowych i reklamowych.
Ruszyła angielska wersja strony Łukasza Karwowskiego, reżysera, scenarzysty, producenta i operatora, poświęcona prezentacji jego aktualnych produkcji filmowych i reklamowych. Jest to odpowiedź na duże zainteresowanie poza Polską projektami Karwowskiego oraz stale rosnącą liczbą zagranicznych jego znajomych na dedykowanym profilu na portalu Facebook, który regularnie czytuje ponad 1100 osób.
Strona www.lukaszkarwowski-eng.blogspot.com jest angielską wersją strony "Okiem kamery", która działa od września 2009 roku i zawiera najświeższe wiadomości dotyczące działalności Łukasza Kawowskiego – reżysera filmowego i reklamowego, scenarzysty, producenta i operatora, twórcy takich filmów, jak thriller Listopad, dramat Południe-Północ czy komedia romantyczna Mała wielka miłość. Inspiracją dla strony był blog www.ottonkarwowski.blogspot.com autorstwa dziennikarza Tomasza Bielickiego, poświęcony pracy nad dokumentem Karwowskiego Doktor, który został uznany za najważniejsze wydarzenie filmowe w 2009 roku w województwie kujawsko-pomorskim.
Okiem kamery prezentuje informacje na temat realizowanych projektów Karwowskiego, jak też nowego filmu – komedii sensacyjnej Zabójcza miłość w reżyserii Kuby Nieścierow, do którego zdjęcia ruszają w maju b.r. Jego producentami są Łukasz Karwowski i Marcin Kaniewski. Poza tym na stronie zapoznać się z dorobkiem reklamowym, jaki Karwowski zrealizował w ostatnim okresie. Promocja strony odbywa się m.in. poprzez profil Okiem kamery na portalu Facebook, który śledzi aktualnie ponad 1100 osób, a ich liczba z dnia na dzień rośnie.
Z reklamą Karwowski związany jest od ponad 10 lat. Pracował w Warszawie, Paryżu, Londynie i Los Angeles. W swoim portfolio ma ponad 150 filmów zrealizowanych dla takich klientów jak Nestle, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, PZU, Kia Motors, Bella, Plus GSM, Grupa ING, PLL LOT, Daewoo, AIG, Danone, za które zdobył wiele nagród na festiwalach reklamowych, w tym m.in. Złoty Orzeł za kampanię "Ogień. Woda. Złodzieje" dla PZU S.A.
W ubiegłym roku Karwowski dokonał inwestycji w najnowszy sprzęt i technologie do produkcji i postprodukcji reklamowej i filmowej, dzięki którym niemal wszystkie prace wykonane są na miejscu, co przekłada się na znaczne obniżenie kosztów realizacji zamówienia przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności działania i skróceniu czasu jego wykonania. Nawiązana w listopadzie współpraca z Anną Przedrzymirską, doświadczoną konsultantką PR pozwoliła na poszerzenie oferty firmy o doradztwo w zakresie tworzenia kompleksowych strategii komunikacji i działań PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze