19.05.11, 21:55
Nick Jr. chce podbić polski rynek. Wkrótce w ofercie Cyfrowego Polsatu i sieci Multimedia Polska
Obecnie Nick Jr., należący do rodziny stacji dziecięcych Nickelodeon, dostępny jest w ofertach wybranych operatorów kablowych, a ciągu najbliższych tygodni znajdzie się również w ofercie Cyfrowego Polsatu - największej platformy satelitarnej w Polsce oraz w sieci Multimedia Polska.
Viacom International Media Networks, Emerging Markets: Polska, wprowadza do swojej oferty nowy kanał dziecięcy Nick Jr., skierowany do najmłodszej widowni. Obecnie Nick Jr., należący do rodziny stacji dziecięcych Nickelodeon, dostępny jest w ofertach wybranych operatorów kablowych, a ciągu najbliższych tygodni znajdzie się również w ofercie Cyfrowego Polsatu - największej platformy satelitarnej w Polsce oraz w sieci Multimedia Polska. W ofercie Cyfrowego Polsatu Nick Jr. dostępny będzie w pakiecie dodatkowym Extra HD już w czerwcu. Z kolei dla abonentów sieci Multimedia jest już dostępny w pakiecie Cyfrowy Kids.
Nick Jr., to kanał skierowany do najmłodszych widzów w wieku od 2 do 6 lat oraz ich rodziców. Na antenie można obejrzeć interaktywne, pobudzające wyobraźnię bajki, łączące zabawę z edukacją. Kreskówki emitowane na kanale nie tylko bawią, ale również w nowoczesny sposób uczą, m.in. podstaw języka angielskiego czy wzorów matematycznych. W ofercie kanału znajdują się popularne kreskówki, skierowane do najmłodszych, takie jak: „Dora poznaje świat”, „Dalej Diego”, „Ni Hao Kai Lan”, „Umizoomi” czy „Wspaniałe zwierzaki” oraz premierowe serie programów: „Mały Bill”, „Bąbelkowy świat gupików”, „Fifi niezapominajka” czy „Max i Ruby”.
Nick Jr. nadaje w języku polskim 24 godziny na dobę. Oferta programowa całkowicie pozbawiona jest reklam. Kanał emitowany jest w formacie 16:9. Nick Jr. jest kolejnym kanałem w ofercie MTV Networks Polska - grupy, która od kilku lat rozszerza swoje portfolio, dziś obejmujące takie marki jak: MTV, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family, MTVNHD, VH1, Nickelodeon czy Viacom Blink!. Obecny na rynku od 2008 roku kanał Nickelodeon, skierowany do widzów w wieku 4-15 lat, w niespełna 2,5 roku zdołał uplasować się w czołówce kanałów dziecięcych w Polsce.
Globalnie stacje z portfolio Nicka docierają do 790 milionów gospodarstw domowych poprzez 51 kanałów, emitowanych w 170 krajach. Marka Nickelodeon to nie tylko stacje telewizyjne, ale również wielkoformatowy biznes, który obejmuje sektor produktów konsumenckich, mediów cyfrowych, Internet, rekreację oraz filmy fabularne.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze