19.05.11, 21:55

Nick Jr. chce podbić polski rynek. Wkrótce w ofercie Cyfrowego Polsatu i sieci Multimedia Polska

Obecnie Nick Jr., należący do rodziny stacji dziecięcych Nickelodeon, dostępny jest w ofertach wybranych operatorów kablowych, a ciągu najbliższych tygodni znajdzie się również w ofercie Cyfrowego Polsatu - największej platformy satelitarnej w Polsce oraz w sieci Multimedia Polska.

Viacom International Media Networks, Emerging Markets: Polska, wprowadza do swojej oferty nowy kanał dziecięcy Nick Jr., skierowany do najmłodszej widowni. Obecnie Nick Jr., należący do rodziny stacji dziecięcych Nickelodeon, dostępny jest w ofertach wybranych operatorów kablowych, a ciągu najbliższych tygodni znajdzie się również w ofercie Cyfrowego Polsatu - największej platformy satelitarnej w Polsce oraz w sieci Multimedia Polska. W ofercie Cyfrowego Polsatu Nick Jr. dostępny będzie w pakiecie dodatkowym Extra HD już w czerwcu. Z kolei dla abonentów sieci Multimedia jest już dostępny w pakiecie Cyfrowy Kids. 

Nick Jr., to kanał skierowany do najmłodszych widzów w wieku od 2 do 6 lat oraz ich rodziców. Na antenie można obejrzeć interaktywne, pobudzające wyobraźnię bajki, łączące zabawę z edukacją. Kreskówki emitowane na kanale nie tylko bawią, ale również w nowoczesny sposób uczą, m.in. podstaw języka angielskiego czy wzorów matematycznych. W ofercie kanału znajdują się popularne kreskówki, skierowane do najmłodszych, takie jak: „Dora poznaje świat”, „Dalej Diego”, „Ni Hao Kai Lan”, „Umizoomi” czy „Wspaniałe zwierzaki” oraz premierowe serie programów: „Mały Bill”, „Bąbelkowy świat gupików”, „Fifi niezapominajka” czy „Max i Ruby”.

Nick Jr. nadaje w języku polskim 24 godziny na dobę. Oferta programowa całkowicie pozbawiona jest reklam. Kanał emitowany jest w formacie 16:9. Nick Jr. jest kolejnym kanałem w ofercie MTV Networks Polska - grupy, która od kilku lat rozszerza swoje portfolio, dziś obejmujące takie marki jak: MTV, VIVA, Comedy Central, Comedy Central Family, MTVNHD, VH1, Nickelodeon czy Viacom Blink!. Obecny na rynku od 2008 roku kanał Nickelodeon, skierowany do widzów w wieku 4-15 lat, w niespełna 2,5 roku zdołał uplasować się w czołówce kanałów dziecięcych w Polsce.

Globalnie stacje z portfolio Nicka docierają do 790 milionów gospodarstw domowych poprzez 51 kanałów, emitowanych w 170 krajach. Marka Nickelodeon to nie tylko stacje telewizyjne, ale również wielkoformatowy biznes, który obejmuje sektor produktów konsumenckich, mediów cyfrowych, Internet, rekreację oraz filmy fabularne.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.