31.05.11, 21:28
G+J Polska rozbudowuje ofertę reklamową
G+J Polska strategicznie rozbudowuje ofertę reklamową: reklama prasowa i online razem od 1. czerwca 2011.
Z dniem 1. czerwca br. Biuro Reklamy online Wydawnictwa G+J zostaje połączone z Biurem Reklamy prasowej, a dyrektorem całej struktury reklamowej zostaje Elżbieta Hołubka, dotychczas odpowiadająca za politykę reklamy prasowej Wydawnictwa. Jednocześnie, w nowej strukturze Biura Reklamy prasowej i online, funkcję dyrektora reklamy online obejmuje Grażyna Ogrodnik, dotąd z-za dyrektora Multimediów.
"Rynek reklamy w Polsce zmienia się bardzo dynamicznie, kompleksowe projekty multimedialne to dziś nie wizja przyszłości lecz pędząca rzeczywistość. Dlatego naszą politykę sprzedażową będziemy rozbudowywać w oparciu o spójną ofertę prasy i online" - komentuje Elżbieta Hołubka, dyrektor Biura Reklamy prasowej i online Wydawnictwa G+J.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze