06.06.11, 20:20

At Media prognozuje 20 proc. wzrost popytu w wakacje

Firma At Media otworzyła sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. W pierwszej fazie sprzedaży (presales) cena 1 GRP wyniesie 1550 zł. Broker przewiduje 20 proc. wzrost popytu na zakup reprezentowanych stacji tematycznych.

Firma At Media otworzyła sprzedaż czasu reklamowego na lipiec. W pierwszej fazie sprzedaży (presales) cena 1 GRP wyniesie 1550 zł. Broker przewiduje 20 proc. wzrost popytu na zakup reprezentowanych stacji tematycznych.

At Media, biuro reklamy mediów tematycznych, rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na lipiec 2011 r. W pierwszej fazie sprzedaży, tzw. presales, CPP 30-sek. spotu wyniesie 1550 zł (koszt dotarcia w grupie 16-49 przy zakupie pakietu At Max). Zlecenia na zakup reklam w tym systemie przyjmowane będą w dniach 3-7 czerwca i bukowane w pierwszej kolejności. Sprzedaż pozostałych ratingów, zgodnie z wynegocjowanymi kosztami netto, rozpocznie się 9 czerwca br. W myśl zasad tegorocznej polityki sprzedaży, reklamodawcy mają też możliwość rezerwowania dowolnego udziału pasma prime-time (godz. 18.00-22:59) w swoich czerwcowych kampaniach. Indeks zakupu prime-time wynosi 1,25 ceny bazowej.

"W wakacje stacje tematyczne działają jak magnes na widzów i reklamodawców. W obliczu powtórek w telewizjach ogólnopolskich, widownia kanałów At Media rośnie średnio o kilkanaście proc. w porównaniu z pierwszą połową roku" – mówi Monika Reszka, head of product development w At Media. "Przewidujemy, że wzrost oglądalności i atrakcyjny, premierowy programming przyczyni się do ok. 20 proc. wzrostu popytu na czas reklamowy w reprezentowanych stacjach tematycznych w wakacje br. Natomiast podobnie jak w ostatnich latach, udział kanałów ogólnopolskich w liczbie sprzedanych ratingów zmniejszy się o ok. 10 proc." – dodaje Reszka.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 13:06
| TV / VOD » seriale
Misja: Ratunek. Służby w akcji. Serial dokumentalny o ratownikach  w TVP1
Telewizja Polska rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  „Misja: Ratunek. Służby w akcji” ukazującego codzienną pracę ratowników.
07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.