10.07.11, 17:04
Viacom Blink! startuje 20 lipca
20 lipca 2011 r. portfolio Viacom International Media Networks poszerzy się o nowy, międzynarodowy kanał rozrywkowy, skierowany do kobiet - Viacom Blink!,
20 lipca 2011 r. portfolio Viacom International Media Networks poszerzy się o nowy, międzynarodowy kanał rozrywkowy, skierowany do kobiet - Viacom Blink!, będący wspólnym projektem koncernu oraz firmy Endemol Pierwszym rynkiem, na którym zadebiutuje nowy kanał, będzie Polska.
W momencie startu dostęp do stacji będą mieli abonenci m.in. sieci Multimedia Polska. Dodatkowo, między 20 lipca a 19 sierpnia kanał Viacom Blink! będzie niekodowany w przekazie satelitarnym, W ciągu najbliższych miesięcy, Viacom Blink! trafi również do oferty kolejnych operatorów w Polsce, w tym do telewizji nowej generacji n. 20 lipca wystartuje także strona internetowa Viacom Blink!, w pełni zintegrowana z profilem kanału na Facebooku. Poza informacjami o programach, na stronie oraz na profilu społecznościowym znajdą się także artykuły lifestyle`owe. Użytkownicy będą mieli również możliwość obejrzenia programów online już dzień po premierze telewizyjnej.
Viacom Blink! zaoferuje widzom premierową ofertę programową, złożoną z najlepszych propozycji i formatów telewizyjnych ze światowej oferty firmy Endemol. Wiele z nich nie było jeszcze emitowanych w Polsce. Wśród prawie 800 premierowych godzin znajdzie się cała różnorodność gatunków TV, w tym seriale („Rozpalić Cleveland”, „Ekipa ratunkowa”, „Chata pełna Rafterów”, „W pętli życia”), programy lifestyle`owe („Chcę być supermodelką”), formaty rozrywkowe i reality („Fear Factor – Nieustraszeni”, „Moja restauracja górą”) czy wybór najlepszych programów i seriali dokumentalnych („Sekrety zbrodni”, „Wielka miłość małych ludzi”, „Zagadkowe diagnozy”).
Viacom Blink! będzie jedenastym kanałem w portfolio Viacom International Media Networks w Polsce, obejmującym stacje rozrywkowe dla dzieci (Nickelodeon, Nick Jr.), młodzieży (MTV, Viva) oraz dorosłych widzów (Comedy Central, Comedy Central Family), a także stacje o zasięgu europejskim i międzynarodowym (MTV European, VH1 European, VH1 Classic European, MTV Live HD).
Sprzedażą czasu reklamowego kanału zajmuje się dom sprzedaży kanałów tematycznych Atmedia, który obsługuje także pozostałe kanały z rodziny Viacom International Media Networks w Polsce.
Komentarze