08.08.11, 18:50

Kanały dziecięce w lipcu 2011 r.: Disney Junior wśród dzieci wygrywa już z MiniMini

Mimo wakacji, duża część kanałów dziecięcych odnotowała spadki - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 lipca 2011 r.

Mimo wakacji, duża część kanałów dziecięcych odnotowała spadki - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 lipca 2011 r. W targecie 4+ najczęściej oglądany jest Disney Channel (1,3 proc. udziałów w rynku). Jednak udział stacji w stosunku do lipca 2010 r. spadł o 15 proc. Drugie miejsce zajmuje Disney XD (spadek o 7 proc.), a trzecie Cartoon Network (spadek o 18 proc.). Na czwarte miejsce awansował Nickelodeon (wzrost aż o 85 proc.), piate zajmuje MiniMini, a szóste należy do nowego kanału Disney junior. Kolejne miejsca zajmują: Polsat JimJam (wzrost o 67 proc.), Boomerang (spadek o 2 proc.), BBC CBeebies (spadek o 65 proc.), ZigZag/Hyper (wzrost o 35 proc.).

W targecie 16-49 lat układ jest taki sam. Wygrywa Disney Channel (7,83 proc.; spadek o 18 proc.), drugie miejsce z niewielkim wzrostem (1 proc.) zajmuje Disney XD, a trzecie należy do Cartoon Network (spadek o 28 proc.).

Udział wybranych stacji w rynku TV w maju 2010 i 2011 r. w grupie 4+

  wszyscy 4+
lipiec 2010   2011  
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 77 537 1,533 68 535 1,300
Disney XD 56 570 1,118 55 030 1,044
Cartoon Network 49 789 0,984 42 748 0,811
Nickelodeon 18 728 0,370 35 995 0,683
MiniMini 39 784 0,786 34 191 0,649
Disney Junior      29 425 0,558
Polsat JimJam 8 527 0,169 14 921 0,283
Boomerang 10 559 0,209 10 786 0,205
BBC CBeebies 21 900 0,433 8 055 0,153
ZigZap/Hyper 4 452 0,088 6 281 0,119

Udział wybranych stacji w rynku TV w maju 2010 i 2011 r. w grupie 4-15 lat

  wszyscy 4-15
lipiec 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 40 221 9,556 35 755 7,828
Disney XD 31 581 7,503 34 510 7,555
Cartoon Network 30 595 7,269 24 039 5,263
Nickelodeon 11 998 2,851 21 511 4,709
Disney Junior      12 502 2,737
MiniMini 15 118 3,592 10 740 2,351
Polsat JimJam 3 832 0,911 6 542 1,432
Boomerang 4 564 1,084 4 739 1,037
BBC CBeebies 8 117 1,928 3 636 0,796
ZigZap/Hyper 1 754 0,417 2 389 0,523

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych (m.in. w Canal+, ale kino!, MiniMini, Kuchnia.tv, AXN, Disney XD, 13th Street Universal) oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn (m.in. w Axn.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl) oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.