08.08.11, 18:50

Kanały dziecięce w lipcu 2011 r.: Disney Junior wśród dzieci wygrywa już z MiniMini

Mimo wakacji, duża część kanałów dziecięcych odnotowała spadki - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 lipca 2011 r.

Mimo wakacji, duża część kanałów dziecięcych odnotowała spadki - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 lipca 2011 r. W targecie 4+ najczęściej oglądany jest Disney Channel (1,3 proc. udziałów w rynku). Jednak udział stacji w stosunku do lipca 2010 r. spadł o 15 proc. Drugie miejsce zajmuje Disney XD (spadek o 7 proc.), a trzecie Cartoon Network (spadek o 18 proc.). Na czwarte miejsce awansował Nickelodeon (wzrost aż o 85 proc.), piate zajmuje MiniMini, a szóste należy do nowego kanału Disney junior. Kolejne miejsca zajmują: Polsat JimJam (wzrost o 67 proc.), Boomerang (spadek o 2 proc.), BBC CBeebies (spadek o 65 proc.), ZigZag/Hyper (wzrost o 35 proc.).

W targecie 16-49 lat układ jest taki sam. Wygrywa Disney Channel (7,83 proc.; spadek o 18 proc.), drugie miejsce z niewielkim wzrostem (1 proc.) zajmuje Disney XD, a trzecie należy do Cartoon Network (spadek o 28 proc.).

Udział wybranych stacji w rynku TV w maju 2010 i 2011 r. w grupie 4+

  wszyscy 4+
lipiec 2010   2011  
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 77 537 1,533 68 535 1,300
Disney XD 56 570 1,118 55 030 1,044
Cartoon Network 49 789 0,984 42 748 0,811
Nickelodeon 18 728 0,370 35 995 0,683
MiniMini 39 784 0,786 34 191 0,649
Disney Junior      29 425 0,558
Polsat JimJam 8 527 0,169 14 921 0,283
Boomerang 10 559 0,209 10 786 0,205
BBC CBeebies 21 900 0,433 8 055 0,153
ZigZap/Hyper 4 452 0,088 6 281 0,119

Udział wybranych stacji w rynku TV w maju 2010 i 2011 r. w grupie 4-15 lat

  wszyscy 4-15
lipiec 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 40 221 9,556 35 755 7,828
Disney XD 31 581 7,503 34 510 7,555
Cartoon Network 30 595 7,269 24 039 5,263
Nickelodeon 11 998 2,851 21 511 4,709
Disney Junior      12 502 2,737
MiniMini 15 118 3,592 10 740 2,351
Polsat JimJam 3 832 0,911 6 542 1,432
Boomerang 4 564 1,084 4 739 1,037
BBC CBeebies 8 117 1,928 3 636 0,796
ZigZap/Hyper 1 754 0,417 2 389 0,523

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych (m.in. w Canal+, ale kino!, MiniMini, Kuchnia.tv, AXN, Disney XD, 13th Street Universal) oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn (m.in. w Axn.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl) oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska.

Komentarze

Powiązane

22.01.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Republika zanotowała rekordową widownię. 20 stycznia była najchętniej oglądanym kanałem w Polsce
W poniedziałek, 20 stycznia br., w dniu zaprzysiężenia Donalda J. Trumpa na 47. Prezydenta Stanów Zjednoczonych, Republika zanotowała rekordowy udział w rynku.
21.01.25, 11:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Polityczny WF w Interii. Nowy format video Piotra Witwickiego i Marcina Fijołka
Wystartowała kampania prezydencka. Piotr Witwicki i Marcin Fijołek ruszają z nowym podcastem video na łamach Interii. Dziennikarze w nowym cyklu mają odsłaniać kulisy krajowej polityki.
21.01.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Farma Polsatu poprawia swoje wyniki
Reality show „Farma” zanotowało w kolejnym tygodniu wzrost oglądalności czwartej edycji programu „Farma”, a Polsat wciąż jest numerem jeden w porze emisji formatu.
20.01.25, 21:00
| TV / VOD » seriale
Będzie kontynuacja serialu Diuna: Proroctwo
HBO potwierdziło, że powstanie II sezon serialu HBO Original "Diuna: Proroctwo". Koprodukcja HBO i Legendary Television zgromadziła łącznie ok. 15 mln widzów na wszystkich terytoriach, na których dostępny jest serwis Max.
20.01.25, 11:45
| TV / VOD » seriale
Max pracuje nad 15 polskimi produkcjami. W 2025 r. premiera Przesmyku i Porządnego człowieka
Serwis Max pracuje w tej chwili nad 15 polskimi pozycjami programowymi, z których część będzie można zobaczyć na platformie w 2025 roku.
19.01.25, 09:44
| TV / VOD » informacje
Inauguracja Donalda Trumpa na antenie Polsat News
20 stycznia br. o godz. 16:30 na antenie Polsat News rozpocznie się wydanie specjalne związane z zaprzysiężeniem 47. Prezydenta USA Donalda Trumpa, które poprowadzą Jan Mikruta oraz Dawid Styś.
18.01.25, 13:10
| TV / VOD » informacje
Nie żyje Ryszard Sibilski
17 stycznia br. zmarł Ryszald Sibilski - producent telewizyjny.
18.01.25, 12:45
| radio / audio » informacje | TV / VOD » informacje
Ola Filipek z RMF FM uczestniczką Tańca z gwiazdami
Ola Filipek, dziennikarka RMF FM, dołącza do grona uczestników wiosennej edycji "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie.
16.01.25, 18:15
| TV / VOD » informacje
Warsaw Shore. 22 sezon wiosną w MTV
Reality show „Warsaw Shore" pojawi się w wiosennej ramówce MTV. Stacja zapowiada, że wkrótce rozpoczną się zdjęcia do 22. sezonu programu, a Ekipa będzie bawić się w Warszawie.
16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.