04.09.11, 00:35

Telewizja Polska szykuje się do debat wyborczych

Cykl pięciu debat rozpocznie się już 7 września, widzowie mogą zadawać pytania.

W piątek, 2 września br. doszło do spotkania przedstawicieli Telewizji Polskiej z przedstawicielami ogólnopolskich komitetów wyborczych. Ze strony telewizji obecni byli prezes TVP Juliusz Braun oraz szefowie głównych anten. W spotkaniu uczestniczeli przedstaiciele komitetów wyborczych Polskiego Stronnictwa Ludowego, Prawa i Sprawiedliwości, Platformy Obywatelskiej, Sojuszu Lewicy Demokratycznej, Polska Jest Najważniejsza, Ruchu Palikota i Polskiej Partii Pracy. Strony omówiły zasady współpracy TVP z komitetami podczas kampanii wyborczej.

Już w najbliższą środę, 7 września w TVP 1 o godz. 22.10 zainaugurowany zostanie cykl pięciu debat „Wybory Polaków”. W debatach udział wezmą wszystkie ogólnopolskie komitety wyborcze. W ramach cyklu poruszone zostaną tak istotne dla widzów tematy jak: „Praca, gospodarka, finanse”, „Edukacja, rozwój, państwo”, „Sąsiedzi, Europa, bezpieczeństwo”, odbędą się także dwie debaty zatytułowane łącznie „Najważniejsze pytania”: pierwsza oddająca głos kobietom reprezentującym komitety wyborcze oraz druga – prezentująca poglądy liderów komitetów wyborczych. Juz teraz, za pomocą strony www.wyborypolakow.tvp.pl, widzowie mogą zadawać pytania, które mogą zostać zadane podczas debat. Cykl debat planowany jest do 5 października.

Przedstawiciele komitetów losowali kolejność wywiadów liderów partii w „Gościu Jedynki”, który w okresie od 5 września do 7 października o godz. 17.20.

Telewizyjna Dwójka, deklarująca ostatnio nacisk na tematykę kulturalną, planuje debatę polityków poświęconą właśnie tej dziedzinie. Debata wyznaczona na 2 października (godz. 22.05) będzie nosić tytuł „Bliżej kultury”, a jej celem będzie ukazanie poglądów ludzi polityki na miejsce kultury w polskim życiu społecznym oraz na problemy, z którymi borykają się twórcy, artyści i środowiska kulturalne.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 11:00
| TV / VOD » badania rynku
Mecz  Atletico Madryt – FC Barcelona obejrzało ponad 1,5 mln widzów
Ponad 1,5 mln widzów łącznie na antenach TVP, poza domem i w Internecie zgromadził mecz rozegrany pomiędzy piłkarzami FC Barcelony a drużyną Atletico Madryt.
07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.