19.09.11, 18:24
Setna stacja w portfolio Atmedia
Telewizja muzyczna Music Channel S.R.L. jako setna stacja dołączyła do portfolio Atmedia
9 września br. Atmedia Węgry ogłosiły nawiązanie współpracy z nową stacją telewizyjną. Zarejestrowana w Bukareszcie Music Channel S.R.L. jest setną stacją w ofercie reklamowej Atmedia Group. Atmedia Węgry posiadają wyłączność na sponsoring oraz sprzedaż czasu reklamowego i akcji specjalnych stacji.
“Obserwujemy postępującą fragmentaryzację widowni. Aby podążać za tym trendem, oferujemy reklamodawcom większe możliwości wyboru stacji. Dzięki Music Channel S.R.L. marketerzy otrzymali jeszcze większe możliwości dotarcia do młodych osób. Możemy też zaoferować szersze spektrum połączenia brandu reklamodawcy z kontentem muzycznym” - komentuje Csaba Lukacs, CEO Atmedia Węgry.
“Jest jeden wspólny trend w Europie – atomizacja widowni. Widzowie coraz częściej wybierają stacje tematyczne, przełączając się ze stacji naziemnych. Rosnące portfolio stacji reprezentowanych przez Atmedia oddaje zmianę jaka następuje we wzorcu oglądania telewizji. Z radością anonsujemy kolejną, setną już stację w portfolio Atmedia” - dodaje Marcin Boroszko, CEO Atmedia Group
Atmedia Group jest największym niezależnym domem sprzedaży telewizji w Polsce, na Węgrzech i w Czechach. Atmedia Węgry zostało powołane 1 stycznia 2010 roku i aktualnie obsługuje 22 stacje odpowiedzialne za 11,5 proc. udziału w czasie oglądania telewizji w grupie komercyjnej. Music Channel S.R.L. będzie 23 stacją w ofercie Atmedia Węgry.
Portfolio stacji telewizyjnych Atmedia Polska (56 stacji):
13th Street Universal, Ale Kino!, AXN, AXN Crime, AXN Sci-Fi, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, BBC CBeebies, Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Gol, Club TV, Comedy Central, Comedy Central Family, Czwórka-Radio z Wizją, Deutsche Welle, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Domo.tv, ESKA TV, Extreme Sports Channel, Fashion TV, Filmbox, FOX, FOX Life, History, Hyper, iTV, Kino Polska, Kuchnia.tv, Mini Mini, Movies 24, MTV, Nat Geo Wild, National Geographic Channel, Nickelodeon, Orange sport, Planete, Polo TV, Polsat JimJam, Sportklub, TCM, Tele 5, Travel Channel, TVS, TV5 Monde, Universal Channel, Viacom Blink!, VIVA, Wedding TV, Zig Zap, Zone Romantica, Zone Europa, Zone Reality. W październiku Atmedia rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego 57 stacji: Rodin TV.
Portfolio reprezentowanych witryn internetowych Atmedia Polska:
alekino.pl, axn.pl, axncrime.pl, axnscifi.pl, disney.pl, disneyxd.pl, domo.pl, hyper.pl, iplex.pl, kuchnia.tv, minimini.pl nick.com.pl, pl.jimjam.tv, planete.pl, tvgry.pl, tvs.pl, yummy.pl, zigzap.pl, zyraffa.pl, Pluszaki Rozrabiaki, Magazyn Witch, Magazyn 13, Kaczor Donald, Quki.
Atmedia Hungary jest trzecim pod względem wielkości biurem sprzedaży na Węgrzech. Reprezentuje stacje o łącznym udziale w czasie oglądania telewizji równym 11,5 proc. i jest największym niezależnym brokerem na rynku.
Portfolio stacji telewizyjnych Atmedia Węgry (23 stacje):
TV Paprika, Spektrum, Spektrum Home, Filmmúzeum, Sport1, Sport2, SportM, Zone Reality, Zone Club, Zone Romantica, Comedy Central, Disney Channel, MTV, VIVA, Minimax, Universal Channel, Movies24, MGM, Nóta TV, PV TV, MusicMix, Hálózat TV, Music Channel.
Atmedia Czech Republic zostało założone w 2008 roku i aktualnie reprezentuje 21 stacji telewizyjnych. Odpowiada za 2,7 proc. udziału w czasie oglądania telewizji i jest największym niezależnym biurem sprzedaży na rynku czeskim.
Portfolio stacji telewizyjnych Atmedia Czechy (21 stacji):
Disney Channel, Minimax, AXN, Animax, MusicBox, Óčko, CS Film, Spektrum Home, DoQ, Film+, Fishing & Hunting Channel, MGM, TV Paprika, Spektrum, Sport 1, Sport 2, Sport 5, Universal Channel, Zone Romantica, Meteo TV, National Geographic Channel.
Komentarze