29.10.11, 18:19

Stacje dziecięce we wrześniu 2011 r.: Disney Channel wciąż liderem

Liderem kanałów dziecięcych pozostaje niezmiennie Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.

Liderem kanałów dziecięcych pozostaje niezmiennie Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.

W porównaniu do września 2010 r. w grupie 4+,  Disney Channel jednak stracił i to sporo (aż 22,1 proc. udziałów w rynku). Wrześniowy wynik stacji to 0,89 proc. Na drugie miejsce awansował Cartoon Network (mimo spadku o 17,6 proc.). Na trzecie miejsce spadł Disney XD (spadek o 30,1 proc.). Kolejne miejsce zajmuje MiniMini (wzrost o 2,5 proc.), a dalej są: Nickelodeon (wzrost aż o 54,5 proc.), Disney Junior (0,46 proc.), Polsat JimJam (wzrost o 49,3 proc.), Boomerang (wzrost o 2,7 proc.), BBC CBeebies (spadek aż o 74,3 proc.), ZigZap/Hyper (wzrost o 7,5 proc.).

W grupie osób w wieku 4-15 lat liderem także jest Disney Channel (spadek o 16 proc.), drugie miejsce zajmuje jednak Disney XD (spadek o 18,1 proc), a trzecie miejsce zajmuje Cartoon Network (spadek o 23,2 proc.).

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 4+
wrzesień 2010   2011  
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 64 016 1,138 47 386 0,886
Cartoon Network 51 264 0,911 40 144 0,751
Disney XD 59 906 1,065 39 788 0,744
MiniMini 35 872 0,637 34 912 0,653
Nickelodeon 19 287 0,343 28 350 0,530
Disney Junior      24 866 0,465
Polsat JimJam  12 078 0,215 17 157 0,321
Boomerang 10 560 0,188 10 332 0,193
BBC CBeebies 23 252 0,413 5 683 0,106
ZigZap/Hyper  4 501 0,080 4 617 0,086

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4-15 lat

  wszyscy 4-15
wrzesień 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 35 337 7,982 27 112 6,704
Disney XD 35 213 7,955 26 360 6,518
Cartoon Network 32 872 7,426 23 062 5,703
Nickelodeon 13 176 2,976 17 048 4,216
MiniMini 14 642 3,308 11 970 2,960
Disney Junior      10 569 2,613
Polsat JimJam  5 305 1,198 7 010 1,733
Boomerang 5 413 1,223 3 905 0,966
BBC CBeebies 7 782 1,758 2 455 0,607
ZigZap/Hyper  1 789 0,404 2 022 0,500

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych (m.in. w Canal+, ale kino!, MiniMini, Kuchnia.tv, AXN, Disney XD, 13th Street Universal) oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn (m.in. w Axn.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl) oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.