29.10.11, 18:19

Stacje dziecięce we wrześniu 2011 r.: Disney Channel wciąż liderem

Liderem kanałów dziecięcych pozostaje niezmiennie Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.

Liderem kanałów dziecięcych pozostaje niezmiennie Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.

W porównaniu do września 2010 r. w grupie 4+,  Disney Channel jednak stracił i to sporo (aż 22,1 proc. udziałów w rynku). Wrześniowy wynik stacji to 0,89 proc. Na drugie miejsce awansował Cartoon Network (mimo spadku o 17,6 proc.). Na trzecie miejsce spadł Disney XD (spadek o 30,1 proc.). Kolejne miejsce zajmuje MiniMini (wzrost o 2,5 proc.), a dalej są: Nickelodeon (wzrost aż o 54,5 proc.), Disney Junior (0,46 proc.), Polsat JimJam (wzrost o 49,3 proc.), Boomerang (wzrost o 2,7 proc.), BBC CBeebies (spadek aż o 74,3 proc.), ZigZap/Hyper (wzrost o 7,5 proc.).

W grupie osób w wieku 4-15 lat liderem także jest Disney Channel (spadek o 16 proc.), drugie miejsce zajmuje jednak Disney XD (spadek o 18,1 proc), a trzecie miejsce zajmuje Cartoon Network (spadek o 23,2 proc.).

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscy 4+
wrzesień 2010   2011  
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 64 016 1,138 47 386 0,886
Cartoon Network 51 264 0,911 40 144 0,751
Disney XD 59 906 1,065 39 788 0,744
MiniMini 35 872 0,637 34 912 0,653
Nickelodeon 19 287 0,343 28 350 0,530
Disney Junior      24 866 0,465
Polsat JimJam  12 078 0,215 17 157 0,321
Boomerang 10 560 0,188 10 332 0,193
BBC CBeebies 23 252 0,413 5 683 0,106
ZigZap/Hyper  4 501 0,080 4 617 0,086

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4-15 lat

  wszyscy 4-15
wrzesień 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Disney Channel 35 337 7,982 27 112 6,704
Disney XD 35 213 7,955 26 360 6,518
Cartoon Network 32 872 7,426 23 062 5,703
Nickelodeon 13 176 2,976 17 048 4,216
MiniMini 14 642 3,308 11 970 2,960
Disney Junior      10 569 2,613
Polsat JimJam  5 305 1,198 7 010 1,733
Boomerang 5 413 1,223 3 905 0,966
BBC CBeebies 7 782 1,758 2 455 0,607
ZigZap/Hyper  1 789 0,404 2 022 0,500

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych (m.in. w Canal+, ale kino!, MiniMini, Kuchnia.tv, AXN, Disney XD, 13th Street Universal) oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn (m.in. w Axn.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl) oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska.

Komentarze

Powiązane

22.01.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Republika zanotowała rekordową widownię. 20 stycznia była najchętniej oglądanym kanałem w Polsce
W poniedziałek, 20 stycznia br., w dniu zaprzysiężenia Donalda J. Trumpa na 47. Prezydenta Stanów Zjednoczonych, Republika zanotowała rekordowy udział w rynku.
21.01.25, 11:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Polityczny WF w Interii. Nowy format video Piotra Witwickiego i Marcina Fijołka
Wystartowała kampania prezydencka. Piotr Witwicki i Marcin Fijołek ruszają z nowym podcastem video na łamach Interii. Dziennikarze w nowym cyklu mają odsłaniać kulisy krajowej polityki.
21.01.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Farma Polsatu poprawia swoje wyniki
Reality show „Farma” zanotowało w kolejnym tygodniu wzrost oglądalności czwartej edycji programu „Farma”, a Polsat wciąż jest numerem jeden w porze emisji formatu.
20.01.25, 21:00
| TV / VOD » seriale
Będzie kontynuacja serialu Diuna: Proroctwo
HBO potwierdziło, że powstanie II sezon serialu HBO Original "Diuna: Proroctwo". Koprodukcja HBO i Legendary Television zgromadziła łącznie ok. 15 mln widzów na wszystkich terytoriach, na których dostępny jest serwis Max.
20.01.25, 11:45
| TV / VOD » seriale
Max pracuje nad 15 polskimi produkcjami. W 2025 r. premiera Przesmyku i Porządnego człowieka
Serwis Max pracuje w tej chwili nad 15 polskimi pozycjami programowymi, z których część będzie można zobaczyć na platformie w 2025 roku.
19.01.25, 09:44
| TV / VOD » informacje
Inauguracja Donalda Trumpa na antenie Polsat News
20 stycznia br. o godz. 16:30 na antenie Polsat News rozpocznie się wydanie specjalne związane z zaprzysiężeniem 47. Prezydenta USA Donalda Trumpa, które poprowadzą Jan Mikruta oraz Dawid Styś.
18.01.25, 13:10
| TV / VOD » informacje
Nie żyje Ryszard Sibilski
17 stycznia br. zmarł Ryszald Sibilski - producent telewizyjny.
18.01.25, 12:45
| radio / audio » informacje | TV / VOD » informacje
Ola Filipek z RMF FM uczestniczką Tańca z gwiazdami
Ola Filipek, dziennikarka RMF FM, dołącza do grona uczestników wiosennej edycji "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie.
16.01.25, 18:15
| TV / VOD » informacje
Warsaw Shore. 22 sezon wiosną w MTV
Reality show „Warsaw Shore" pojawi się w wiosennej ramówce MTV. Stacja zapowiada, że wkrótce rozpoczną się zdjęcia do 22. sezonu programu, a Ekipa będzie bawić się w Warszawie.
16.01.25, 14:05
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Alfabet Millera. Leszek Miller odsłoni kulisy polskiej władzy w nowym programie Super Expressu
W niedzielę, 19 stycznia br. ruszy nowy format wideo „Super Expressu” – „Alfabet Millera”, w którym były premier Leszek Miller odsłaniać będzie kulisy polskiej władzy. Rozmowy poprowadzi dziennikarz polityczny „Super Expressu” i gospodarz wywiadów „Sedno Sprawy” w Radiu Plus Jacek Prusinowski.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.