29.10.11, 18:19
Stacje dziecięce we wrześniu 2011 r.: Disney Channel wciąż liderem
Liderem kanałów dziecięcych pozostaje niezmiennie Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.
Liderem kanałów dziecięcych pozostaje niezmiennie Disney Channel - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 30 wrzesnia 2011 r.
W porównaniu do września 2010 r. w grupie 4+, Disney Channel jednak stracił i to sporo (aż 22,1 proc. udziałów w rynku). Wrześniowy wynik stacji to 0,89 proc. Na drugie miejsce awansował Cartoon Network (mimo spadku o 17,6 proc.). Na trzecie miejsce spadł Disney XD (spadek o 30,1 proc.). Kolejne miejsce zajmuje MiniMini (wzrost o 2,5 proc.), a dalej są: Nickelodeon (wzrost aż o 54,5 proc.), Disney Junior (0,46 proc.), Polsat JimJam (wzrost o 49,3 proc.), Boomerang (wzrost o 2,7 proc.), BBC CBeebies (spadek aż o 74,3 proc.), ZigZap/Hyper (wzrost o 7,5 proc.).
W grupie osób w wieku 4-15 lat liderem także jest Disney Channel (spadek o 16 proc.), drugie miejsce zajmuje jednak Disney XD (spadek o 18,1 proc), a trzecie miejsce zajmuje Cartoon Network (spadek o 23,2 proc.).
Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+
wszyscy 4+ | ||||
wrzesień | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Disney Channel | 64 016 | 1,138 | 47 386 | 0,886 |
Cartoon Network | 51 264 | 0,911 | 40 144 | 0,751 |
Disney XD | 59 906 | 1,065 | 39 788 | 0,744 |
MiniMini | 35 872 | 0,637 | 34 912 | 0,653 |
Nickelodeon | 19 287 | 0,343 | 28 350 | 0,530 |
Disney Junior | 24 866 | 0,465 | ||
Polsat JimJam | 12 078 | 0,215 | 17 157 | 0,321 |
Boomerang | 10 560 | 0,188 | 10 332 | 0,193 |
BBC CBeebies | 23 252 | 0,413 | 5 683 | 0,106 |
ZigZap/Hyper | 4 501 | 0,080 | 4 617 | 0,086 |
Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4-15 lat
wszyscy 4-15 | ||||
wrzesień | 2010 | 2011 | ||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Disney Channel | 35 337 | 7,982 | 27 112 | 6,704 |
Disney XD | 35 213 | 7,955 | 26 360 | 6,518 |
Cartoon Network | 32 872 | 7,426 | 23 062 | 5,703 |
Nickelodeon | 13 176 | 2,976 | 17 048 | 4,216 |
MiniMini | 14 642 | 3,308 | 11 970 | 2,960 |
Disney Junior | 10 569 | 2,613 | ||
Polsat JimJam | 5 305 | 1,198 | 7 010 | 1,733 |
Boomerang | 5 413 | 1,223 | 3 905 | 0,966 |
BBC CBeebies | 7 782 | 1,758 | 2 455 | 0,607 |
ZigZap/Hyper | 1 789 | 0,404 | 2 022 | 0,500 |
Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych (m.in. w Canal+, ale kino!, MiniMini, Kuchnia.tv, AXN, Disney XD, 13th Street Universal) oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn (m.in. w Axn.pl, Zyraffa.pl, TVS.pl) oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach MTV Networks Polska: MTV Polska.
Komentarze