18.10.11, 18:43

NBA i WNBA wyłącznie w CANAL+

CANAL+ po raz kolejny wygrał przetarg na prawa telewizyjne do NBA i WNBA - najbardziej prestiżowych rozgrywek koszykarskich na świecie.

CANAL+ po raz kolejny wygrał przetarg na prawa telewizyjne do NBA i WNBA - najbardziej prestiżowych rozgrywek koszykarskich na świecie. W ramach wieloletniego kontraktu abonenci CANAL+ zobaczą więcej meczów, również w serwisie CYFRA+ ONLINE. Wraz z relacjami z Euroligi CANAL+ dysponuje najmocniejszą koszykarską ofertą telewizyjną na rynku.

Jesteśmy telewizją premium – dajemy więc naszym abonentom rozrywkę na najwyższym światowym poziomie i pokazujemy to, czego nie można zobaczyć w żadnej innej telewizji. Dlatego w nowej umowie z NBA zagwarantowaliśmy sobie wyłączne prawa do transmisji, emisji powtórkowych i magazynów poświęconych rozgrywkom” – mówi Beata Mońka, Prezes Zarządu CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. 

Od nowego sezonu CANAL+ zaoferuje na żywo i na wyłączność dużo bogatszy program niż dotychczas. „Pokażemy więcej meczów w sezonie zasadniczym - aż cztery spotkania tygodniowo, więcej meczów fazy play-off oraz wszystkie potyczki finałowe. Dodatkowo abonenci CYFRY+ będą mogli oglądać zmagania koszykarzy na żywo przez internet” – mówi Beata Ryczkowska, Dyrektor Wykonawcza Pionu Programowego spółki CANAL+ Cyfrowy. „Oczywiście wyjątkowe miejsce w ramówce CANAL+ będą miały mecze z udziałem Marcina Gortata, jedynego Polaka grającego w NBA” – dodaje Ryczkowska.

Raz w tygodniu nadawany będzie specjalny magazyn poświęcony rozgrywkom NBA, wielokrotnie nagradzany "NBA Action". Latem, w trakcie przerwy w grze NBA, CANAL+ będzie relacjonować rozgrywki kobiecej ligi WNBA i cotygodniowy magazyn poświęcony tym rozgrywkom - "WNBA Action". Kibice koszykówki mogą śledzić w CANAL+ już od połowy października rozgrywki koszykarskiej Euroligi m.in. z udziałem Mistrza Polski - Asseco Prokom Gdynia.


NBA to założona w 1946 r. zawodowa liga sportowa i firma o zasięgu międzynarodowym składająca się z 30 drużyn w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W sezonie 2010-11, rozgrywki NBA docierały do 215 państw i terytoriów, i transmitowane były w ponad 40 językach. Harmonogram meczów NBA rozgrywanych na koniec sezonu obejmował 85 graczy z 41 krajów i terytoriów. Towary opatrzone marką NBA sprzedawane są w ponad 125.000 sklepów i 100 krajach na sześciu kontynentach. Strona NBA.com ma średnio 26 milionów odsłon dziennie, a ponad 50 procent odwiedzających serwis pochodzi spoza Ameryki Północnej. NBA jest amerykańską ligą sportową nr 1 w serwisach: Facebook, Twitter i YouTube, z największą liczbą fanów i obserwujących oraz oglądanych filmów, odpowiednio dla każdej ze stron. Za pośrednictwem NBA Cares, liga, jej drużyny i gracze przekazali ponad 165 milionów dolarów na cele dobroczynne, spędzili ponad 1,7 milionów godzin aktywnie wykonując prace społeczne, oraz stworzyli ponad 615 miejsc, gdzie dzieci i rodziny mogą mieszkać, uczyć się i bawić.

Komentarze

Powiązane

17.03.25, 07:00
| TV / VOD » badania rynku
Talk-show Kuby Wojewódzkiego zyskał widzów w nowym paśmie
Pod koniec lutego br. na antenę TVN powrócił Kuba Wojewódzki z nowym sezonem swojego autorskiego talk-show. Tym razem w nowym paśmie – o godz. 20:50. O nowej porze tytuł zyskał blisko 100 tys. nowych widzów.
14.03.25, 16:15
| TV / VOD » informacje
Golden Media Polska zmienia logotyp
Golden Media Polska, producent programów telewizyjnych, po 13 latach zmienia logotyp. Celem jest odświeżenie wizerunku firmy oraz podkreślenie jej otwartości i innowacyjności. 
14.03.25, 13:30
| TV / VOD » informacje
Postaw na milion świętuje 15 lat na antenie i start 30. sezonu
W piątek, 14 marca 2025 r. o godz. 20:45 na antenie TVP2 zadebiutuje 30. sezon teleturnieju „Postaw na milion”. Program po raz pierwszy wyemitowano 5 marca 2011 r., a jego gospodarzem od początku pozostaje Łukasz Nowicki.
13.03.25, 19:45
| TV / VOD » seriale
Porządny człowiek. Pierwszy teaser i zdjęcia z planu nowego thrillera HBO
"Porządny człowiek" to nowa polska produkcja HBO Original – pełen napięcia thriller psychologiczny, który wkrótce zadebiutuje na platformie. Sprawdź najnowszy teaser i zobacz zdjęcia prosto z planu!
13.03.25, 18:15
| TV / VOD » informacje |
Polsat wkracza na Spotify. Pierwsza kampania stacji promująca Must Be The Music
Polsat, przy wsparciu polskiego oddziału Aleph, zrealizował kampanię na Spotify promującą powrót programu „Must Be The Music” po dziewięciu latach przerwy. To pierwsze wykorzystanie tej platformy muzycznej przez stację w celach reklamowych.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
13.03.25, 11:37
| TV / VOD » ludzie
Konrad Szczęsny zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025
Konrad Szczęsny, prezes OGAE Polska, został zastępcą kierownika ds. kontaktów z mediami i członkiem polskiej delegacji na Konkurs Piosenki Eurowizji 2025.
13.03.25, 08:30
| TV / VOD » badania rynku
Prawie 1,1 mln widzów Awantury o kasę
Dobre wyniki oglądalności zanotował w miniony weekend teleturniej „Awantura o kasę” (Polsat) prowadzony przez Krzysztofa Ibisza.
13.03.25, 07:15
| TV / VOD » badania rynku
Grupa TVP wygrywa weekend. Sanatorium miłości dalej hitem TVP1
W miniony weekend grupa TVP z udziałem na poziomie 20,5 proc., wyprzedziła pozostałe grupy nadawców. Sporą popularnością cieszą się nowe sezony programów „The Voice Kids” i „Sanatorium miłości”.
12.03.25, 16:00
| TV / VOD » seriale
Sprawiedliwi. Trójmiasto. Czwórka liderem w paśmie serialu
Bardzo dobre wyniki i pozycję lidera w swoim paśmie przyniósł Czwórce pierwszy tydzień emisji nowego serialu „Sprawiedliwi. Trójmiasto”.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.