17.11.11, 18:19
HBO promuje serial Zakazane imperium
Trwa kampania promocyjna do drugiego sezonu serialu HBO "Zakazane imperium", którego premiera odbędzie się 28 listopada br.
Trwa kampania promocyjna do drugiego sezonu serialu HBO "Zakazane imperium", którego premiera odbędzie się 28 listopada br. Nagrodzona ośmioma statuetkami Emmy i dwoma Złotymi Globami produkcja opowiada o czasach prohibicji w Stanach Zjednoczonych. Kampania promuje również możliwość oglądania serialu w serwisie HBO GO.
Kampania rozpoczęła się 14 listopada br. i obejmuje telewizję, radio, prasę, Internet oraz social media. W ramach kampanii telewizyjnej spoty emitowane są w TVN24, TVN oraz w Polsacie. Spoty radiowe pojawią się w Trójce, Radiu PiN, TOK FM, Esce Rock, Antyradiu, Chilli ZET oraz z pakiecie stacji RMF. W kampanii prasowej wykorzystano tygodniki "Polityka", "Wprost", "Newsweek" - zarówno wydania drukowane, jak i wersje na iPad. Reklama pojawi się także w "Gazecie Telewizyjnej" (dodatek "Gazety Wyborczej").
Działania w Internecie będą prowadzone głównie w portalach Gazeta.pl, Onet.pl, WP.pl oraz w serwisach Facebook, YouTube.pl i Filmweb.pl. W celu zbudowania zasięgu będzie także wykorzystana sieć Google Display Network. W większości reklam będzie wykorzystany materiał wideo.
Kreacje do kampanii serialu "Zakazane imperium" zostały przygotowane przez HBO Polska we własnym zakresie, z wyjątkiem kreacji internetowych, które przygotowało Media Contacts. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG. Kampania potrwa do połowy grudnia br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze