21.11.11, 18:28
Gazeta.pl współpracuje z Audience Science
Biuro reklamy Gazeta.pl, w ramach współpracy z Audience Science - jedną z największych na świecie firm specjalizujących się w targetowaniu behawioralnym kampanii, oferuje osiem nowych profili behawioralnych oraz możliwość tworzenia profili dopasowanych do potrzeb reklamodawców.
Biuro reklamy Gazeta.pl, w ramach współpracy z Audience Science - jedną z największych na świecie firm specjalizujących się w targetowaniu behawioralnym kampanii, oferuje osiem nowych profili behawioralnych oraz możliwość tworzenia profili dopasowanych do potrzeb reklamodawców.
"Dzięki współpracy z firmą Audience Science, która jest światowym ekspertem w targetowaniu behawioralnym, wzmocniliśmy naszą dotychczasową ofertę" – mówi Bartosz Wysocki, dyrektor sprzedaży grupy Gazeta.pl. "Dodatkowo, przy wykorzystaniu technologii partnera, możemy jeszcze dokładniej definiować segmenty, do których chce dotrzeć z przekazem reklamodawca" - dodaje Wysocki.
Obecnie w ofercie biura reklamy Gazeta.pl dostępnych jest kilkanaście profili, w tym osiem predefiniowanych profili behawioralnych Audience Science: Finanse osobiste, Przedsiębiorcy, Inwestorzy, Mężczyzna, Kobieta, Rodzice, Dom i wnętrze oraz Technologie. Biuro reklamy Gazeta.pl może też przygotować profile ściśle dopasowane do potrzeb reklamodawców.
Firma Audience Science, która na rynku amerykańskim posiada ponad 190 predefiniowanych profili, współpracuje z m.in.: “Wall Street Journal”, “The New York Times”, “The Economist”, “The Guardian”, “Los Angeles Times”, Reuters i Bloomberg. Technologia Audience analizuje dane o rzeczywistych zainteresowaniach i zachowaniach użytkowników internetu, dzięki czemu umożliwia odpowiednie dopasowanie przekazu do konkretnego konsumenta.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze