23.01.12, 17:59

Trzy nowe witryny w portfolio Atmedia

Gry-Online, Domowy Przedszkolak oraz Lulek TV dołączają do portfolio Atmedia. Nowe serwisy wzmacniają ofertę internetową Atmedia w kluczowych jej segmentach - VoD oraz dziecięcym.

Atmedia, największe polskie biuro reklamy mediów tematycznych, rozpoczyna współpracę z trzema nowymi witrynami: Gry-Online, Domowy Przedszkolak i Lulek TV. Oferta internetowa Atmedia rozrasta się tym samym do 31 serwisów.

Gry-Online (gry-online.pl) z portfolio GRY-OnLine SA to największy serwis informacyjny poświęcony tematyce gier. Każdego miesiąca odwiedza go ok. 3 mln użytkowników zainteresowanych newsami, recenzjami i poradami dotyczącymi gier. Kluczowym elementem serwisu jest Encyklopedia Gier, jeden z największych "wirtualnych" katalogów gier na świecie, w którym dokładnie opisano już ponad 17 tys. tytułów. Atmedia sprzedaje w serwisie Gry-Online reklamy video oraz kampanie niestandardowe. Dołącza on do pakietu @vod, który łączy obecnie ofertę 11 witryn.

Portfolio Atmedia wzmocniły także dwa dziecięce serwisy - Lulek TV (lulek.tv) oraz Domowy Przedszkolak (domowyprzedszkolak.pl) należące do ABC Media Publishing. Lulek TV zawiera szeroką ofertę gier edukacyjnych, bajek oraz teledysków adresowanych do dzieci i rodziców. Zamieszczone w serwisie materiały wspomagają edukację przedszkolną oraz wczesnoszkolną. Serwis odwiedza miesięcznie ponad 53 tys. użytkowników (dane Google Analytics, grudzień 2011).

Domowy Przedszkolak, przyciągający ponad 26 tys. użytkowników miesięcznie (źródło: jw.), zawiera bogatą bazę opracowanych przez pedagogów kolorowanek, zgadywanek, piosenek i zabaw, które pomagają dzieciom przygotować się do pierwszych lat nauki w szkole. Serwis jest uzupełnieniem portalu Lulek TV, zamieszczone w nim materiały oferowane są bezpłatnie.

Atmedia sprzedaje w obu witrynach dziecięcych reklamy display oraz kampanie niestandardowe. Domowy Przedszkolak i Lulek TV dołączają do pakietu @kids.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.