17.12.11, 17:41

MTV Networks zmienia nazwę na Viacom International Media Networks

Grupa telewizyjna MTV Networks rozpoczyna funkcjonowanie jako Viacom International Media Networks. Zmiana dotyczy nie tylko Polski, ale wszystkich międzynarodowych oddziałów, wchodzących w struktury koncernu Viacom.

Grupa telewizyjna MTV Networks rozpoczyna funkcjonowanie jako Viacom International Media Networks. Zmiana dotyczy nie tylko Polski, ale wszystkich międzynarodowych oddziałów, wchodzących w struktury koncernu Viacom. Viacom International Media Networks to portfolio kanałów MTV Networks International oraz stacji BET International oraz Paramount Pictures, operujących na międzynarodowym rynku.

Zmiana nazwy grupy pozwoli na podkreślenie pozycji Viacom jako wiodącej grupy mediowej, oferującej odbiorcom multimedialne rozwiązania telewizyjne, internetowe czy mobilne. Pokazuje również, że międzynarodowe rynki, wchodzące w skład koncernu są jedną z najbardziej rozwojowych części biznesu” – komentuje Izabella Wiley, wiceprezes, dyrektor generalny Viacom International Media Networks w Polsce. „Viacom International Media Networks to kolejny krok, zmierzający w kierunku dalszego rozwoju firmy również na polskim rynku. Viacom wierzy w skalę biznesu, a zebranie kluczowych zasobów  firmy pod jednym szyldem stwarza szansę dalszego wzrostu i umacniania naszej pozycji również wśród naszych partnerów, operatorów oraz reklamodawców” - dodaje Wiley.

Grupa Viacom International Media Networks stworzyła również międzynarodową strukturę ds. sprzedaży z zakresu brand solutions – BE VIACOM. Zajmie się opracowaniem rozwiazań komercyjnych dla wszystkich marek grupy, obejmującej kanały dla dzieci, młodzieży i dorosłych widzów. Działalnosć BE VIACOM obejmuje projekty sprzedażowe, oferty dedykowane z wykorzystaniem branded content, eventy, oferty sponsorskie, produkty licencjonowane oraz usługi digital media.

BE VIACOM zajmie się kreacją i sprzedażą komercyjnych rozwiązań z zakresu brand solutions z wykorzystaniem potencjału poszczególnych marek z portfolio grupy. W Polsce, Viacom International Media Networks posiada 12 stacji telewizyjnych oraz 7 witryn internetowych, dodatkowo oferując multimedialne rozwiązania VOD oraz na telefony komórkowe. Dzięki temu, dociera do widzów w trzech grupach wiekowych, którzy do wyboru mają dziecięce marki Nickelodeon, młodzieżowe MTV, Viva, oraz skierowane do dorosłych VH1, Viacom Blink! czy Comedy Central.

W BE VIACOM, tworzymy i oferujemy kreatywne rozwiązania brand solutions, dobrane do potrzeb naszych partnerów i odbiorców. Korzystamy z międzynarodowego doświadczenia koncernu i łączymy je z lokalną eskpertyzą i znajomością rynku, zarówno od strony kreatywnej, jak i biznesowej” – komentuje Agnieszka Gajzler, Commercial Partnerships Director, BE VIACOM w Polsce. „Nasze rozwiązania fukcjonują w ramach międzynarodowej struktury, zarządzanej przed zespół ekspertów, a przy tym są dostosowane do lokalnych potrzeb rynku” - dodaje Gajzler. 

Viacom International Media Networks jest częścią koncernu medialnego Viacom. W jego skład wchodzą multimedialne marki, takie jak MTV, Nickelodeon, Comedy Central, BET, Paramount Pictures, VH1, Viva, MTV Live HD, TMF, COLORS, Game One oraz TR3s: MTV, Musica y Mas. Globalnie, marki Viacom docierają do 600 milionów gospodarstw domowych. Koncern posiada 166 stacji w 160 krajach, emitujących program w 34 lokalnych wersjach językowych oraz 550 serwisów internetowych i kanałów mobilnych.

Portfolio grupy Viacom International Media Networks w Polsce liczy obecnie 12 stacji. Wśród nich są kanały dziecięce (Nickelodeon, Nick Jr), młodzieżowe (MTV, Viva, Nickelodeon HD), rozrywkowe (Comedy Central Family, Comedy Central, Viacom Blink!), ponadregionalne stacje muzyczne (MTV European, VH1 Classic European, VH1 European) oraz pierwszy międzynarodowy kanał muzyczny MTV Live HD, docierający globalnie do 34 krajów. Viacom International Media Networks w Polsce to również siedem prężnie działających serwisów internetowych, a także dostawca usług VOD, mobilnych i innych multimedialnych rozwiązań. Grupa jest częścią koncernu Viacom.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.