20.12.11, 15:38

YouTube: Najczęściej oglądane filmy wideo w 2011 roku w Polsce i na świecie

Co internauci w Polsce i na świecie oglądali w serwisie YouTube?

Na YouTube co minutę trafia aż 48 godzin materiałów wideo z całego świata. W 2011 r. klipy zostały obejrzane łącznie ponad 1 000 000 000 000 (bilion) razy.

W skali globalnej, najczęściej oglądane materiały w 2011 roku dotyczyły ludzi, miejsc oraz faktów, które przykuły uwagę i pobudziły wyobraźnię. Duża część najczęściej oglądanych materiałów dotyczyła relacjonowanych również przez media wydarzeń, między innymi trzęsienia ziemi i fali tsunami w Japonii, „arabskiej wiosny”, czy śmierci Osamy Bin Ladena. Na YouTube internauci chętnie sprawdzają na przykład, jak zawiązać krawat lub szalik na 25 sposobów. Jednak największą popularnością cieszyły się filmy, w których gwiazdami są zwierzęta domowe i dzieci.

YouTube przygotowało rankingi najpopularniejszych klipów tworzonych przez polskich użytkowników, najpopularniejszych teledysków w Polsce i na świecie oraz najpopularniejszych klipów wśród społeczności YouTube.

POLSKA:
W 2011 największą oglądalność wśród polskich użytkowników YouTube miały filmy:
1. projekt warszawiak : nie ma cwaniaka na warszawiaka (dir.k.skonieczny&m.starzecki), krzystekskonieczny, 3447658 odtworzeń
2. Pale kid from Poland - MC 'Silk', raps in 2 languages, 10% faster than, ciupas, 2645454 odtworzeń
3. Ukryty polski - MEGA MIX !!!, Cybermarianpl, 1959964 odtworzeń
4. KlejNuty - Krzysiu, Klejnuty, 1645908 odtworzeń
5. Niekryty Krytyk ocenia: Telezakupy, Macfra84, 1624776 odtworzeń

Ranking obejmuje materiały przygotowywane przez użytkowników, więc na liście nie znalazł się występ Michała Szpaka z X Factora (prawie 2,2 mln odtworzeń) oraz wirusowa reklama Tesco z księdzem Natankiem (1,8 mln odtworzeń) - zajęłyby odpowiednio 3. i 5. miejsce.

Najczęściej oglądanymi polskimi wideoklipami były:

1.    GrubSon ft Emilia - Naprawimy to (official video) HD, 4434281 odtworzeń
2.    Blue Cafe - Buena, 4421072 odtworzeń
3.    Ewa Farna - Bez Lez, 4129756 odtworzeń
4.    Ewa Farna - Ewakuacja, 4072057 odtworzeń
5.    Grube Jointy - donGURALesko (prod.Matheo), 4060857 odtworzeń
6.    Pezet - Co mam powiedzieć (prod. Sidney Polak), 3850681 odtworzeń
7.    Mini Disco - Kaczuszki, 3570076 odtworzeń
8.    "Ostatnia nocka" Yugopolis i Maciej Maleńczuk, 3294837 odtworzeń
9.    Sylwia Grzeszczak - Małe rzeczy, 3042463 odtworzeń
10.   Hemp Gru - Jedność ft. Żary JLB, Banda de Chicas [VIDEO] (DIIL.TV, 3010505 odtworzeń

Najczęściej oglądanymi zagranicznymi teledyskami muzycznymi na YouTube w Polsce były:
1.    Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull
2.    Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony
3.    Mirami - Sexualna ft. Vova Zi Lvova
4.    Rihanna - Man Down
5.    Dj Antoine vs Timati feat. Kalenna - Welcome to St. Tropez (DJ Antoine vs Mad Mark Remix)
6.    Shakira - Rabiosa (English Version) ft. Pitbull
7.    LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock
8.    LMFAO - Sexy and I Know It
9.    Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer
10.  Rihanna - We Found Love ft. Calvin Harris

ŚWIAT
Najczęściej oglądanymi materiałami wideo na świecie były:

1.    Rebecca Black - Friday (OFFICIAL VIDEO)
2.    Ultimate Dog Tease
3.    Jack Sparrow (feat. Michael Bolton)
4.    Talking Twin Babies - PART 2 - OFFICIAL VIDEO
5.    Nyan Cat [original]
6.    Look At Me Now - Chris Brown ft. Lil Wayne, Busta Rhymes (Cover by @KarminMusic)
7.    The Creep (feat. Nicki Minaj & John Waters)
8.    Maria Aragon - Born This Way (Cover) by Lady Gaga
9.    The Force: Volkswagen Commercial
10.    Cat mom hugs baby kitten

Najczęściej oglądanymi teledyskami na świecie, umieszczonymi przez wytwórnie muzyczne były:

1.    Jennifer Lopez - On The Floor ft. Pitbull
2.    LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock
3.    Bruno Mars - The Lazy Song [Official Video]
4.    Nicki Minaj - Super Bass
5.    Pitbull - Give Me Everything ft. Ne-Yo, Afrojack, Nayer
6.    Pitbull - Rain Over Me ft. Marc Anthony
7.    Jessie J - Price Tag ft. B.o.B.
8.    LMFAO - Sexy and I Know It
9.    Katy Perry - E.T. ft. Kanye West
10.  Katy Perry - Last Friday Night (T.G.I.F.)

(wszystkie dane z 16 grudnia 2011)

YouTube jest najbardziej popularną na świecie społecznością internetową pozwalającą milionom ludzi na odnajdywanie, oglądanie oraz dzielenie się oryginalnymi materiałami wideo. Serwis ma w Polsce ponad 11 mln użytkowników miesięcznie (PBI / Gemius Megapanel). YouTube jest rodzajem forum, na którym ludzie z całego świata mogą swobodnie kontaktować się, wymieniać opinie i myśli, szukać inspiracji oraz inspirować innych. Jest to jednocześnie platforma dystrybucji dla producentów i twórców oryginalnych treści, a także dużych i małych reklamodawców. Centrala YouTube LLC mieści się w San Bruno, w Kalifornii i stanowi część firmy Google Inc.

Komentarze

Powiązane

17.03.23, 06:30
| internet » informacje | biznes i technologie » informacje
Brand24 rozważa pozyskanie inwestora
Wrocławska spółka Brand24 chce przeanalizować możliwość pozyskania partnera, który przyspieszyłby dynamiczny rozwój firmy na rynkach zagranicznych.
15.03.23, 14:27
| internet » informacje
Ringier Axel Springer Polska łączy redakcje et Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin
Od kwietnia br. Ringier Axel Springer Polska połączy redakcje Onet Lifestyle, Onet Kultura i Ofeminin. Na czele zespołu stanie Dominika Olszyna-Kniaź, dotychczasowa redaktorka naczelna Onet Lifestyle i Onet Kultura. 
13.03.23, 16:00
| internet » informacje
Halo, tu bank. Podcast BGK w języku migowym
„Halo, tu bank” to autorski projekt Banku Gospodarstwa Krajowego, który ma uczyć o zrównoważonym rozwoju i angażować społeczność do udziału w wyzwaniach w tym temacie. Jest to pierwszy podcast firmowy przetłumaczony na polski język migowy.
13.03.23, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Onet nawiązuje współpracę podcastową i muzyczną z Radiem 357
W piątek 10 marca br., aplikacja Onet Audio wzbogaciła się o podcasty przygotowane przez zespół Radia 357. Do najpopularniejszych podcastów w Polsce dołączy ponad 80 odcinków podcastów Radia 357.
09.03.23, 19:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Słynne głosy w nowej kampanii platformy Audioteka
8 marca br. miała miejsce premiera nowego spotu reklamowego Audioteki. Krótki klip zabiera widza w animowaną podróż przez historie i gatunki, które można poznać dzięki produkcjom dostępnym w katalogu marki. 
09.03.23, 16:00
| internet » ludzie
Magdalena Wysocka na czele zespołu Programmatic w Grupie OLX
Grupa OLX zmianach wprowadza zmiany organizacyjne w strukturze zespołu programmatic. Do tej pory każdy z rynków europejskich OLX, m.in. Polska, Ukraina, Rumunia, Bułgaria, Portugalia w obszarze programmatic obsługiwany był przez osobne, samodzielne zespoły zarządzane na szczeblach lokalnych.
09.03.23, 12:00
| internet » ludzie
Piotr Kozłowski redaktorem naczelnym serwisu Autoswiat.pl od kwietnia
Piotr Kozłowski przechodzi do redakcji Autswiat.pl i od 1 kwietnia 2023 r. obejmie funkcję redaktora naczelnego serwisu. Z kolei Robert Rybicki, dotychczasowy szef redakcji, obejmie nowe stanowisko menedżera ds. paid content i lead generation w Autoswiat.pl.
09.03.23, 10:00
| internet » ludzie
Sylwester Kubiak awansuje w Gemius w Polsce. Został Dyrektorem Sprzedaży
Na początku marca br. Sylwester Kubiak objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży Gemius w Polsce. W nowej roli będzie odpowiadał za planowanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku polskim oraz współpracę z kluczowymi klientami.
08.03.23, 10:28
| internet » informacje
Okres w moim życiu. Gazeta.pl rusza z akcją społeczną
„Okres w moim życiu” to kampania społeczna Gazeta.pl i inicjatywy TakDlaPodpasek.pl, realizowana wspólnie z Okresową Koalicją i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej. 
06.03.23, 08:42
| internet » informacje
Instytut Jagielloński uruchamia platformę Jagielloński Research
Instytut Jagielloński, ośrodek analityczny specjalizujący się w zagadnieniach energetyki i gospodarki, uruchamia nową platformę analityczną. Jagielloński Research zawiera dane, które mają byćaktualizowane kilka razy dziennie i wzbogacone o wizualizacje i interaktywne wskaźniki.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.