17.12.11, 17:41

Road Show Cyfry+

19 grudnia wyrusza w Polskę Jedyny Taki Truck – multimedialny, wyposażony w showroom wóz ekspozycyjny CYFRY+ z wizerunkiem Jedynego Takiego.

19 grudnia wyrusza w Polskę Jedyny Taki Truck – multimedialny, wyposażony w showroom wóz ekspozycyjny CYFRY+ z wizerunkiem Jedynego Takiego. Odwiedzi 30 miast i ma promować ofertę programową platformy oraz akcję sprzedażową „3 x 0”.

"Road Show CYFRY+, czyli wielkie tournée Jedynego Takiego po Polsce to doskonała okazja, by oderwać się na chwilę od świątecznych przygotowań i w atmosferze zabawy przekonać się jak bogata, a zarazem dostępna jest oferta naszej platformy" - mówi Grzegorz Bruski, Dyrektor Pionu Komercyjnego spółki CANAL+ Cyfrowy, operatora platformy CYFRA+. "W ramach świątecznych promocji przygotowaliśmy dla naszych klientów wyjątkowe bonusy i rabaty – od oferty z prezentem w postaci telewizora 3D z dwoma parami okularów, przez rabaty na usługę CYFRA+ MULTIROOM i opcje dodatkowe, po najnowszą propozycję „3 x 0” z darmowym dekoderem HD, aktywacją i trzema miesiącami abonamentu gratis" – dodaje Bruski.

Na uczestników eventów czekają m.in. pokazy programów w 3D i HD, możliwość sprawdzenia jak działają najnowsze usługi telewizyjne - PVR, VOD, CYFRA+ ONLINE, wybór świątecznych promocji, a dla najmłodszych okazja do spotkania z Jedynym Takim, ikoną marki CYFRY+, której w reklamie telewizyjnej głosu użycza Borys Szyc.

Road Show CYFRY+ potrwa do 23 stycznia 2012 r. obejmie 30 lokalizacji, m.in.: Bielsk Podlaski, Puławy, Żary, Żywiec, Kwidzyn, Ełk. Wraz z rozwojem akcji na specjalnie uruchomionej stronie www.JedynaTakaTrasa.pl oraz fanpagu Jedynego Takiego na facebooku będą umieszczane relacje w formie mikrobloga oraz zdjęcia i komentarze. Na stronie znajdzie się również kompletna lista lokalizacji wraz z kalendarzem przebiegu Road Show.

Dla gości odwiedzających Jedną Taką ciężarówkę oprócz prezentacji oferty CYFRY+ przewidziane są liczne atrakcje oraz wyjątkowa oferta instalacyjna lokalnych dystrybutorów. Akcja wsparta będzie kampanią reklamową w Internecie skierowaną do mieszkańców miast i okolic, w których odbędzie się Road Show CYFRY+.

Akcję dla CYFRY+ realizuje agencja Xs-Events. Za kreację odpowiada Dział Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy, komunikacją internetową zajmuje się PM Interactive, a zakupem mediów dom mediowy ZenithOptimedia Group.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.