31.01.12, 18:24

Stacje lifestylowe w grudniu 2011 r.: TVN Turbo liderem

TVN Turbo umocnił w grudniu 2011 r. swoją pozycję lidera kanałów lifestylowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.

TVN Turbo umocnił w grudniu 2011 r. swoją pozycję lidera kanałów lifestylowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 grudnia 2011 r.

Kanał w grupie 4+ osiągnął 0,51 proc. udziałów w rynku i w porównaniu z grudniem 2010 r.  jego udział wzrósł o 31,5 proc. Wzrosły równiez udziały TLC (aż o 46 proc.), Polsatu Play (o 55 proc.), kuchnia+ (o 71 proc.), Domo+ (o 421 proc.), Wedding TV (o 329 proc.) i BBC Lifestyle (o 79 proc.).

Podium w targecie 16-49 lat wygląda dokładnie tak samo. Jeszcze większy wzrost w tej grupie uzyskał kanał TLC (aż o 61 proc.).

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 4+

  wszyscyl 4+
grudzień 2010   2011  
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 26 853 0,390 34 553 0,513
TLC 20 341 0,296 29 159 0,433
TVN Style 23 565 0,342 23 876 0,354
Polsat Play 12 173 0,177 18 440 0,274
Polsat Cafe 14 728 0,214 16 264 0,241
kuchnia+ 4 654 0,068 7 811 0,116
ITV 5 890 0,086 6 312 0,094
DOMO+ 940 0,014 4 923 0,073
Club TV  6 011 0,087 4 759 0,071
Wedding TV 993 0,014 4 073 0,060
BBC Lifestyle 2 025 0,029 3 474 0,052
Fashion 599 0,009 327 0,005

Udział wybranych stacji w rynku telewizyjnym w targecie 16-49 lat

  wszyscy 16-49
grudzień 2010 2011
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 18 215 0,622 22 203 0,787
TLC 11 876 0,406 18 448 0,654
TVN Style 13 501 0,461 13 613 0,483
Polsat Play 6 671 0,228 9 450 0,335
Polsat Cafe 7 777 0,266 8 159 0,289
ITV 4 184 0,143 4 057 0,144
kuchnia+ 2 056 0,070 3 704 0,131
DOMO+ 630 0,022 2 969 0,105
Club TV  3 225 0,110 2 341 0,083
Wedding TV 523 0,018 1 961 0,070
BBC Lifestyle 1 057 0,036 1 877 0,067
Fashion 278 0,010 212 0,008

Dane udostępnione dzięki uprzejmości Atmedia. Dom sprzedaży At Media Polska oferuje zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w kilkudziesięciu kanałach telewizyjnych oraz oferuje także sprzedaż powierzchni reklamowej oraz akcji specjalnych witryn oraz serwisów dziecięcych Egmont. W ofercie znajduje się także reklama video w serwisach internetowych.

Komentarze

Powiązane

07.04.25, 09:18
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Power of Peers. Wspólny  program Forbesa i Business Insidera we współpracy z YPO Poland
Od 7 kwietnia br. w każdy poniedziałek o godz. 12:00 w serwisach Forbes i Business Insider Polska będzie udostępniany  program „Power of Peers", prowadzony przez Katarzynę Dębek, redaktorkę naczelną Forbes Polska i Mikołaja Kunicę, redaktora naczelnego Business Insider Polska. Uczestnikami spotkań z cyklu „Power of Peers” są członkowie YPO Poland.
07.04.25, 08:00
| TV / VOD » badania rynku
Serial Rolnicy. Podlasie wciąż hitem Fokus TV
Produkcja pt. „Rolnicy. Podlasie” jest niekwestionowanym liderem anteny Fokus TV. Stacja 30 marca r. wyemitowała 251. odcinek serialu, który zanotował najlepszy wynik oglądalności od początku 2025 r.
07.04.25, 06:00
| TV / VOD » ludzie
Agnieszka Kopacz-Domańska wraca do TVP
Do zespołu TVP Info dołącza Agnieszka Kopacz-Domańska. Dziennikarka od 7 kwietnia br. będzie gospodynią programu „Za pięć dwunasta”.
04.04.25, 06:46
| TV / VOD » badania rynku
VideoTrack agencji Wavemaker: przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca 2,2 subskrypcji
Przeciętny klient polskiego segmentu SVOD opłaca aż 2,2 subskrypcji. Polacy najczęściej wybierają platformę Netflix. Co ciekawe,  lekko skurczyła się nisza torrentowa – mniej niż co dziesiąty widz internetowy ściąga dziś seriale i filmy z takich miejsc  - wynika z IX edycji badania VideoTrack agencji Wavemaker (GroupM). 
03.04.25, 20:22
| TV / VOD » informacje
27 kanałów w wiosennym „otwartym oknie" w Polsat Box
Polsat Box przygotował „otwarte okno” dla swoich abonentów w którym proponuje do 27 kanałów TV. 
03.04.25, 11:28
| TV / VOD » badania rynku
Dzień Dobry TVN pozostaje najchętniej oglądana śniadaniówką
Format "Dzień Dobry TVN" w marcu br. pod względem oglądalności, był najchętniej oglądaną śniadaniówką we wszystkich najważniejszych grupach. 
03.04.25, 10:14
| TV / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Bricomarché głównym partnerem formatu Zróbmy sobie dom
Bricomarché, sieć sklepów z artykułami do domu i ogrodu, została głównym partnerem nowego programu telewizyjnego stacji TVN – „Zróbmy sobie dom”.
02.04.25, 20:00
| TV / VOD » informacje
Reportaż Grzegorza Sajóra i debata w 20. rocznicę śmierci Jana Pawła II w TVP Info
W związku z rocznicą śmierci Jana Pawła II, TVP Info wyemituje w środę, 2 kwietnia br. o godz. 21:00 reportaż Grzegorza Sajóra pt. „Szukałem was, teraz przyszliście do mnie”. 
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
01.04.25, 14:00
| TV / VOD » seriale
I love this job. Nowy serial animowany od Animoon trafi do iTVN i MOMLI
„I love this Job” to nowy serial animowany na podstawie pomysłu Grzegorza Wacławka, w reżyserii Kasi Wilk i Ariny Sizovej, który został wyprodukowany został przez Animoon przy wsparciu Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, w koprodukcji z Letko, Piotrem Szczepanowiczem i EC1 Łódź - Miasto Kultury. Wkrótce trafi na platformy iTVN i MOMLI.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.