31.01.12, 17:56
Konkurs Kulinarny: I etap rozpoczęty
30. stycznia br. rozpoczął się I Etap Konkursu Kulinarnego, dedykowanego studentom wyższych szkół gastronomicznych, organizowanego w ramach kampanii "Original Flavors. The Mediteranean Essence", współfinansowanej przez Unię Europejską i Ministerstwo Rolnictwa Hiszpanii.
30. stycznia br. rozpoczął się I Etap Konkursu Kulinarnego, dedykowanego studentom wyższych szkół gastronomicznych, organizowanego w ramach kampanii "Original Flavors. The Mediteranean Essence", współfinansowanej przez Unię Europejską i Ministerstwo Rolnictwa Hiszpanii. W ramach programu swoje produkty promują organizacje Chronionych Nazw Pochodzenia Beana, Ribera del Duero i Fundacja Szynki Serrano.
Do wzięcia udziału w konkursie organizatorzy kampanii zaprosili studentów dwóch najlepszych wyższych szkół gastronomicznych w Polsce. Zadaniem studentów jest przygotowanie i zgłoszenie w konkursie autorskiego przepisu z wykorzystaniem minimum jednego z trzech promowanych w ramach kampanii produktów: oliwy z oliwek Beana, wina Ribera del Duero i szynki Serrano.
Autor zwycięskiego przepisu otrzyma nagrodę główną w postaci sześciotygodniowego stażu w słynnej hiszpańskiej restauracji Casa Jose znajdującej się historycznym miasteczku Aranjuez (region Madrytu) w Hiszpanii. Restauracja ta może się poszczycić m.in. nagrodą Grand Prix przynawaną przez Międzynarodową Akademię Gastronomiczną, czy gwiazdką przewodnika Michelin. Szef kuchni - Fernando del Cero, to innowacyjny restaurator, który aktwynie wspiera regionalne produkty, wykorzystując jej w swojej kuchni. Zasiądzie w jury konkursu obok przedstawicieli organizatora.
Informacje o konkursie i regulamin dostępne są na stronach szkół, a także na profilu Kuchnia Hiszpańska na Facebooku.
Kampania ma na celu pokazanie, że promowane produkty o chronionej nazwie pochodzenia posiadają atrybuty lub szczególne cechy jakościowe, które odróżniają je od pozostałych produktów tego samego gatunku. Ponadto, są one gwarancją jeśli chodzi o metody produkcji i przetwarzania oraz kontrolę jakości.
Organizatorem kampanii jest hiszpańska Agencja Gaia Communicacion. Za koordynację działań w Polsce odpowiada Agencja Reklamowa Orangeblue.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze