13.02.12, 15:47

ID Investigation Discovery w ofercie Discovery Media

Kolejny, siódmy kanał z portfolio Discovery Networks CEEMEA wzbogaca ofertę sprzedażową Discovery Media i udostępnia dane dotyczące oglądalności w monitoringu Nielsen Audience Measurement.

Z dniem 1 marca br. ID Investigation Discovery dołączy do oferty pakietowej Discovery Media. Discovery tym samym dywersyfikuje portfolio sprzedażowe kanałów własnych, wśród których znajdują się poza ID Investigation Discovery także: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science, Discovery World i Discovery Historia. Oferta Discovery Media obejmuje również stacje należące do Turner Broadcasting – Cartoon Network i Boomerang. Od 1 lutego br. kanał ID Investigation Discovery objęty jest monitoringiem Nielsen Audience Measurement.

Sprzedaż na kanale ruszy od 1. marca br. ID Investigation Discovery będzie dostępny w sprzedaży cennikowej, w ofercie pakietów gwarantowanej widowni, a także w ofercie niestandardowej, którą rozwija dział Brand Partnership Discovery Media.

Włączenie ID Investigation Discovery do oferty sprzedażowej Discovery Media to naturalny krok
w rozwoju tego kanału, po inwestycji w jego kontent i niedawnym poszerzeniu dystrybucji wśród abonentów Cyfrowego Polsatu i Vectry. Widzimy duży potencjał komercyjny ID Investigation Discovery i wierzymy, że zechcą się o nim przekonać także nasi partnerzy biznesowi
” - komentuje debiut komercyjny stacji Olgierd Dobrzyński, Country Manager CE, Discovery Networks CEEMEA.

Widownię ID Investigtion Discovery stanowią głównie osoby w wieku 25-54 lata, uwielbiające kryminalne zagadki podsycone dawką emocji. Investigation Discovery to kanał, który wprowadza widza w świat przestępstw, zagadek medycyny sądowej, działań ekip śledczych. Oferta stacji zbudowana jest wokół programów analizujących zbrodnie, relacjonujących działania policji, pokazujących kulisy pracy ekspertów
z różnych dziedzin nauki, którzy do ścigania przestępców wykorzystują szereg najnowocześniejszych narzędzi - od nowinek technicznych i metodologicznych, aż po zjawiska paranormalne. 

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 14:02
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa wyniki kanałów BBC Studios w Polsce. BBC First z najwyższymi udziałami w historii
W kwietniu br. portfolio kanałów osiągnęło 0,84 proc. proc., czyli najwyższy miesięczny udział w rynku od uruchomienia pięciokanałowego portfolio w 2015 r.
21.05.24, 08:45
| telewizja / VOD » informacje
TVN Pora na show. 17 kanał FAST w ofercie TVN Warner Bros. Discovery
Koncern TVN Warner Bros. Discovery uruchomił kolejny kanał typu FAST - TVN Pora na show.
20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
14.05.24, 23:50
| telewizja / VOD » seriale | kultura » film
Śleboda. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu SkyShowtime Original
Serwis SkyShowtime ogłosił rozpoczęcie zdjęć do nowej polskiej produkcji oryginalnej – "Śleboda". Produkcja jest serialową adaptacją popularnego etno-kryminału. W rolach głównych serialu Śleboda wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacek.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy