13.02.12, 13:50
Retargetowanie w ofercie BusinessClick
Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick wzbogaca swoją ofertę o retargetowanie. Nowe narzędzie ma pozwolić precyzyjniej dotrzeć do odbiorcy kampanii.
Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick wzbogaca swoją ofertę o retargetowanie. Nowe narzędzie ma pozwolić precyzyjniej dotrzeć do odbiorcy kampanii.
Działanie nowego produktu firmy BusinessClick najlepiej obrazuje przykład kampanii z jego wykorzystaniem. Retargetowanie zastosowane w kampanii motoryzacyjnej, której celem jest umówienie jazdy próbnej z potencjalnym klientem, wygląda następująco: na początku użytkownik widzi reklamę – przykładowo - „Przetestuj nasze samochody”. Jeżeli przy pierwszym kontakcie z komunikatem użytkownik kliknie w reklamę, znajdzie się na stronie docelowej i zapiszę się na jazdę próbną – nie zobaczy już kolejnych emisji w ramach tej kampanii. Natomiast jeśli użytkownik ograniczył się jedynie do przejścia na stronę docelową, ale nie dokonał rezerwacji jazdy – dzięki retargetowaniu reklama dotrze do niego ponownie, np. z komunikatem „Przetestuj nowe kombi z bogatym wyposażeniem gratis”.
"Po emisji reklamy schemat dalszego działania się powtarza – rezerwacja jazdy powoduje "wyłączenie" użytkownika z naszej kampanii, natomiast brak oczekiwanej przez nas akcji powoduje, że wkrótce użytkownik zobaczy trzeci komunikat dotyczący naszej oferty" – wyjaśnia Emil Sobkowicz, dyrektor zarządzający sieci BusinessClick. "Aby nie irytować użytkownika pokazując mu po raz n-ty reklamę, która i tak prawdopodobnie nie skłoni go zapisania się na jazdę, rekomendowane jest zastosowanie cappingu" – dodaje Sobkowicz.
BusinessClick to pierwsza w Europie biznesowa sieć reklamy kontekstowej. Łączny zasięg serwisów prezentujących reklamy BusinessClick wynosi 12 mln real users (MegaPanel, 09.2011).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze