Duża kampania reklamowa trzeciego numeru Machiny
Wprowadzeniu trzeciego numeru „Machiny” na rynek towarzyszyć będzie duża kampania reklamowa obejmująca swoim zasięgiem: outdoor, Internet, telewizję, radio i punkty sprzedaży.
W kampanii outdoorowej zostaną wykorzystane dwa rodzaje billboardów: 4x3 metra (Clear Channel) oraz gigaboardy, które będą eksponowane w pięciu największych miastach Polski.
Kampania w Internecie obejmie swym zasięgiem portale: Onet, Wirtualna Polska i Interia oraz ponad 50 tysięcy subskrybentów, którzy zapisali się na stronie www.machina.net.pl. Łączna oglądalność strony „Machiny” przekroczyła kilkaset tysięcy odsłon. Emisja kampanii radiowej odbędzie się w: Radiu Eska, Radiostacji oraz Radio Wawa.
Kampania telewizyjna zostanie wyemitowana w: VIVA, 4fun.tv, Canal+ w pierwszej połowie czerwca.
Dodatkowo magazyn „Machina” będzie eksponowany we wszystkich salonach wypożyczalni Beverly Hills oraz salonach prasowych Empik, HDS, RELAY, INMEDIO, Ruch oraz Saloników Prasowych Kolportera S.A. Magazyn będzie promowany w sieci kin Multikino oraz na nośnikach reklamowych sieci dystrybucji Point Press.
Całość kampanii została przygotowana w ramach struktury Platformy Mediowej Point Group.
Nakład numeru trzeciego wynosi 100.000 egzemplarzy, a jego objętość wzrosła do 148 stron, cena magazynu pozostaje na poziomie 7,99zł (z VAT).
Nowa „Machina” to magazyn popkulturalny. Kierowany jest do czytelników między 25. a 35. rokiem życia. Wydawcą magazynu „Machina” jest Media Point Group sp. z o.o. wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group.
Komentarze