Duża kampania reklamowa trzeciego numeru Machiny

Czerwcowa „Machina” w sprzedaży od 1 czerwca. Objętość tego numeru tak jak wczesniej pisaliśmy w mediaFM.net została zwiększona o 16 stron.
Czerwcowa „Machina” w sprzedaży od 1 czerwca. Objętość tego numeru tak jak wczesniej pisaliśmy w mediaFM.net została zwiększona o 16 stron.

Wprowadzeniu trzeciego numeru „Machiny” na rynek towarzyszyć będzie duża kampania reklamowa obejmująca swoim zasięgiem: outdoor, Internet, telewizję, radio i punkty sprzedaży.

W kampanii outdoorowej zostaną wykorzystane dwa rodzaje billboardów: 4x3 metra (Clear Channel) oraz gigaboardy, które będą eksponowane w pięciu największych miastach Polski.

Kampania w Internecie obejmie swym zasięgiem portale: Onet, Wirtualna Polska i Interia oraz ponad 50 tysięcy subskrybentów, którzy zapisali się na stronie www.machina.net.pl. Łączna oglądalność strony „Machiny” przekroczyła kilkaset tysięcy odsłon. Emisja kampanii radiowej odbędzie się w: Radiu Eska, Radiostacji oraz Radio Wawa.

Kampania telewizyjna zostanie wyemitowana w: VIVA, 4fun.tv, Canal+ w pierwszej połowie czerwca.
Dodatkowo magazyn „Machina” będzie eksponowany we wszystkich salonach wypożyczalni Beverly Hills oraz salonach prasowych Empik, HDS, RELAY, INMEDIO, Ruch oraz Saloników Prasowych Kolportera S.A. Magazyn będzie promowany w sieci kin Multikino oraz na nośnikach reklamowych sieci dystrybucji Point Press.

Całość kampanii została przygotowana w ramach struktury Platformy Mediowej Point Group.
Nakład numeru trzeciego wynosi 100.000 egzemplarzy, a jego objętość wzrosła do 148 stron, cena magazynu pozostaje na poziomie 7,99zł (z VAT).

Nowa „Machina” to magazyn popkulturalny. Kierowany jest do czytelników między 25. a 35. rokiem życia. Wydawcą magazynu „Machina” jest Media Point Group sp. z o.o. wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group.

Komentarze

Powiązane

18.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 marca?
17.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje swoje działania
W marcu 2023 r. minęło 12 miesięcy, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie.
17.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.23, 12:15
| prasa » informacje
GLAMOUR zmienia na wszystkich rynkach swój logotyp
Marka GLAMOUR (Burda Media Polska) zmienia logotyp na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym brand ma zmierzać w najbliższych latach.
16.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.23, 11:23
| prasa » informacje
Kupony rabatowe na Stylowe Zakupy w Twoim Stylu i Pani
Akcja „Stylowe Zakupy” potrwa sześć dni na przełomie marca i kwietnia br. Kupony rabatowe pojawią się w magazynach Wydawnictwa Bauer - „Twoim Stylu” oraz „Pani”.
15.03.23, 10:29
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
14.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza i Wyborcza.pl w finale INMA Global Media Awards 2023
Do tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards 2023 zgłoszono 775 projektów z 40 krajów. Wśród finalistów znalazły się aż trzy projekty mediów Agory – Gazeta.pl, „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Laureaci nagrody zostaną ogłoszeni w piątek, 26 maja br.
14.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 marca?
13.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 marca?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.