Duża kampania reklamowa trzeciego numeru Machiny

Czerwcowa „Machina” w sprzedaży od 1 czerwca. Objętość tego numeru tak jak wczesniej pisaliśmy w mediaFM.net została zwiększona o 16 stron.
Czerwcowa „Machina” w sprzedaży od 1 czerwca. Objętość tego numeru tak jak wczesniej pisaliśmy w mediaFM.net została zwiększona o 16 stron.

Wprowadzeniu trzeciego numeru „Machiny” na rynek towarzyszyć będzie duża kampania reklamowa obejmująca swoim zasięgiem: outdoor, Internet, telewizję, radio i punkty sprzedaży.

W kampanii outdoorowej zostaną wykorzystane dwa rodzaje billboardów: 4x3 metra (Clear Channel) oraz gigaboardy, które będą eksponowane w pięciu największych miastach Polski.

Kampania w Internecie obejmie swym zasięgiem portale: Onet, Wirtualna Polska i Interia oraz ponad 50 tysięcy subskrybentów, którzy zapisali się na stronie www.machina.net.pl. Łączna oglądalność strony „Machiny” przekroczyła kilkaset tysięcy odsłon. Emisja kampanii radiowej odbędzie się w: Radiu Eska, Radiostacji oraz Radio Wawa.

Kampania telewizyjna zostanie wyemitowana w: VIVA, 4fun.tv, Canal+ w pierwszej połowie czerwca.
Dodatkowo magazyn „Machina” będzie eksponowany we wszystkich salonach wypożyczalni Beverly Hills oraz salonach prasowych Empik, HDS, RELAY, INMEDIO, Ruch oraz Saloników Prasowych Kolportera S.A. Magazyn będzie promowany w sieci kin Multikino oraz na nośnikach reklamowych sieci dystrybucji Point Press.

Całość kampanii została przygotowana w ramach struktury Platformy Mediowej Point Group.
Nakład numeru trzeciego wynosi 100.000 egzemplarzy, a jego objętość wzrosła do 148 stron, cena magazynu pozostaje na poziomie 7,99zł (z VAT).

Nowa „Machina” to magazyn popkulturalny. Kierowany jest do czytelników między 25. a 35. rokiem życia. Wydawcą magazynu „Machina” jest Media Point Group sp. z o.o. wchodząca w skład Platformy Mediowej Point Group.

Komentarze

Powiązane

21.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 lutego?
20.02.24, 16:30
| prasa » informacje
Gremi Media wprowadza dekalog stosowania AI w redakcjach
Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” oraz „Parkietu” i serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z bezpieczeństwem i prywatnością.
20.02.24, 14:02
| prasa » informacje
Kobieta i Życie z wydaniem specjalnym z przepisami czytelniczek na Wielkanoc
21 lutego br. na rynku prasowym ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „Kobieta i Życie” – „Przepisy czytelniczek Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
20.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 lutego?
19.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 lutego?
18.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 lutego?
17.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lutego?
16.02.24, 11:26
| prasa » informacje
2 tysiące osób wzięło udział w czterech polonezach zorganizowanych przez Gazetę Wyborczą
“Gazeta Wyborcza” od ponad 20 lat, organizuje poloneza dla uczniów i uczennic szkół średnich w Opolu, Płocku, Wrocławiu, a w 2024 r. po raz pierwszy także w Legnicy. Maturzyści tańczą wraz z władzami miast, władzami uczelni wyższych, a także ze specjalnymi gośćmi.
16.02.24, 09:44
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lutego?
15.02.24, 11:12
| prasa » informacje
Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska 2024. Aż 171 zgłoszeń
Do tegorocznej rywalizacji w konkursie o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską autorzy i autorki z polskich i niemieckich redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych zgłosili aż 171 materiałów. Do końca marca br. organizatorzy ogłoszą maksymalnie 30 prac nominowanych do ścisłego finału.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.