06.04.12, 20:54

BizAd – nowa sieć tematyczna IDMnet

Wertykalna sieć reklamy internetowej BizAd jest dedykowana rynkowi biznesowemu i ma specjalizować się w realizacji kampanii w serwisach ściśle związanych z szeroko pojętą tematyką biznesu, finansów i prawa.

Wertykalna sieć reklamy internetowej BizAd jest dedykowana rynkowi biznesowemu i ma specjalizować się w realizacji kampanii w serwisach ściśle związanych z szeroko pojętą tematyką biznesu, finansów i prawa. W ofercie sieci znajdą się unikalne rozwiązania reklamowe, które zdecydowanie odróżnią ją od konkurencji, m.in. Finansowe Intencje Zakupowe, znacznie podnoszące efektywność kampanii internetowych.

Wzmacniana od grudnia ubiegłego roku oferta biznesowa IDMnet w krótkim czasie powiększyła swój zasięg i portfolio. Ostatnio do sieci dołączyły duże witryny, związane z tą tematyką – serwisy eGospodarka.pl, witryny wydawnictw Grupy Wolters Kluwer, serwisy biznesowe, należące do Grupy o2 – jednego z największych wydawców na rynku oraz serwis społecznościowy Goldenline. Dlatego zarząd spółki IDMnet postanowił uruchomić nową sieć tematyczną, która będzie skupiać witryny i portale internetowe o charakterze biznesowym, informacyjnym, gospodarczym, finansowym oraz prawnym.

W skład BizAd wchodzi już blisko 50 witryn, w tym takie serwisy tematyczne jak: WNP.pl, eGospodarka.pl, ABC.com.pl, LEX.pl, Tvp.pl, Goldenline.pl, Pracuj.pl, Hotmoney.pl oraz Profeo.pl. Na samym starcie zasięg sieci wynosi już ponad 6,5 miliona realnych użytkowników, a jej oferta zawiera pięć atrakcyjnych pakietów tematycznych: Top Management, SOHO, Agro Biznes, MSP i Finanse. Wśród rozwiązań, proponowanych przez BizAd, znajdą się mailingi, newslettery, kampanie zasięgowe, kampanie dedykowane, niestandardowe, video oraz modele emisji reklam, oparte o dane na temat zachowań internautów – Predykcyjne Targetowanie Behawioralne i Retargeting. Na szczególną uwagę zasługuje też możliwość zastosowania nowoczesnego narzędzia marketingowego, pozwalającego na wyjątkowo dokładną identyfikację użytkowników, zainteresowanych konkretnym produktem finansowym.

"Kładziemy nacisk na doskonalenie metod docierania do tych internautów, którzy są tuż przed podjęciem decyzji finansowej, takiej jak np. ubezpieczenie samochodu, wzięcie kredytu czy pożyczki. Finansowe Intencje Zakupowe to nasze autorskie narzędzie i innowacyjna odpowiedź na rosnące potrzeby reklamodawców, które  nie zawsze mogą być zaspokojone za pomocą standardowych narzędzi reklamowych. Dzięki zastosowaniu naszego produktu maksymalizujemy prawdopodobieństwo dotarcia z komunikatem reklamowym do precyzyjnie określonej grupy docelowej" - mówi Paulina Bechcicka, dyrektor sprzedaży sieci BizAd.

IDMnet sukcesywnie rozwija ofertę sieci tematycznych od 2009 roku. Oprócz BizAd w portfolio spółki znajdują się obecnie: kobieca sieć reklamowa 4clover, sieć budowlana Budowia, sieć o tematyce medycznej i farmaceutycznej ZdrowieNet oraz sieć AdAction Network, specjalizująca się w reklamie w witrynach, związanych z grami komputerowymi i szeroko pojętą rozrywką.

Komentarze

Powiązane

27.03.25, 07:00
| internet » informacje
Przychody Grupy WP w 2024 r. przekroczyły 1,5 mld zł
Wirtualna Polska Holding S.A. w 2024 r. zanotowała przychody ze sprzedaży przekraczające 1 mld 568 mln zł. To oznacza wzrost o 9 proc. w porównaniu do 2023 r. Skorygowana EBITDA wzrosła o prawie 7 proc., osiągając ponad 468 mln zł.
24.03.25, 20:41
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Gadaj Zdrów i Królowe Matki. Grupa ZPR odświeżyła dwa formaty wideo
Dwa formaty wideo realizowane przez Grupę ZPR Media – „Gadaj Zdrów” serwisu Poradnikzdrowie.pl i „Królowe Matki” portalu MjakMama.pl ruszyły w nowych odsłonach.
18.03.25, 10:29
| internet » informacje
Pomponik.pl w kampanii kładzie nacisk na ekskluzywne materiały
Pod hasłem „Kręci się na salonach i za kulisami – Pomponik.pl nr 1 w plotkach” ruszyła kampania serwisu Pomponik.pl należącego do Interii.
17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
15.03.25, 20:00
| internet |
Trening Umysłu w Onecie. Nowa platforma dla fanów łamigłówek
Od 13 marca br. użytkownicy Onetu mogą korzystać z Treningu Umysłu – nowej platformy z grami logicznymi, dostępnymi na stronie głównej i w serwisie onet.pl/gry. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce, oferujące popularne na świecie wyzwania słowne i matematyczne, takie jak „Łamisłówko” i „Wyzwanie Lexi”.
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 07:15
| internet |
Zuzanna Falzmann debiutuje z FeelZenn platformą inspiracji i wiedzy
Zuzanna Falzmann wraca do mediów z autorskim projektem FeelZenn na YouTube – pierwszą w Polsce platformą łączącą rozwój osobisty, mindfulness oraz zdrowie psychiczne i fizyczne. Na jej kanale i podcaście będzie prowadzić rozmowy z osobistościami, ekspertami i terapeutami na temat odzyskiwania balansu i pełni życia.
13.03.25, 15:30
| TV / VOD » informacje | internet » informacje
Program Didaskalia z nowego studia z autorską scenografią
Minęły dwa lata od premiery pierwszego odcinka „Didaskaliów” (Wirtualna Polska). Program prowadzony przez Patrycjusza Wyżgę, zyskał nowe studio z autorską scenografią.
12.03.25, 12:25
| internet » informacje
Cześć Ciało w Onecie nowy podcast edukacyjny dla dorosłych
10 marca br. w Onet Audio, na Onecie oraz na popularnych platformach podcastowych zadebiutował nowy podcast prowadzony przez Olgę Kwiecińską, założycielkę Fundacji Cześć Ciało. „Cześć Ciało w Onecie – podcast dla dorosłych” to edukacyjny format skierowany, m.in. do rodziców.
05.03.25, 18:00
| internet » informacje
Grupa ZPR Media konsoliduje projekty e-commerce w jednym dziale
Od marca br. wszystkie projekty e-commerce realizowane przez Grupę ZPR Media są skonsolidowane w jednym dziale, którym kieruje Arkadiusz Mężyński, Dyrektor E-commerce.