06.04.12, 21:04
FOX Life promuje serial Świętoszki z Dallas
FOX Life w związku z premierą najnowszego serialu twórców „Seksu w wielkim mieście” - „Świętoszki z Dallas” - która miała miejsce 13 marca, przygotował kampanię promocyjną.
FOX Life w związku z premierą najnowszego serialu twórców „Seksu w wielkim mieście” - „Świętoszki z Dallas” - która miała miejsce 13 marca, przygotował kampanię promocyjną. Kampania potrwa trzy tygodnie.
Działania promocyjne prowadzone będą na kanałach z portfolio FOX International Channels Poland (FOX Life, FOX, National Geographic Channel, Nat Geo Wild), oraz w prasie i Internecie w tym mediach społecznościowych. Reklamy prasowe pojawią się w wybranych tytułach prasy kobiecej: "Elle", "InStyle", "Joy", "Gala" i "Exclusiv",a także w tygodnikach telewizyjnych: "Tele Tydzień", "Gazeta Telewizyjna", "Fakt TV" i "Super Express TV". Na potrzeby kampanii internetowej przygotowano banery oraz formaty wideo, które pojawią się na stronach skierowanych do grupy docelowej kanału – kobiet w wieku 25-39 lat m.in. w pakietach Arbomedia, a także takich serwisach Gadu Gadu i Facebook. Promocję serialu wspierają również działania SEM prowadzone w ramach Google i YouTube. Za strategię i kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX International Channels Poland, zaś za planowanie i zakup mediów dom mediowy Vizeum.
Serial „Świętoszki z Dallas” powstał na podstawie książki Kim Gatlin Good Christian Bitches. Producentami „Świętoszek z Dallas” są twórcy serialu „Seks w wielkim mieście” i filmu „Stalowe magnolie”. Emisja serialu Świetoszki z Dallas” na antenie FOX Life od 13 marca w każdy wtorek o godz. 22.00.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze