06.04.12, 21:05

Naj dwutygodnikiem a Olivia nowoczesnym miesięcznikiem

Na początku lata br. Wydawnictwo Bauer planuje przeprowadzenie istotnych zmian w magazynach „Naj” i „Olivia”, które mają na celu stworzenie, uwzględniając dotychczasowe portfolio, silnej platformy tytułów w segmencie wysokonakładowych poradników.

Na początku lata br. Wydawnictwo Bauer planuje przeprowadzenie istotnych zmian w magazynach „Naj” i „Olivia”, które mają na celu stworzenie, uwzględniając dotychczasowe portfolio, silnej platformy tytułów w segmencie wysokonakładowych poradników.

„Naj Magazyn” będzie docelowo wydawany jako dwutygodnik pod marką „Naj” i ma być w ofercie Bauera naturalnym uzupełnieniem dla dwutygodnika „Tina” w grupie młodszych czytelniczek. „Naj” tradycyjnie kupowany był przez czytelniczki młodsze, miejskie, reprezentujące wyższe dochody niż pozostałe dwutygodniki. Zdaniem wydawcy, to bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza, co w połączeniu z planowanym istotnym zwiększeniem sprzedaży, powinno zapewnić dwutygodnikowi „Naj” sukces finansowy.

„Olivia” pozostanie miesięcznikiem. W stosunku do dotychczas realizowanej koncepcji, nabierze bardziej poradniczego, inspirującego i praktycznego charakteru. „Olivia” zachowa wszelkie atrybuty segmentu Premium (duża objętość, klejony grzbiet, lakierowana okładka) i będzie „młodszą siostrą”  dla  „Świata Kobiety” i „Kobiety i Życie”. Adresowana będzie do młodych, aktywnych kobiet, lubiących zmiany, świadomych swoich celów i potrafiących je skutecznie realizować.

W stosunku do obu tytułów zaplanowana jest silna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie, mająca na celu istotne zwiększenie poziomów sprzedaży i lojalności czytelniczej.

W efekcie  oferta Wydawnictwa Bauer w segmencie  poradników będzie obejmowała aż pięć wysokonakładowych magazynów: dwóch dwutygodników („Naj” i „Tina”) i trzech miesięczników („Olivia”, „Świat Kobiety” i Kobieta i Życie”). Mają być one zróżnicowane pod względem charakteru, treści i grupy docelowej, tworząc łącznie szeroką i komplementarną ofertę, zarówno dla czytelniczek jak i dla klientów reklamowych.

Dalsze szczegóły dotyczące zaplanowanych zmian mają zostać zaprezentowane w kolejnych tygodniach.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?