06.04.12, 21:05

Naj dwutygodnikiem a Olivia nowoczesnym miesięcznikiem

Na początku lata br. Wydawnictwo Bauer planuje przeprowadzenie istotnych zmian w magazynach „Naj” i „Olivia”, które mają na celu stworzenie, uwzględniając dotychczasowe portfolio, silnej platformy tytułów w segmencie wysokonakładowych poradników.

Na początku lata br. Wydawnictwo Bauer planuje przeprowadzenie istotnych zmian w magazynach „Naj” i „Olivia”, które mają na celu stworzenie, uwzględniając dotychczasowe portfolio, silnej platformy tytułów w segmencie wysokonakładowych poradników.

„Naj Magazyn” będzie docelowo wydawany jako dwutygodnik pod marką „Naj” i ma być w ofercie Bauera naturalnym uzupełnieniem dla dwutygodnika „Tina” w grupie młodszych czytelniczek. „Naj” tradycyjnie kupowany był przez czytelniczki młodsze, miejskie, reprezentujące wyższe dochody niż pozostałe dwutygodniki. Zdaniem wydawcy, to bardzo atrakcyjna grupa komercyjna i czytelnicza, co w połączeniu z planowanym istotnym zwiększeniem sprzedaży, powinno zapewnić dwutygodnikowi „Naj” sukces finansowy.

„Olivia” pozostanie miesięcznikiem. W stosunku do dotychczas realizowanej koncepcji, nabierze bardziej poradniczego, inspirującego i praktycznego charakteru. „Olivia” zachowa wszelkie atrybuty segmentu Premium (duża objętość, klejony grzbiet, lakierowana okładka) i będzie „młodszą siostrą”  dla  „Świata Kobiety” i „Kobiety i Życie”. Adresowana będzie do młodych, aktywnych kobiet, lubiących zmiany, świadomych swoich celów i potrafiących je skutecznie realizować.

W stosunku do obu tytułów zaplanowana jest silna kampania reklamowa w telewizji, radiu, prasie i internecie, mająca na celu istotne zwiększenie poziomów sprzedaży i lojalności czytelniczej.

W efekcie  oferta Wydawnictwa Bauer w segmencie  poradników będzie obejmowała aż pięć wysokonakładowych magazynów: dwóch dwutygodników („Naj” i „Tina”) i trzech miesięczników („Olivia”, „Świat Kobiety” i Kobieta i Życie”). Mają być one zróżnicowane pod względem charakteru, treści i grupy docelowej, tworząc łącznie szeroką i komplementarną ofertę, zarówno dla czytelniczek jak i dla klientów reklamowych.

Dalsze szczegóły dotyczące zaplanowanych zmian mają zostać zaprezentowane w kolejnych tygodniach.

Komentarze

Powiązane

21.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 lutego?
20.02.24, 16:30
| prasa » informacje
Gremi Media wprowadza dekalog stosowania AI w redakcjach
Gremi Media, wydawca „Rzeczpospolitej” oraz „Parkietu” i serwisów rp.pl i parkiet.com, wprowadza w redakcjach dekalog stosowania sztucznej inteligencji (AI). Ma on na celu promowanie etycznego i świadomego wykorzystania narzędzi AI przez dziennikarzy oraz uregulowanie kwestii związanych z bezpieczeństwem i prywatnością.
20.02.24, 14:02
| prasa » informacje
Kobieta i Życie z wydaniem specjalnym z przepisami czytelniczek na Wielkanoc
21 lutego br. na rynku prasowym ukaże się wydanie specjalne miesięcznika „Kobieta i Życie” – „Przepisy czytelniczek Wielkanoc" (Wydawnictwo Bauer).
20.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 lutego?
19.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 lutego?
18.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 lutego?
17.02.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lutego?
16.02.24, 11:26
| prasa » informacje
2 tysiące osób wzięło udział w czterech polonezach zorganizowanych przez Gazetę Wyborczą
“Gazeta Wyborcza” od ponad 20 lat, organizuje poloneza dla uczniów i uczennic szkół średnich w Opolu, Płocku, Wrocławiu, a w 2024 r. po raz pierwszy także w Legnicy. Maturzyści tańczą wraz z władzami miast, władzami uczelni wyższych, a także ze specjalnymi gośćmi.
16.02.24, 09:44
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lutego (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lutego?
15.02.24, 11:12
| prasa » informacje
Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska 2024. Aż 171 zgłoszeń
Do tegorocznej rywalizacji w konkursie o Polsko-Niemiecką Nagrodę Dziennikarską autorzy i autorki z polskich i niemieckich redakcji prasowych, radiowych, telewizyjnych i internetowych zgłosili aż 171 materiałów. Do końca marca br. organizatorzy ogłoszą maksymalnie 30 prac nominowanych do ścisłego finału.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.