06.04.12, 21:07
Kampanie promocyjne RMF FM
Radio RMF FM przygotowało dwie kampanie reklamowe promujące Fakty oraz informujące słuchaczy o ubiegłorocznym sukcesie stacji.
W piątek, 16 marca br. rusza kampania „ RMF FM lider opinii”. Kampania nawiązuje do zeszłorocznego sukcesu RMF FM, który w rankingu Instytutu Monitoringu Mediów zajął pierwsze miejsce wśród stacji radiowych. Kampania obejmuje "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą" i "Dziennik. Gazeta Prawna". Kampania otrzyma także wsparcie na największych polskich portalach internetowych. Kreacja i zakup mediów Dział Promocji Grupy RMF
Natomiast w poniedziałek, 19 marca br. rusza równoległa kampania FAKTÓW, będąca rozszerzeniem obecnej kampanii na wideowallach w Warszawie. Rozszerzenie polega na przeprowadzeniu ogólnopolskiej kampanii w Internecie na portalach: onet, wp.pl, Interia.pl, gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl, Rp.pl, Parkiet.com, Uwazamrze.pl. Tak, jak w przypadku wideowalli, na reklamach będzie wyświetlać się godzina najbliższego wydania Faktów oraz headline z newsem, który się w nich pojawi.
Nowatorska kampania Faktów RMF FM ruszyła w Warszawie na początku grudnia. Na wybranych ekranach cyfrowych wyświetlają się stale aktualizowane komunikaty zachęcające do słuchania Faktów oraz Kontrwywiadu w RMF FM. Komunikaty pojawiają się kilka minut przed serwisami oraz przed Kontrwywiadem. Informacje, odsyłające bezpośrednio do zawartości serwisu i Kontrwywiadu, aktualizuje na bieżąco przez newsroom RMF FM. Na potrzeby tej kampanii stworzono specjalny system do aktualizacji komunikatów, po raz pierwszy zastosowany w Polsce. Kampania prezentowana jest na dziewięciu wielkich ekranach Digital Signage w newralgicznych komunikacyjnie punktach Warszawy (budynek Sezamu, Riwiera, Rondo Daszyńskiego, aleja Krakowska). Pomysł i kreację przygotował dział promocji RMF FM, ekrany dostarczyła firma Video Outdoor, w zakupie mediów pośredniczył dom mediowy Miedia Insight.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze