06.04.12, 21:11

Filmowy. Magazyn Do Czytania od Agory

Pierwszy numer pisma „Filmowy. Magazyn do czytania” ukaże się w sprzedaży 28 marca br. Nowy kwartalnik o świecie kina i kultury przygotowała Agora.

Pierwszy numer pisma „Filmowy. Magazyn do czytania” ukaże się w sprzedaży 28 marca br. Nowy kwartalnik o świecie kina i kultury przygotowała Agora. „Filmowy” to przewodnik po świecie kina rozumianego jako masowa rozrywka, oceniający także  wpływ filmów na wiele dziedzin życia – m.in. politykę, biznes i obyczaje.

Tematem wiodącym premierowego wydania „Filmowego. Magazynu do czytania” są seriale - autorzy pisma opowiadają m.in. o najpopularniejszych i najciekawszych produkcjach. Czytelnicy przeczytają też wywiady z gwiazdami seriali - Dustinem Hoffmanem, Weroniką Rosati i Nickiem Nolte oraz opowieści m.in. Jacka Dukaja, Ignacego Karpowicza, Łukasza Orbitowskiego i Marka Raczkowskiego o ich ulubionych produkcjach.

W „Filmowym” nie zabraknie także przeglądu premier kinowych i DVD nadchodzącego kwartału, sekcji poświęconej filmom dokumentalnym, zapowiedzi krytyków pod hasłem „Filmy, na które czekam”, a także kwestionariusza filmowego, który jako pierwszy wypełnił Jurek Owsiak.

Nowy magazyn Agory przygotowali redaktorzy i dziennikarze związani z działem kultury „Gazety Wyborczej”. Redaktorem naczelnym tytułu jest Włodzimierz Nowak, a w zespole znaleźli się: Joanna Derkaczew, Paweł Felis, Paweł Goźliński, Wojciech Krzyżaniak, Łukasz Grzymisławski, Wojciech Orliński, Tadeusz Sobolewski, Maja Staniszewska, Jacek Szczerba, Jerzy Wójcik i Magdalena Żakowska. Szatę graficzną tytułu opracowali Maciej Kałkus i Piotr Stańczak.

„Filmowy. Magazyn do czytania” będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy w nakładzie 90 tys. egz., w objętości 100 stron. Wydanie ukaże się w dwóch wersjach: podstawowej w cenie 9,99 zł oraz razem z premierowym DVD z filmem Marka Koterskiego „Baby są jakieś inne” w cenie 29,99 zł.

Premierę „Filmowego” wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskie i niszowe), Radiu TOK FM, kinach sieci Helios i Cinema City, na stronach internetowych (m.in. Onet.pl, Filmweb.pl, serwisy z grupy Gazeta.pl) oraz na ekranach CityINFOtv AMS w warszawskim metrze, a także poprzez autopromocję w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w dzienniku „Metro" oraz na Wyborcza.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny:5 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 5 kwietnia?
04.04.25, 14:00
| radio / audio » informacje | prasa » informacje
Odkryć ukryte i niedopowiedziane. Rozmowy Iwony Kutyny z finalistami Nagrody Woyciechowskiego 2024
W podcaście „Odkryć ukryte i niedopowiedziane” Iwona Kutyna, dziennikarka Radia ZET, rozmawia z finalistami konkursu o Nagrodę Radia ZET im. Andrzeja Woyciechowskiego 2024.
04.04.25, 00:15
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 4 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 4 kwietnia?
03.04.25, 00:19
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 3 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 3 kwietnia?
02.04.25, 14:42
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Poranny Ring 7:50. Startuje publicystyczny format wideo live Super Expressu
2 kwietnia br. „Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpocznie emisję nowego codziennego formatu wideo na kanale Super Ring na platformie You Tube. Gospodarzami godzinnego programu publicystycznego „Poranny Ring 7:50” będą Marek Balawajder, Karolina Pajączkowska i Wiktor Świetlik.
02.04.25, 10:41
| prasa » informacje
Wielki test wiedzy o Unii Europejskiej. Nowy projekt edukacyjny Gazety Wyborczej
1 kwietnia br. ruszył nowy projekt edukacyjny “Gazety Wyborczej”. Uczniowie i uczennice szkół ponadpodstawowych z całej Polski będą mogli sprawdzić swoją wiedzę 27 maja br. w Warszawie i Katowicach. 
02.04.25, 10:21
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 2 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 2 kwietnia?
01.04.25, 10:55
| prasa » informacje | internet » informacje
Wyborczy Panel Obywatelski. Obywatele i obywatelki komentują kampanię prezydencką
31 marca br. ruszył projekt – Wyborczy Panel Obywatelski, organizowany przez "Wyborczą". Ponad 20 osób z różnych części Polski będzie na bieżąco komentować przebieg kampanii prezydenckiej.
31.03.25, 14:54
| prasa » informacje
Numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II z czwartkowym Super Expressem
3 kwietnia br. wraz z „Super Expressem” (Grupa ZPR Media) do kupienia będzie kolekcjonerski pozłacany numizmat z wizerunkami Bolesława Chrobrego i Jana Pawła II.
31.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 31 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 31 marca?