06.04.12, 21:11
Filmowy. Magazyn Do Czytania od Agory
Pierwszy numer pisma „Filmowy. Magazyn do czytania” ukaże się w sprzedaży 28 marca br. Nowy kwartalnik o świecie kina i kultury przygotowała Agora.
Pierwszy numer pisma „Filmowy. Magazyn do czytania” ukaże się w sprzedaży 28 marca br. Nowy kwartalnik o świecie kina i kultury przygotowała Agora. „Filmowy” to przewodnik po świecie kina rozumianego jako masowa rozrywka, oceniający także wpływ filmów na wiele dziedzin życia – m.in. politykę, biznes i obyczaje.
Tematem wiodącym premierowego wydania „Filmowego. Magazynu do czytania” są seriale - autorzy pisma opowiadają m.in. o najpopularniejszych i najciekawszych produkcjach. Czytelnicy przeczytają też wywiady z gwiazdami seriali - Dustinem Hoffmanem, Weroniką Rosati i Nickiem Nolte oraz opowieści m.in. Jacka Dukaja, Ignacego Karpowicza, Łukasza Orbitowskiego i Marka Raczkowskiego o ich ulubionych produkcjach.
W „Filmowym” nie zabraknie także przeglądu premier kinowych i DVD nadchodzącego kwartału, sekcji poświęconej filmom dokumentalnym, zapowiedzi krytyków pod hasłem „Filmy, na które czekam”, a także kwestionariusza filmowego, który jako pierwszy wypełnił Jurek Owsiak.
Nowy magazyn Agory przygotowali redaktorzy i dziennikarze związani z działem kultury „Gazety Wyborczej”. Redaktorem naczelnym tytułu jest Włodzimierz Nowak, a w zespole znaleźli się: Joanna Derkaczew, Paweł Felis, Paweł Goźliński, Wojciech Krzyżaniak, Łukasz Grzymisławski, Wojciech Orliński, Tadeusz Sobolewski, Maja Staniszewska, Jacek Szczerba, Jerzy Wójcik i Magdalena Żakowska. Szatę graficzną tytułu opracowali Maciej Kałkus i Piotr Stańczak.
„Filmowy. Magazyn do czytania” będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy w nakładzie 90 tys. egz., w objętości 100 stron. Wydanie ukaże się w dwóch wersjach: podstawowej w cenie 9,99 zł oraz razem z premierowym DVD z filmem Marka Koterskiego „Baby są jakieś inne” w cenie 29,99 zł.
Premierę „Filmowego” wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskie i niszowe), Radiu TOK FM, kinach sieci Helios i Cinema City, na stronach internetowych (m.in. Onet.pl, Filmweb.pl, serwisy z grupy Gazeta.pl) oraz na ekranach CityINFOtv AMS w warszawskim metrze, a także poprzez autopromocję w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w dzienniku „Metro" oraz na Wyborcza.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Referent ds. mediów
Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze