06.04.12, 21:11
Filmowy. Magazyn Do Czytania od Agory
Pierwszy numer pisma „Filmowy. Magazyn do czytania” ukaże się w sprzedaży 28 marca br. Nowy kwartalnik o świecie kina i kultury przygotowała Agora.
Pierwszy numer pisma „Filmowy. Magazyn do czytania” ukaże się w sprzedaży 28 marca br. Nowy kwartalnik o świecie kina i kultury przygotowała Agora. „Filmowy” to przewodnik po świecie kina rozumianego jako masowa rozrywka, oceniający także wpływ filmów na wiele dziedzin życia – m.in. politykę, biznes i obyczaje.
Tematem wiodącym premierowego wydania „Filmowego. Magazynu do czytania” są seriale - autorzy pisma opowiadają m.in. o najpopularniejszych i najciekawszych produkcjach. Czytelnicy przeczytają też wywiady z gwiazdami seriali - Dustinem Hoffmanem, Weroniką Rosati i Nickiem Nolte oraz opowieści m.in. Jacka Dukaja, Ignacego Karpowicza, Łukasza Orbitowskiego i Marka Raczkowskiego o ich ulubionych produkcjach.
W „Filmowym” nie zabraknie także przeglądu premier kinowych i DVD nadchodzącego kwartału, sekcji poświęconej filmom dokumentalnym, zapowiedzi krytyków pod hasłem „Filmy, na które czekam”, a także kwestionariusza filmowego, który jako pierwszy wypełnił Jurek Owsiak.
Nowy magazyn Agory przygotowali redaktorzy i dziennikarze związani z działem kultury „Gazety Wyborczej”. Redaktorem naczelnym tytułu jest Włodzimierz Nowak, a w zespole znaleźli się: Joanna Derkaczew, Paweł Felis, Paweł Goźliński, Wojciech Krzyżaniak, Łukasz Grzymisławski, Wojciech Orliński, Tadeusz Sobolewski, Maja Staniszewska, Jacek Szczerba, Jerzy Wójcik i Magdalena Żakowska. Szatę graficzną tytułu opracowali Maciej Kałkus i Piotr Stańczak.
„Filmowy. Magazyn do czytania” będzie dostępny w punktach sprzedaży prasy w nakładzie 90 tys. egz., w objętości 100 stron. Wydanie ukaże się w dwóch wersjach: podstawowej w cenie 9,99 zł oraz razem z premierowym DVD z filmem Marka Koterskiego „Baby są jakieś inne” w cenie 29,99 zł.
Premierę „Filmowego” wspiera kampania promocyjna prowadzona w stacjach telewizyjnych (ogólnopolskie i niszowe), Radiu TOK FM, kinach sieci Helios i Cinema City, na stronach internetowych (m.in. Onet.pl, Filmweb.pl, serwisy z grupy Gazeta.pl) oraz na ekranach CityINFOtv AMS w warszawskim metrze, a także poprzez autopromocję w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w dzienniku „Metro" oraz na Wyborcza.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze